heb afgelopen maandag getest en vanmiddag... nog steeds niks. vreemd, weet ook eigelijk niet wanneer ik mijn ei heb gehad, ovu testen gebruikt maar werd er niets wijs uit. heb je kwaaltjes? hoe voel je je verder?
kwaaltjes heb ik niet echt, mijn borsten deden wel wat pijn vorige week tot nu maar dat is nu over, en mijn aders zie ik wel nog, en maagzuur heb ik wel last van, maar ik durf er gewoon niet op te hopen. heb jij last van iets?
klinkt allemaal wel hoopvol... heb niet echt ergens meer last van...wil gewoon dat mijn ongesteldheid eindelijk komt als ik toch niet zwanger ben... maar goed, kom straks helemaal op een lange cyclus uit. zo genoeg geklaagd. heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
nee, was vandaag thuis van het werk, maar ben hele dag ziek geweest enorme last aan mijn maag en eigenlijk hele dag in zetel gelegen. nu voel ik me terug wat beter.
mmm nadeke, wie weet, ik zal voor je duimen! ik ga de planten even water geven en zelf even douchen. kom straks weer even kijken x
Heey meiden, Ik denk dat ik op rood mag! Hadden een bijeenkomst voor de peutergroep en ik dacht laat ik effe naar de wc gaan, en ja bruinverlies, dus ongi zal wel zo komen. Nu heb ik mijn eerste cyclus 34 dagen gehad en nu 29 dagen als ik goed tel. Welke cyclus houden jullie aan ? groetjes sjaantje
Sjaantje: bruin is nog altijd geen rood he! Ik zal je nog niet op rood zetten....eerst moet het ook echt rood worden...zijn de regels van zp Pff er is weer niemand hier zeker?? Echt mega-rustig hier al de hele week...
Nou effe update hier. Dik maanverband, want dacht echt nu komt het..... Nee dus, nu ineens wel mega buikpijn, maar geen rood of bruinverlies. word een mens toch gek van?!!! tot morgen meiden, ga eens lekker slapen, ben doodmoe! knuffels sjaantje
Ik weet.... Maarja het is ook wel ff goed voor mij..zit hier ook eigenlijk veel te veel! En nu lijken die laatste dagen tenminste wat sneller om te gaan! Morgen nog 2! (Eigenlijk 3 denk ik...denk dat ik de 28e mn NOD heb als ik terugdenk aan wanneer mn eitje was...) Ik ga mn bedje maar es opzoeken...vannacht heeel slecht geslapen omdat vriendje naast me lag te snotteren en om 3 uur buiten iets meende te horen waardoor ie 10 minuten lang in zn boxer door een kier van het gordijn stond te staren of ie wat verdachts zag! Zucht....en hij ging daarna weer lekker slapen (mét snottergeluidjes) en ik was klaaaarwakker...8)
Angel je bent hier ook zie ik!! Zit je lekker op de trage pc van de kids? Volgens mij doe jij nu alleen maar *zucht.. zzzz... arghh*
Hey dames, Ben ik ook weer ff. Krijg hier zo de schijt van die klote pc's!! Die van mij daar deden het toetsenbord en muis het dus niet meer van, maar kreeg ook allerlei foutmeldingen. Die van de kids is zooooo traag, maar vile ook om de haverklap ineens uit:x En laptop van ventje.....is niets mis mee maar daar heb ik geen muis bij en met dat ding in laptop zelf kan ik niet mee overweg. Nu heb ik mijn oude toetsenbord weer aangesloten en (voor nu) werkt het even, maar ben blij als hij zaterdag weer helemaal wordt nagekeken. Heb ik hier nog wat gemist???