Haha ik zei het je toch hahaha.... Zaterdag wordt het gemaakt toch?? Nog ff doorbijten dus! En slaap lekker voor zo he! Voor je het weet is het weekend en laatje mannetje je hopelijk ff heeeerlijk uitslapen!! *Iedereen dikke welterusten knuf!*
Ja das waar Miranda, alleen gisterenavond was ik er ook en halverwege mijn bericht kon ik helemaal niks meer typen wel nog op verzenden klikken dus maar gedaan en daarna deed de muis het ook niet meer. Echt al shier iets niet meer werkt dan geldt dat meteen voor ieder apparaat in huis, lamp op badkamer ging ook al stuk, sta je daar onder de douche, kids liggen op bed dus kon niet hard op Albert roepen, dus heb me maar in het donker afgedroogd hahaha Vreselijk gewoon
Ja als het goed is zaterdag, misschien al vrijdagavond, maar moesten ze even kijken. Betekent wel weer dat ik voor de hele familie sta te koken bleh, maarja moet er wat voor over hebben he Ja weekend, ik verlang ernaar!!! Slaap lekker meis, ik ga ook zo onder de wol, heerlijk heb er nu al zin in hahaha. Slaap lekker allemaal en hopelijk ben ik morgen weer wat meer aanwezig Dikke knuffel en welterusten.
Truste! Ach dan zal ik ook maar gaan...morgen is de kleine toch weer vroeg wakker dusseuh.. Groetjes, Miranda
Goeiemorgen, deze morgen, Hoe ist hier? Nog geen roze erbij???????????? waar blijven jullie toch???????????????????????????????? Voor alle ongie's: Balen zeg. hopen dat t volgende ronde wel mee zit. Kus
Goede morgen! @ nieuwe ongi's SHIPS! @ Zangeren kom op!!! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG @ Hoe is het met de wachtbankgangers? Nog testers vandaag? @ Heb gister gala feesie gehad! En het was leuk! Mijn trouwjurk aan gehad! JOEPIE! Ben behoorlijk aan het dansen geweest. En ik heb nu heeeeel veel pijn aan mijn benen... hihi.
Goeiemorgen iedereen Het zonnetje schijnt weer heerlijk dus zal ook een dagje van genieten worden in de zon straks. Zit ook were op het wachtbankje ......mijn nod is 2 juli dus we zien maar . Ik wil der zo weinig mogelijk mee bezig zijn maar ja als je alleen thuis zit is het eerste waar je aan denkt. Mijn zoon is geslaagd in zijn examen en is meester Wesley nu . Van de dochter weet ik het pas als ik vandaag geen telefoontje krijg mag ze morgen haar diploma ophalen en zal ze volgende schooljar aan haar 7 de jaar verzorging beginnen . Wat worden ze vlug groot . Aan iedereen die vandaag test of de komende dagen wens ik een knallende roze test toe . Aan de klussers ... veel klusplezier . En de wachters .... kom der lekker bij zitten op het terraske Groetjes Mieke
@ Mieke, vanharte met meester Wesley! Top! En nu hopen dat je dochter geen telefoontje ontvangt. *duim*
Hey Muurtje! Bijna 8 weken zie ik spannend allemaal he! Voel je al krampjes ivm het groeien van je baarmoeder? Dus je banden enzo? Groetjes
heey meiden, Gisteren dacht ik echt ik mag op rood. Had bruinverlies gehad een beetje en buikpijn. Gisteravond maandverband geheel droog. Nu vanmorgen helemaal niks. wat moet ik hier nu weer van denken?? Kan het een innesteling zijn geweest?? Voel me helemaal niet zwanger. groetjes sjaantje
Ja ik had al getest, maar ik had 3 licht positieve tests, 1 twijfel en 1 negatief. Ik heb vanochtend bloed laten prikken en hopenlijk hoor ik maandag de uitslag. We zitten dan op Kos dus wordt wel een duur telefoontje, maar hopenlijk is het dat meer dan waard We hebben wel zelf het idee dat ik zwanger ben, maar zolang dat nog niet 100% vaststaat, blijven we er vanuit gaan dat het ook anders kan zijn.