Hee ja waarschijnlijk over een dag of 2! Eerst maar es rood in mn onderbroek spotten Ik was ook niet echt fan maar toch doet het me wel wat. Die man was wel GROOT en betekende veel voor miljoenen mensen. Heb vanavond een BBQ en heb al een verzoek om een cd van Michael Jackson te branden omdat ze die willen draaien vanavond. Dus de vleesjes worden ge-beat-it!
@hier: zojuist bij dokter bloed laten prikken, die zegt tegen mij dat ik zeker zwanger ben ze denkt zo een 5 weken dus ik mag op rose dames. vanavond mag ik al bellen voor grootste deel van de bloeduitslag. ik ga me ff een leuke banner uitzoeken
Wauwie Nadeke! Kijk we hebben ook goed nieuws vandaag! Heeft de dokter ook een zw.test bij je gedaan omdat ze zo zeker was??? Nou je hebt het dik verdiend hoor na ruim een jaar!!! Gefeliciteerd meid! Ga jij ff lekker op vakantie zeg
@ Heitje, ivm de dood van Micael J. En ik zou niet weten of hij nog herhaald wordt. Ik vond m wel bruut komisch. Manlief heeft t ook gehoord. Hij schoot in de lach. hihi
allemaal bedankt voor de felicitaties meiden, ik had 2positieve zwangerschapstesten en die van predictor was dan toch licht positief geworden.
Nu ga ik echt even een nieuwe banner zoeken, heeft iemand tips waar ik leuke banners kan vinden? ik ben echt door het dolle heen nu
Whahaha! Gelukkig dat die ook positief is geworden! JOEPIE!!! Op deze site kan je trouwens uitrekenen wanneer je uitgerekend bent... Dan weet je of je bij de februari mama's of bij de maart mams's kan aanmelden. HIhi Babytjes.nl :: Over Zwangerschap en baby - Zwangerschapscalculator
Hey Heitje, op dag 12 dpo kan je dat nog hebben las ik in de boeken. En ik heb ook gelezen over dat je eitje een week langer blijft zweven (normaal komt ie op dag 3-4 in de bm aan en dat kan dan tot een goeie week later). Wie weet, moed houden Heitje! Lucky shot!