Nadeke, Gefeliciteerd!! Astrid en Leeuwtje, Wat erg!! een hele dikke megaknuf van mij!! Nou....begin hier ook een beetje me moed en hoop te laten zakken. Mijn temp is ook gedaald...of het moet een innestelingsdip zijn...heb volgende week woensdag pas me nod.
Mamatje op 9 dpo een dip, dat zou zeer zeker een innestelingsdip KUNNEN zijn??? Ik hoopp het voor je!! Idd balen van de nega test, ik ben me nu een streepje aan het inbeelden denk ik, dus ga hem weggooien
Hee meisjes! Was ik weer ff... Angel wat lees ik nu? Heb je getest? Sjonge..laatste beetje hoop wat je nog kreeg toch weer de grond in geboord... Dat was ook te mooi om waar te zijn waarschijnlijk... En is je dorst nu weg? Denk echt dat je goed hebt gependeld deze maand voor me! Ben denk ik echt echt echt niet zwanger
Hai dames, Ja ik hoop het ook dat het een innestelingsdip is...we wachten het maar af heh!! Ben echt bekaf zeg!! Het is leuk dat tempen...maar elke maand is het weer anders...dus je kunt toch nergens vanuit gaan.
Heitje!! Ze zeggen wel eens it aint over till the fat lady sings, nu maken we er dus van It aint over till te red lady sings Ondanks mijn pendel blijf ik er vertrouwen in houden, ik gun het je gewoon zo ontzettend!! Ja hier net toch weer getest, vindt het zo vreemd allemaal maar goed, ik vind het nu ook niet echt erg eigenlijk, wil eerst een weten wat ikzelf heb en als iets daaruit gaat komen of dat geen kwaad kan bij beginnende zwangerschap. Het zal wel een combi zijn van alles. net ook weer steekjes in mijn rechterlies, mijn ei kan nu toch niet al komen toch????
Mogge dames! Leeuwtje en Astrid ik begrijp dat jullie een mk hebben gekregen? Sjips, heel veel sterkte!! En Angel, lees ik nou 6 buisjes bloed?!?!?! Ze hadden er zin in! Nadeke: Gefeliciteerd!!!!
Whaaaa ja en ze had die band om mijn arm wel héél erg strak gezet, mijn hele onderarm was blauw en heb nu allemaal bloeduitstortingen rond de plek waar ze heeft geprikt Hoe voel jij je vandaag? Nog 6 daagjes, spannend!!!
Angel: hahaha je hebt gelijk hoor! Maar toch...die tempdip hakte er behoorlijk in en heeft me echt weer met 2 voetjes OP de vloer gezet.... Nehh denk niet dat je eitje al komt hoor! Denk dat je lijf ff van slag is na je vmk...
We wachten het maar af he? Ik vind het heel knap van FF dat ze een eisprong hebben gevonden, wordt zelf niet wijs uit mijn temp, maar ja... Van FF mag ik de 6e testen, dus denk dat ik me daar maar aan ga houden! Maareh, als je helemaal bloeduitstorting hebt, dan heeft ze niet goed geprikt! Lekker dan. Wanneer krijg je uitslag?
Kop op meis!! Dan gaan we gezellig samen in juli zitten hoor daar nu eigenlijk al, maar kan me niet los maken van jullie haha en op beide plekken meeschrijven dat red ik niet hou het hier al amper bij haha Loesje ik snap ook van dat hele tempen niks, maar goed ik probeer het eens en hoop zo een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus zeker nu want begrijp er helemaal niets meer van. Maar heb je verder klachten/kwaaltjes waarvan je denkt van hey misschien wel of misschien juist niet? Ja normaal doet prikken ook echt geen pijn, maar nu had ik toch wel ff zoiets van ketjing die voelde ik weldegelijk Rondom zitten nu overal rode puntjes, het is wat dik en begint beetje blauw te worden achja ikke is sterke meid
Ben niet echt verdrietig hoor Angel! Het zou alleen zooo mooi uitkomen als het deze maand raak was... Dan zouden we het iedereen vertellen als het kermis bij ons was want dan ben je met zn allen bij elkaar....en dan zou het een maand vóór onze verjaardag komen.... En als het in juli raak is is dat allemaal anders en dus krappe sokken...kermis is dan sneaky bierloos en ben dan rond mn verjaardag uitgeteld... Maar dat weerhoudt ons niet hoor om er keihard voor te gaan in juli! Zucht...ik had ook al veeel te ver vooruitgedacht hihi... Ik ga weer hoor, moet zo werken en wil nog ff languit op de bank, voel me nog steeds beroerd...blegh werd net aan het werk gezet bij de fysio maar had er echt geen kracht voor! Zo slap als vermoeide piemel (whahahaha) Ik kom vanmiddag wel weer ff kijken als het rustig is op werk! xxx fijne dag iedereen!
Stoere Angel!! Behalve het gevoel van 'deze maand is het raak' helemaal niks. Nou moet ik ook zeggen dat ik een beetje ziekig ben sinds het begin in deze maand, dus het is heel makkelijk om daar alle eventuele krampjes en kwaaltjes op af te schrijven... Zie dat we eigenlijk dus al alletwee in juli horen te zitten! Heitje, een sneaky bierloze kermis, hoe doe je dat???? Dat is hier nl niet sneaky te doen zonder de bekende opmerkingen!
Uhh ja dat is lastig! Heb tot nu toe 2 dingen bedacht: ik ben verhuisd en mijn kermis is dus nu zo'n 20km van huis. Normaal blijf ik elk jaar bij iemand slapen en dan is het op het fietsie makkelijk te redden, drink dan elke avond bier (bluh) en eindig half dronken maar voldaan in bed... Je krijgt gewoon niks anders dan bier! Ik had bedacht dat ik dan ga zeggen dat ik thuis wil slapen in mn eigen bedje, dus moet ik elke avond met de auto heen en weer...en autorijden betekent géén bier! En mn andere smoes: ben nu 10 maanden gestopt met roken, en nu smaakt het bier me ook niet meer????? (haha dan komen ze met wijn aan zeker...) Of: ben met een medicijnenkuur bezig voor mn rugklachten (maar wil eigenlijk mn rugproblemen niet 'misbruiken') Hier ben je ook heel snel verdachte nr 1 als je niet meedoet met het zuipfestijn...erg eigenlijk he??!! Die kermis is half augustus dus ik heb nog ff de tijd om te brainstormen haha
Heitje het zou echt fantastisch zijn geweest he meid al shet nu meteen raak was en de kans is er nog steeds hoor!! Het kan nog alle kanten op. Even zien hoe je temp de komende dagen gaat zijn. kan me voorstellen dat als het volgende maand raak is dat het dan allemaal een beetje aanpassen zal zijn ivm niet drinken e.d. maar is de kermis na je ei volgende maand? Of je drinkt 1tje (kan echt geen kwaad) en zegt dan dat het niet zo goed valt waardoor je overstapt op non-alcoholische drank??? Werk ze voor straks!! Oh lees nu dat kermis half augustus is dus dat is na je ei. Hmmm lastig maar je vindt vast een gepaste oplossing!! En nog naar huis rijden lijkt me dan het meest handig??? Loesje ik hoop dat je op je gevoel kan vertrouwen!! Ik ga heel hard voor je duimen!! Nadeke whahahaha jummie jummie, maagzuur Weet zeker dat je het heel graag hebt in deze situatie
Heitje: Als vrouw ben je per definitie direct 'verdacht' als je niet drinkt, heel typisch. Misschien dat je eventueel een klein, onschuldig virusje kunt opdiepen dat je 'helaas'met antibiotica moet oplossen? Angel, mijn gevoel heeft me al meerdere malen bedrogen, dus durf ik niet echt meer op te vertrouwen.... Maar op de een of andere manier is het al heel bevrijdend dat ik GEEn tests in huis heb liggen, is de testdrang ook minder groot!!