NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mgwc jij ook suc-6 komende tijd en hopen dat t met clomid wel gaat lukken.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    thxxx seti

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh ik hoop dat het doosje hier snel arriveert! Maar heb vertrouwen in de postbode! ;)

Ja natuurlijk hoop je iets anders...en dat is ook juist goed vind ik, anders ben je alleen maar negatief en dan is het nóg moeilijker om jezelf er doorheen te slepen....
    Nou meis, hou je taai he!!

4. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ha die Heitje!
    Yep we gaan weer aan de klus binnenkort :) We gaan gewoon stug door, eens zal het raak zijn en goed!
    Hoe gaat het met jou dan? Je mag bijna testen!! Hoe voel je je? Wat denk je?

Ik ga zometeen naar de etos en dan gewapend met factor 30 naar 't strand :)

Tot laters
    X

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey Ninos!
    Ik voel me belabberd...maar dat komt omdat ik beetje ziek aan het worden ben denk ik.. ineens snip en snip verkouden, keelpijn, hoofdpijn enz...
    En mn temp is vanochtend met 0.4 graden gekelderd dus mijn hoop is de grond in geboord... :(
    Maarja...toch merk ik dat ik stiekem denk: het kan tóch nog!!
    Maar voel me verder niet zwanger ofzo (weet ook helemaal niet hoe dat voelt haha, maar vorige week voelde ik veel meer kwaaltjes en dat is allemaal weg nu!)

6. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    @heitje: hey heitje ik heb nu ook minder pijnlijke borsten als voor mij nod en met mij is alles ok, dus nog niet de moed opgeven, alles kan nog. *duimerdeduim*

7. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Miranda wat ontzettend balen meid!! Maar wel een plus punt dat je meteen met de medicatie kunt beginnen, hopelijk helpt het goed en raak je heel snel zwanger!!

Setti heb je al iets gehoord van de huisarts??

Ik zit hier weg te zweten:) buiten kun je niet komen want dan smelt je volgens mij hahaha.

Ik ga het eten eens voorbereiden, heb ik er straks niet meer zo heel veel werk aan.
    Heb vandaag beetje opgeruimd, keuken beetje gepoetst en moet zeggen dat ik het vandaag qua moeheid wel redelijk volhoudt. Zul je altijd zien he, ga je het laten nakijken en heb je er "geen" last meer van, althans niet zo extreem dan.

Heb ik verder nog iets gemist???

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Zucht ik hoop het!! Maar door die temp ben ik superonzeker geworden....Maarja het is ook niet echt correct gedaan door mezelf. Heb alleen de laatste week getempt.
    Maar weet van eerdere maanden dat mn temp ook zo zakte aan het eind...als ie morgenochtend nóg zo laag is geef ik het echt op...

Heb je geen kwaaltjes nu dan?

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heitje ik ga een heleboel warmte stralen jouw kant op sturen zodat je temp morgen niet te meten valt zo hoog;)

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    He Angel! Nou ja hihi, altijd als ik hier kom, ben jij er ook net! Hihi wat grappig :)
    En wat knap dat je wat in huis hebt gedaan!!! Enne, is standaard toch dat je, als je je klachten meldt aan dokter, dat het opeens minder is (denk aan het bekende voorbeeld van de man met kiespijn die bij de tandarts komt...ja ehh nu is het over!)
    Hoop ook zo voor je dat er niks uit die bloedtest komt en dat je je binnen de korste keren weer kakelvers voelt!! Kun je lekker op je eitje gaan broeden straks :p :D

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hahah oh lekker! Miranda stuurt me al een spiegel met zonnestralen erin voor de BBQ straks!
    En ik moet zeggen Miran, de lucht wordt ál lichter hier!! Postbode is onderweg!! Hihihi thanks!

Jaaa dat zou wat zijn! Doe mij morgen maar een temp van 37.0!! Ben ik dik tevreden! :D

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    haha ja volgens mij hangt er een magneet tussen onze pc's!! Als jij online bent moet ik kijken whuahaha.
    Ja ikke is helemaal trots op mezelf whaha, oh wat erg, trots dat ik met een doekje door het huis gelopen heb *schaam*:$
    Achja zolang het nu misschien iedere dag beter gaat ben ik voor het einde van de maand weer lekker mezelf en kan ik dan gaan sukkelen met zwangerschapskwaaltjes WHAAAA:p
    Ik ben in ieder geval van plan goed te gaan broeden, du skomt goed;)
    Ik ga heel hard duimen dat je temp morgen minimaal 37 is, ik geef je mijn temp wel extra, ik heb nu nog geen hoge temp nodig:D

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh dat is gul van je Angel! Thanks :)

En ik ben ook trots op jou hoor dat je es wat gedaan hebt! (muhahauhaa evil) Nee meid, rustig aan he! Niet nu je denkt: hee ik voel me beter! En dan ineens heel veel gaan doen he! Dan loop je het nog dubbel op straks!

14. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    @ Angels79 ik was even benieuwd of je mijn berichtje gehad hebt . goetjes.

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heel graag gedaan meis, ik mail hem morgen wel even, mijn temp:p

Oh jij bent slecht!! Wat een duivels lachje:D hahaha
    Nee nu mocht ik van mezelf pauze inlassen en dan zo aan de kookpot beginnen. Dan zit het er voor mij op voor vandaag, morgen weer een nieuwe dag;)

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja ik heb je berichtje ontvangen, ik probeer van het weekend weer te pendelen, door omstandigheden even niets van gekomen, maar zal van het weekend een inhaalslag proberen te maken;)

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik deed hem hardop hier! (zit toch in mn eentje haha) en moet zeggen: met die verkoudheid klonk het lachje extra eng! (en snotterig hihi)
    Handig dat jij elke keer zo optijd aan het eten begint! Is een goeie tip voor als ik ooooit kids heb, hopelijk...
    Ja morgen alweer dag 5 voor je! En dan na het weekend is de eerste week alweer voorbij! En dan schuiven we op naar juli hoor! (of niet hihi) Nee wel! of toch..nehh hm had ik daar niet een raar krampje en borreltje in mn buik? Neeeeeeee zei ik toch is gewoon je ongi die eraan komt! Zo...had ff een woordenwisseling met mezelf... :p

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat zegt een dom blondje als ze te weten komt dat ze zwanger is?

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ben je zeker dat het van mij is? :D FLAUW!

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Een man klaagt tegen zijn vriend: "Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet."
    Zijn vriend antwoordt: "Nee, dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen! Je plaatst gewoon een urinestaal in die computer en deze vertelt je onmiddellijk wat er met je aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen. En dat voor slechts 1 euro." De man denkt: "Hierbij heb ik niets te verliezen," en vult een potje met urine en gaat naar de supermarkt.

Bij de computer gekomen giet hij zijn urinestaal erin en doet 1 euro in de gleuf. Hierop maakt de computer een piepend geluid en gaan er wat lichtjes flikkeren. Na een poosje schuift er een smal strookje papier uit met het volgende opschrift: "Je hebt een tenniselleboog. Hou je arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Na enkele weken zal de pijn verdwenen zijn."

Later op de avond denkt hij hier over na en vraagt zich af of dit toestel niet te misleiden zou zijn. De volgende ochtend vult hij een potje met wat afwaswater, mengt daar wat uitwerpselen van de hond bij. Dan voegt hij een urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter erbij en masturbeert nog eens in het potje. Deze cocktail brengt hij gniffelend naar de computer en giet het erin, stopt er weer een euro in en wacht ongeduldig op het resultaat. Weer maakt deze hetzelfde geluid, gaan dezelfde lichtjes branden en komt er een briefje uit met het opschrift: "Uw leidingwater bevat teveel kalk. Koop een wasverzachter. Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines. Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur. Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader. Zorg voor een goede advocaat. En als u niet stopt met masturberen dan raakt u nooit van die tenniselleboog af!"

Hihihahaha (sorry ik verveel me! En als er toch zo weinig gebept wordt mag ik de laatste pagina's wel vullen met wat ontspannen humor toch?? komen we hopelijk de laatste dagen wat positiever door!!)

Deel Deze Pagina