Whuahahaha das een goeie Heitje, die ga ik onthouden!! Ik hoor je al helemaal lachen, leuk gesprekje met jezelf bij de weg...ben je er ondertussen uit?hahaha Oh zie dat je weer wat gepost hebt even lezen...
Er gingen 2 domme blondjes naar een restaurant. Zegt de ene tegen de andere: "Ik heb een zwangerschapstest gedaan." Zegt de andere: "Waren de vragen moeilijk?"
Nee sorry ik had even iets moeten laten weten, gisteren al een aantal een pb gestuurd om te laten weten dat het resultaat wat later zou zijn, maar nog niet allemaal Maar in het weekend komt het echt goed
Angel...jij hebt voor mij gependeld augustus...hopelijk wel! Heb nog 3 andere pendels voor september...maar jij had augustus bevruchting...dan zou september ook kunnen! datis het meeste wat ik heb gehad voor aansluitende maanden tot nu toe!
Er komt een dom blondje bij de dokter, duidelijk al 8 maanden zwanger en ze loopt op het laatst. Zegt ze: "Dokter, kunt u mij de 'morning-after' pil geven?" Zegt de dokter voorzichtig, al kijkend naar die puntbuik: "Mevrouw, is het daar niet wat laat voor? De morning-after pil is eigenlijk bedoeld voor de morgen direct na de geslachtsgemeenschap." Antwoordt het domme blondje: "Ja, maar gisterenavond nam mijn vriend mij van achteren en ik heb geen zin in ook zo'n bult op mijn rug!" Hahaha sorry hoor, kan het niet laten!
Ik hoop zo van harte dat de pendel gelijk gaat krijgen, of juist niet maar dan wel alleen als blijkt dat je in juli zwanger bent geraakt *gaat hard duimen*
Komt ie: 2 baby's zijn met elkaar in gesprek, zegt de 1: "jij bent wel erg kaal, hoe komt dat?" ""Nou" zegt de ander, "dat heeft alles te maken met m'n geboorte, ik ben namelijk te vroeg geboren" "Ze waren m'n moeder nog aan het scheren toen ik al met m'n hoofd naar buiten kwam"
Op een bankje een lul en een peuk zitten op een bankje de peuk zegt ik heb een erg leven gehad ik werd uit een pakje gerukt aangestoken en tegen een asbak geslagen zegt de lul ik heb ook een erg leven gehad er werd een rubberen ding over me heen gedaan ik werd in een zwart gat gedouwd en toen moest ik overgeven
Zwangerschap Een man en een vrouw willen graag kinderen maar het lukt niet. Ze besluiten een afspraak te maken met de dokter. De dokter kan hen echter ook niet helpen maar beweert een goede collega te hebben in Amerika die hen absoluut kan helpen. Zodoende stapt het stel op een vliegtuig richting Amerika. De dokter ter plekke hoort het verhaal aan en vraagt ze "Doe het eens hier ter plekke" Na het gebeuren te hebben aanschouwt zegt de dokter dat hij al begrijpt wat er aan de hand is. Hij krabbelt wat op een briefje en geeft dit aan het stel. "Zeker weten dat na een half jaar een zwangerschap is bereikt" Aangekomen in Nederland gaat het stel met het briefje naar een lokale apotheker. "Wij willen graag Thieotreol" "Pardon?" Zegt de apotheker "dat hebben we niet!, Laat mij dat briefje eens lezen" Hij opent het briefje en leest het voor: "Try the other hole"
Laatste hoor! Daarna ga ik afsluiten en lekker naar huis Waar ligt een dom blondje als ze net seks heeft gehad ?
Neee deeeze is veeel beter om mee af te sluiten, whahaha: Kaarten Er zitten 2 babys in een buik te kaarten, zeg de een tegen de ander, er zit heel de tijd een of andere lul op mn kaarten te kijken!!