@maaikyb ja deze ronde mag ik nog op de bank plaats nemen. volgende ronde is donor op vakantie (dus we hopen dat het raak is en dat we niet een ronde over hoeven te slaan. indien wel ongi dan overleg met donor over iui traject met hormonen, gyn wil het zo gaan proberen.
@Heitje Hey, nou ik duim voor je dat 't raak is deze maand!! Beterschap ook trouwens. Ook waardeloos: met dit weer verkouden, bllghh @Maaiky hey meis, Alles goed met de voorbereidingen?! Hier alles wel op schema zo'n beetje. Laten we hopen dat 9 juli ook dit stralende weer is!! Ik zie dat jij over twee dagen mag testen;spannend! Ik ga ook voor je duimen. Hopen dat in ieder geval één van ons onze afspraak kan nakomen
Nou ik lees het nu pas... Leeuwtje en astrid meiden, heel veel knuffels en sterkte hoor.. dit is echt niet fijn voor jullie! Hoop dat jullie binnenkort meer geluk hebben... en zoals iemand ook al zei; "soms heb je gewoon pech..." En dat is ook zo... de volgende keer gaat het vast beter. XXX
oh ik duim nog harder ricmar!! @ninoshka hey meis!! ja schiet mooi op he? de 3e komt de ambtenaar langs, over een dag of 10 boodschappen doen, tent opzetten enz. maar verder alles klaar!! jij dan, ben jij nog geslaagd voor een j..? en verders ook klaar met de voorbereiding? enne als je nou voort trouwen goed klust, kan ook jij nog de afspraak na komen!!!! (je hebt je ei immers voor die tijd hihi) Liefs
@ Maaiky, Nou we gaan denk ik gelijk op zo ongeveer. Wij hebben de eerste een afspraak met de ambtenaar. Jurk is gelukkig ook gelukt En verder ook op de lokatie nog het één en ander regelen, opzetten, voorbereiden en dannnn: (tromgeroffel...) is het zover: 9 juli!!!! Mijn ei is inderdaad vlak ervoor, hihi, gaan zeker ons best doen weer!
oh leuk he!! begin meer en meer te beseffen dat we echt gaan trouwen!!! en het komt steeds dichterbij!! alleen vandaag gehoord dat een tante geen kaartje had, had een oud adres bleek, dus gauw een nieuwe gestuurd Hopelijk krijgt mijn nicht voor die tijd ook nog wat goed nieuws, dan kunnen we echt helemaal gaan genieten!
ja thanks Gelukkig kwamen jullie er op tijd achter dat ze de kaart niet had gekregen! Kan het nog recht getrokken worden! En hopen dan dat je nicht goed nieuws krijgt, ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is? Ik vind het ook zo superleuk! De tijd is voorbij gevlogen ook! Wij zijn in hius aan het oefenen met 'ja' zeggen, hahaha we liggen echt in deuk steeds!
whahaha kan het me voorstellen!! had nog helemaal niet nagedacht over hoe "ja" te zeggen Helaas heeft mijn nicht 2weken terug te horen gekregen dat ze uitzaaiing heeft, ze zijn nog op zoek naar de bron allemaal erg onduidelijk en spannend..ze hebben gezegd dat ze niet echt helemaal meer beter zal worden, maar wat nog wel mogelijk is gaan ze nog onderzoeken enz.
vandaar ook dat ik zo weinig hier was.. Ja de tijd vliegt he?!!! behalve op die wachtbank, maar verders vliegt het echt...nog 13 daagjes!! (12 dagen, 17uur en 50min.)
Oh wat erg voor je nicht! en voor jullie. Ik kan me voorstellen dat dat je erg in beslag neemt. Zeker hopen dat er positief nieuws komt voor haar! Sterkte hoor! Als je het zo brengt (12 dgn, 17uur, 50 min) begin ik nog zenuwachtig te worden, haha! Al zal het bij ons iets anders zijn, we trouwen om 17:00 Ik ga de stad in om wat te eten, pfff val ook bijna om van de honger. dikke knuffel voor jou! Ook alle andere dames, geniet lekker van deze prachtige dag!
ja dan komen er nog 4uurtjes bij hihi heb op me hyves zo'n ding dat afteld ik kijk er regelmatig naar, dan begint voor mij het kwartje te vallen Eetsmakelijk!!! en niet vallen he!!! (tenzij er een matras of hubbie onder ligt) enne genieten van het weer daar, hier al regen en onweer!!
Oh wat grappig, ja wordt wel echt dan! Zal niet vallen, snel eten Shit van 't slechte weer daar, ik ga zeker genieten zolang 't nog kan! nu echt weg doei!!!! X
het is hier nog mooi weer, wel een beetje benauwd maar met zon! net nog ff mijn grasborder (wat toch echt een border met zwart grond en bloemen moet zijn :x!!) weer een stukje minder grassig gemaakt wat een werk..... nu weer ff zp lezen is veel leuker!! EDIT: net buienradar ff bekeken, ziet er niet goed uit we krijgen noodweer......
Gaat echt over de kop van friesland weet niet maar je woont in Friesland Hier in de kop van Overijssel gaat het wel meevallen geloof ik.
't begint hier nu te onweren.... ik hoop wel dat het gaat afkoelen want het is hier echt niet leuk momenteel!