Volgens buienradar hangt er nu een rode wolk boven ons tis hier w88 totdat het eindelijk dinsdag is..... lijm is hiervoor wel noodzakelijk!!!!!!
Hier nog steeds super warm en broeierig. Mag hier wel snel afkoelen slaapkamer is echt super warm nog.
ik ga voorlopig nog niet naar boven het is hier in de woonkamer al 25 graden dus wil echt niet weten hoe warm het boven is.... ik hoop dat de regen die nu valt een beetje helpt!
vaak niet....die regen maakt het alleen maar benauwder...of het moet overal regenen en ook echt gaan afkoelen..maar dat geven ze niet aan... Enneuh..heb nog wel een pot lijm staan! Groetjes, Miranda
*geeft Einneh de maxi pot superlijm die ik hier heb staan...heb em toch niet nodig voor volgende maand...*
ik weet het eigenlijk niet maar ik heb wel redelijk wat "klachten" * last van mijn (.)(.) * last van maagzuur (soms de hele dag) * rommelde onderbuik (af en toe steekjes) * kan ineens heel er moe worden zo ongeveer, voel me eigenlijk net zo als toen ik in mei posi testte
verkeerde nummer toets hahaha ja nog 4!!!! dagen...pfft ng langer... En hier ook duimen hoor!! Voor iedereen!!
2 zou wel heel er leuk zijn hoor! graag zelfs maar ik moet van mezelf w88 tot dinsdag! ik hoop dat al het duimen gaat helpen!