Ja, ze zijn wel aardig.. Maar niet allemaal. Heb in Boston gezeten... En in NY. Enne, niet alles is als positief ervaren.
Man o man o man, jullie zijn niet bij te houden. Ben me ff gaan douchen, was aan het teruglezen net bij pagina 110 mooi nog 1 pagina en dan ben ik weer bij. klik op 110 weer een pagina erbij heb ik 111 gelzen is er alweer een 112 tot 114 aan toe. @Tante Mars: Zo 3 zakken, ja wie wat bewaart die heeft wat. Ik ga meestal 1x per jaar de kasten bijlangs. Ik gooi best wel snel weer wat weg, soms te snel waar ik later weer spijt van heb. @Heitje: heel veel sterkte met het verlies van je maatje. Kan me voorstellen dat je er erg verdrietig om bent.
Ach zo! Vrienden, ik ga jullie ook laten. Ga mij in bedje heisen. En hopen dat m'n temp morgenochtend niet gezakt is. Dan is er nog kleine hoop op innestelingsbloedign (zoals bij mijn dochtertje). Slaap lekker allemaal! En tot morgen (heb een dagje vrij hoezee!)
Thanx Mariska! Ik heb trouwens de pagina-instellingen veranderd. Vond dat er zo weinig berichten op 1 pagina stonden, dus ik zit hier op pagina 58 nu! Heb 20 berichten per pagina staan, anders lijkt het helemaal snel te gaan!
@ Heitje... Ik heb last van verschillende symptomen. Maar niet tegelijkertijd en in vlagen en soms dagen dat ik echt nergens last van heb dat is dan bizar. En maak ik mij zorgen... Vandaar dat ik er maar vanuit probeer te gaan dat als er geen bloed is het goed is... Symptomen die dus komen en gaan en weer komen en gaan enz..; - Grote borsten - Pijnlijke tepels - Misselijk - Dromerig - Pijn aan de bovenbenen - Gerommel in de onderbuik - Steken in de baarmoeder regio - Droge huid op mijn gezicht en rug. (JEUK!) - Dorst - Veel plassen - Verslaving in Chocolade is weg - Nieuwe verslaving, hartig spul - Vergeetachtigheid - Opgezette buik - Obstipatie - Moe, heel erg moe - Witte romige afscheiding - Kort slapen - Zoete geurtjes, Bleegh! - Huilen (om niets!) - Hoofdpijn En waarschijnlijk heb ik er nog een aantal gemist... hihi
Geniet van je vrije dag morgen Arka. Mijn vakantie van 12 dagen zit erop. Moet morgen weer aan die arbeit Ik zoek nog altijd een baan waar ik smorgens laat kan beginnen en smiddags vrij ben........... whahahahaaaaa Ja waar vind je die
Wowie muurtje, dat is pittig wat! Hoe kan je nou van je verslaving in chocola af zijn? Dat bestaat niet want daar is chocola veeeel te lekker voor!!
Het kan blijkbaar. Ik ervaar het op dit moment! Echt heeeel bizar. Want serieus! Ik vind het HEERLIJK! Ik eet het wel als het er is. Maar niet meer in een keer de blok op. of zo. En ik koop het zelf niet meer... Echt... Ik ben ziek... Zegt manlief. hihi Oh nee gilt hij dan! Heel ZWANGER! *grijns*
damn verveel me rot op hyves niks te beleven en ondanks de 350 personen in me msn lijst ook nikste beleven grrrrrrrrrrrr
Hahah muurtje is dat zo???????? ervaring of..................... maar denk niet dat ik geschikt ben voor het onderwijs.
Zit in het onderwijs. En het is echt wel keihard werken. Maar je kan ivm roosters... roosterwensen doorgeven.