Hee goeiemorgen Angel! Nou je het zegt, ik zie wit rechts een dikke balk en links een klein beetje! Was me nog niet opgevallen...ik zie eigenlijk aleen maar snot, haha! Je hebt lekker uitgeslapen dus? Hoe voel je je vandaag? Lekker uitgerust? Of nog steeds zo moe nu?
hoi hoi hoe gaat het hier? Vanmorgen tempstijging dus ik denk dat het eitje is geweest... flink geklust dus ben benieuwd!!!
Whuahahaha das niet zo'n mooi uitzich Heitje Ik dacht al dat je groen zag van ergernis, maar het is dus toch iets anders Ook de mails doen weer raar, als reactie komt en ik klik in de mail op de link, zit ik ineens 2 pagina's terug ipv bij de reactie zelf pfff gaat dus weer niet geweldig hier met zp, maarja gaat wel weer over. Ja heerlijk uitgeslapen tot 11 uur, maar ben door alle installeren gisteren weer vrij laat naar bed gegaan en dat was stom van mezelf, maar het is nog niet zo erg als laatst dus komt wel goed. Vanavond moet ik weer optijd naar bed van mezelf
Spannend Arka!!! Heb je goed geklust??? Edit: Ja schele, lees het bericht eerst eens goed voor je reageerd hahaha, je hebt goed geklust zie ik dus komt goed!!!
Hee junimeisjes! Ik kom hier maar even kijken, wnat het is zo stil in juli. en wat zie ik Heitje een nega test . Wat super jammer meis! Maar je hebt natuurlijk stiekum ook iets te vroeg getest - dus wie weet wat er nog gebeuren kan de aankomende dagen. Je temp was wel wer hoog vanochtend, toch? Dus da's een goed teken! Mijn duimen draaien tot ze duizelig worden! (en dat worden ze niet zo gauw aangezien ze geen ogen hebben ..) @Maaiyb: goed zo meis, de NOD politie straalt van strots . Hopelijk wordt je geduld morgen beloond! Ik duim voor je! @Angel: Hmmmm, zie zie geloof ik geen verschil, maar ik durf m'n hand er niet voor in het vuur te steken. Misschien heb je je beeld perongeluk verkleind ofzo . @Sammie: Bah, vervelend dat je je zo slecht voelt, maar je weet toch wel dat het stuk voor stuk allemaal dingen zijn die ook het gevolg van een zw kunnen zijn, he...M'n zus dacht ook dat ze ziek was, maar toen bleek ze zwanger. Hopelijk is het bij jou ook het geval! @Sjaantje: OOOoooowww zie ik het goed dat er zo een live test komt!!! Mijn duimen - die toch al overuren draaiden- draaien nog even een slagje harder! @all: Ondanks de "zinderde hitte" op onze slaapkamer, was m'n tmep vanochtend toch behoorlijk gezakt . Aan de ene kant is het nog niet m'n nod ( nog 5 dagen - banner klopt niet), maar m'n temp daalt vaak al zo rond 11dpo en in januari daalde ie ook al op 10dpo. Vaak blijft ie dan nog een paar daagjes ergens tussen hoog en laag in, voordat ie echt een doodsmak maakt. Dus ik vrees dat ik ongi ipv zwanger in het vliegtuig stap volgende week .
Zo de achtertuin weer een beetje onkruid vrij gemaakt nu nog grasmaaien maar dan moet ik eerst wachten tot de was droog is de droogmolen staat midden in het gras nl. Wij hebben lelies in de achtertuin geplant. We hebben al maanden hoge stelen in de tuin staan en nu zijn er twee uitgekomen. Echt mooi gezicht. Roze oranje lelies. Als de hele steel uit is ga ik ze in een vaasje zetten kunnen we er binnen ook van genieten.
He susan, reageer net op je in juli . Goed hoor dat ej de tuin al (bijna) gedaan hebt. En roze/oranje lelies klinkt inderdaad heel mooi! Heerlijk om een tuin te hebben lijkt me. Ik heb helaas geen tuin, wel 2 ontzettende rommelige dakterassen die ook hoog nodig eens opgeruimd meten worden. Ik heb van die plantenbakken waar als je goed onder al het onkruid kijkt mooie gekleurde bloemetjes zitten. Wordt dus hoogtijd om weer eens onkruid te ruimen .
Oh kijk eens aan doe maar sjiek haha maar dat is alleen mar goed joh, gaat lukken deze keer voor je, ik voel het aan mijn water
Angel: ik heb de mailtjes uitgeschakeld dus weet niet waar je het over hebt haha....als ik hier kom klik ik gewoon op 'bekijk eerste ongelezen' en dan kom ik bij mn laatst geplaatste bericht! En dan maar vanavond idd optijd naar bedje gaan he! Voor je t weet is het weekend weer om en dan ben je er nog weinig van opgeknapt, dat is niet de bedoeling he! Nana: hey meis! Wat lief dat je duimen duizelig willen worden voor mij Ik hoop dat het helpt! Mn temp ging beetje raar...vannacht voordat ik uit bed stapte rond half 4 was mn temp 36.1 (denk ik, was half blind natuurlijk) en om kw voor 9 vanmorgen weer 36.7. Maar kan ook komen omdat ik me niet lekker voel...Maar ik hoop het zooo!!! Haha stiekem te vroeg getest??? Heb het 2 weken terug hier al gemeld haha Kwam omdat ik vanavond een feestje heb en anders wilde ik een wijntje drinken...maar eigenlijk heb je nooit zekerheid totdat je ongi wordt...en heb nu toch geen zin in drank..blegh dus dat wordt aan de cola! Jij ook niet de hoop nu al opgeven he! Het kan een innestelingsdip zijn! Ga zo ff naar je kaartje kijken Susan: moooooooooooi bloemen! Ben er gek op! Trots ben je dan he op je creatie
Ja idd trots op onze tuin. Voortuin helemaal veranderd vant voorjaar bloeit allemaal super mooi. En de achtertuin ook. Helaas zijn veel bloemen daar al uit gebloeid dus word het langzaam aan steeds meer zand ipv tuin. Maar oke. Nana om hier maar even terug te reageren op juli. Zo denk ik ook. Niet zwanger op vak. heeft zijn vordelen maar zwager op vak. gaan is toch ook wel weer leuk. En anders maken we een vak beebje.
mannetje is net weer thuis van boodschapjes halen, ik ga even douchen en en dan even kijken wat we gaan doen, kom strakjes weer even kijken Fijn weekend allemaal!!! *knuffel*
@Heitje:ik denk dat je beter van 36.7 uit kunt gaan hoor. Half 4 lijkt me wel heel erg vroeg (als je normaal tenminste niet om 4 uur opstaat, hihi), dus wat je temp dan is zegt niet zo heel erg veel. Ik zou inderdaad maar lekker aan de cola gaan, want je weet maar nooit! (en geen zin in alcohol hebben kan ook een door zw komen he...) @Angel: Jij ook een fijn weekend meis! Tot laters
Oeh Nana door jou heb ik weer hoop! (maar ik geef je niet de schuld als ik alsnog ongi word hoor morgen, hahaha) Maar het is nu tenminste een lichtpuntje in deze 'verstopte groene' dag hihi
BB10 ik zie dat jij vandaag je NOD hebt! Waaaaar blijf je??? En iemand nog wat van Sazz667 gehoord???
Heey meiden. Ben net terug van de kruidvat en meteen een testje gewaagd. ik mag op ROZE!!!!!!!! xxx sjaantje
ik krijg mijn fotoos niet in het album mijn camera is naar deklote sinds deze week dus heb het met de telefoon gedaan, maar hij herkend het bestand niet. xxx sjaantje