jammer dat de foto's niet willen, had graag streepjes getuurd maar al helemaal tof dat je zwanger bent meid!! op naar een nieuwe banner
HUh jaaaa joepieeeee!! Geweldig Sjaantje!! We hadden weer ff roze nodig hier haha! GEFELCITEERD!!!!! En geniet daar op je roze wolk! Maar dat gaat vast goedkomen raad ik zo hihi
en dat zonder ochtend urine? aaarhg lijm lijm lijm...morgen vroeg dan hoop ik ook weer 2 mooie roze lijntjes te hebben! zo ben in de stad geslaagd!! kwam langs de levistore en die krijgt een nieuwe baas, dus wat er nu nog in de winkel was moet vandaag zover mogelijk weg..alle broeken 25,- en wat schept me verbazing er was nog een mooie in mijn maat over!! lucky me Ook voor die bon geslaagd, heb hele mooie poeder gehaald van clarins hmmm mooi voor de bruiloft en op me blaren nu maar pleisters gedaan!!
Oh wat een mazzel maaik dat je een levi's hebt voor die prijs! En goede voorbereiding voor je bruiloft is het halve werk (ofzo haha )
whihahaha ja, had bedacht dat ik liever mezelf opmaak en voor het geld wat ik bespaar mooie make-up koop, heb ik er langer wat aan
Groot gelijk hoor Maaik! En Clarins is heel goed merk toch? (duhh anders koop je het niet ) Nog 25 minuten dan mag ik naar huis! Word lekker thuisgebracht want had geen puf om te fietsen (sorry ben een beetje in de klaag-mood vandaag...)
whaha heb hem al iets aangepast oh lekker bijna klaar heitje!! en dat klagen mag vandaag hoor!!! en morgen ook nog, tot je wel 2 streepjes hebt dan mag het niet meer
ja clarins is een heel fijn merk, krijg van mijn neef regelmatig testers..hij ontwerpt verpakkingen enzo voor verschillende merken, oa clarins en kanebo. En vaak krijgen ze proef verpakkingen enzo mee. clarins en kanebo springen er voor mij wel uit, alleen jammer dat wanneer je het zelf wilt gaan kopen het zo duur is..
Mag ik ook niet klagen als ik een bloedbadje heb dan? Wehhhh gemeen! Dan blaat ik dat er nu alvast maar uit (je moet op alles voorbereid zijn he) @#%^&^*&^*%&$# Zo... En nu gaan we NIET ongi worden! *Heitje roept naar BM dat die geen bloed mag verliezen...alleen maar een gezond beebje over 8 maanden*
Kanebo ken ik niet.... Vriendin van mij doet opleiding visagie en ik ben wel eens proefkonijn en dan gaat ze ook al die spullen op me smeren. Ben niet zo van de dikke lagen make-up (maar dan moet het vanwege opdracht voor school) maar zij heeft zelf ook heel veel van Clarins en werkt er ook wel eens voor geloof ik...
maar dat bedoelde ik niet....je mag klagen zeker vandaag maar als je 2 streepjes hebt (en dat komt heeeeel snel) dan mag je niet meer klagen daar tussen dus wel
Jaaaa beeeterrrrrrrrrr Thanks!! Moet toch helpen?? En nu ben jij aan de beurt: *doet de geef-maaik-morgen-een-knalposi-test-en-dan-een-gezonde-zwangerschap-mét-mooi-buikje-dans* (wow die was best vermoeiend haha, maar hij is het waard!!!)
kanebo is allemaal op zijde basis hebben mooie spullen, en als clarins hebben ze smeersel en make-up.
pff heitje!! nu heb je het gewoon helemaal verdiend om lekker naar huis te worden gebracht!!!! Ik vind dat ons mannen ons helemaal moeten verwennen, hebben we zo verdient met al dat gedans en de dansende hormonen