@Sjaantje: JAAAAAAAA, livetest gelukt zo te zien !! Gefeliciteerd meis!! Laat die laatste daagjes in juni maar mooi roze knallen! @ Done: Pfffff, al 7 dagen overtijd. Weet je zeker wanneer je ei was (door tempen, ovu-testen of voelen)? Ik hoop dat je heel snel een posi test in handen hebt! @all: ben even lekker wezen shoppen! Altijd een goed medicijn wanneer je even een baaldag hebt .
He nana zag je net in juli wil ik iets tegen je typen ben je weer weg. Maar ik heb je weer gevonden. AHH steekjes rechts onder (innesteling??) zou kunnen vandaag
Ik wil gewoon niet te snel op elkaar testen en ik had ovutesten gedaan maar die waren op dat moment alleen maar lichter aan het worden dus dacht dat ik 24/28 dagen cylcus zou hebben. Ik wil gewoon even wachten tot volgende week met testen dan zit er 5 dagen tussen
Done, heel begrijpelijk maak je evt. toch weer iets meer HCG aan. Hoop voor je dat de volgende test positief is.
@Susan: Haha, ja ik vlieg een beetje heen en weer tussen hier en juli. Jij ook zie ik. Steekjes onderin, dat kan een heel goed teken zijn! Leuk idee dat er misschien wel iets zich aan het innestelen is, he. Ik voel echt nog steeds helemaal niets. Vind het wel raar dat ik de eerste rondes steeds zoveel voelde en nu al een paar rondes helemaal niets . Done: Ok. Hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat je test positief je natuurlijk (mits je dan niet al ongi bent geworden natuurlijk). Ik zal voor je duimen!
Nana: Ging meteen op mijnkalender kijken wanneer volgens hun de innesteling was en dat is vandaag. Gekke gedachte idd. Dat er iets zou kunnen gebeuren nu. Hoop dat het daar beneden dan maar goed gaat. Is nu weer aardig rustig, wel gevoelig als ik er op druk. (moet je ook niet drukken he) Voelde ook steeds niks hoor deze ronde maar zonet dus een steek maar nu ook niks meer, duurde maar iets van 10 sec. ofzo
Spannend Susan!!!! @hier tja dat was deze ronde dan. Op naar de bruiloft en als vrouw een kindje maken 8)8) wel bijzonder, ik werd voor de laatste mk altijd snachts ongesteld!! en zo regelmatig, nu overdag en een dag eerder dan verwacht.. whahah ging wel heel vreemd liet een scheetje en d8 wat is dat nou? ik hups naar de wc en ja daar waren die verrekte duivels!
sjaantje gefeliciteerd, geweldig meid, en ook al paar dagen voor NOD zo overduidelijk. Harstikke fijn meid. maaiky Jammer meid. Nu idd maar eerst trouwen en dan kindje maken. Kun je wel wijntje drinken op bruiloft zoals je zelf al zei. Hopen dat juli onze maand wordt. knuf Chelle
dankje chelle!! ja idd, lekker drankje op de bruiloft en geen zorgen dat er iets mis gaat (dat schoot laatst in me gedachten en werd er zo naar van...d8 eraan en wat nou als ik zwanger ben, dan zit mijn kritieke dag rond onze trouwerij en het zou maar mis gaan op die dag...maar goed, allemaal als en geen zorg nu )
Daar moet je dan idd maar de "zonnige" kant van in zien. Knap hoor dat je dat zo kan. Had je van te voren eigenlijk al een beetje voor gevoel voor het een of ander of niet zo? Toen mijn laatste ongi kwam was ik er helemaal kapot van om dat ik er van overtuigd was dat ik zwanger was. moe en zo. Wat bleek. er zat een keelontsteking achter waardoor ik zo moe was. Ben er nu nog herstellende van hihi
aj ja dan is de teleurstelling wel groot en als je dan ook nog eens niet lekker bent komt het dubbel aan.... Ik had even wel het idee, maar soms ook weer van niet. Ik heb de vorige 2x eigenlijk ook geen symptomen gehad die anders waren of opvielen, pas na nod een paar kleintjes...dus is echt een verrassing.. Maar op het moment genoeg aan me hoofd wat een hele boel relativeerd, waaronder het ongi worden
Je zult idd wel wat anders aan je hoofd hebben. 9-7-09 toch, dat is toch de datum als ik het me goed herinner. Heb je de meeste dingen al geregeld dan.. Het komt nu wel heel dichterbij natuurlijk. Spannend.....
Heb net geoefend met een plaatje toevoegen en vond deze wel leuk om voor jullie te plaatsen juni meiden!! Bekijk bijlage 1751 Liefs Maaike
Maaiky wat balen meis van je ongi hoopte het zo voor je!! Sjaantje gefeliciteerd!!!! YES!!! Hier al de hele tijd met die K**pc aan de gang, lukt allemaal even niet zo Instellingen e.d. verkeerd, boel dat niet werkt, maar we komen er wel Ga weer even verder knutselen en zo eten, tot laters
Ja klopt, 9-7-9, maar het slechte nieuws van mijn nicht zet me weer even terug op de grond met mijn kijk en gevoel op wat belangrijk is en wat bijzaak is..
eetsmakelijk angel!! succes en sterkte met die pc!! mocht je echt gefrustreerd raken bedenk dan goed dat de pc uit het raam mieteren kan helpen, maarja dan moet er wel een nieuwe komen..
Je nicht??? Dat heb ik dan ff gemist. Ben ook een paar dagen niet online geweest en heb niet alles bijgelezen.
AAAH Angel, bedenk dat een computer maar een machine is. Die mag je gewoon slaan, schoppen en uitschelden. Voelt ie toch niets van. Lucht bij jezelf alleen wel heel veel op.. hihihii