Maar ik ga me douchen en dan lekker op bed, heb de lamp al haast uit. Moet morgen werken dus mijn wekkertje loopt om 6 uur ook al weer af. Welterusten
Ik heb het nog nooit gedaan maar lijkt mij ook niks. Gaat mij veelste ruig. Ze gaan met zijn 3e als collega's geloof ik. Ach ik was ook al 3 avonden weg ivm schoolbezigheden deze week. Dus erg gezellig hier van de week
Soms heb je dat he. Dan zie je elkaar amper. Nou ja, daar doe je ook niets aan. Het is ook wel goed dat je ook dingen van elkaar apart onderneemt als altijd maar bij elkaar op de lip te zitten.
truste en werkze mariska, en idd ik ben spontaan ongi geworden.. was er zelf verbaasd van zo een dag te vroeg, maar is ok, nu eerst op de bruiloft richten
oh dat elkaar mislopen ken ik, we werken allebei onregelmatig en onze roosters komen lang niet altijd overeen.. nu allebei lekker vakantie!! dus 3 weken van elkaar genieten de trouwerij en babydancing
Meestal zijn wij alle avonden samen dus is even wennen dat we elkaar zo weinig hebben gezien deze week. Maar ach nog 2 weekjes en dan hebben we samen 4 weken vakantie.
Daarom ikke 6 en hij 4 weken. Ik 1 week voor zijn vakantie en 1 week erna. Gaan jullie ook op huwelijsreis en waar heen?
nee, we blijven lekker thuis. We gaan wel naar dance valley maar dat kwam toevallig zo uit. Trouwen kost al genoeg 8) gaan jullie nog wel weg?
Wij gaan 3,5 week naar Frankrijk. 2,5 week aan de Middelandse zee en 1 week in de Ardeche actief doen aan het strand lekker luieren en bakken
whaha tja ik zit nog in het overgangs proces vind die omschakeling vaak zo jammer... ben ik net gewend enzo en dan weer naar de volgende maand waar iedereen allang weer op gang is..
maar misschien is het daar iets drukker...wij gaan zo een filmpje kijken, de tv is weer eens nix aan...
nee juli is nog rustiger dan hier nu is er helemaal niemand Maar ik ga belgen in de rimboe maar eens kijken. Fijne avond verder.
Nog even een laatste post vlak voor vertrek. Ik zal wel bij de allerlaatsten van dit topic gaan horen. Maandag of dinsdag horen we hopenlijk de uitslag van mijn bloedonderzoek. Ik las een paar pagina's geleden dat iemand diezelfde dag al de uitslag van bloedonderzoek had, wij moeten 2 werkdagen erop wachten! Nog 7,5 en dan vertrekken we naar Griekenland, genieten van een welverdiende vakantie! Maaikyb, ik zag op de valreep dat je bijna gaat trouwen! Een hele mooie dag gewenst, het is zo'n bijzondere ervaring! Tot over 2 weken en een beetje!