Ken er nog een Tante...heb ook nergens zin in Denk dat ik zo maar onder een hete douche ga staan (of eigenlijk nog steeds zitten op een krukje) en dan mn bed in ga. Lezen zal ook wel niks worden, zijn mn ogen te dik voor
@ Leeuwtje! Werk ze! KNUFFFF!! @ In Rotterdam heb je ook Hollywood! hihi @ Tante, ik zal niet meer zo gemeen lachen. Ik verveel mij namelijk ook wel eens. KNUF!!
hey snelle kletsers!!! wou bij lezen, maar kwam geen eind aan!! na 8pagina's had ik er nog 10 te gaan... sorry heb het op gegeven..
TRUSTE!!! (HEmeltje lief een bericht kan gewoon te KORT zijn. WAt een onzin! Moet ik extra uitroeptekens plaatsen zodat het bericht geplaatst kan gaan worden! ONZIN!)
Nee hoor, was als grapje bedoelt. Het werken in de zorg bevalt me prima. En daarin kun je ook wel schuiven in je rooster, maar ook hard werken. Nee het onderwijs daar ben ik niet geschikt voor. Dan werden ze nooit wijzer..........hihi
@ Alina GEFELICITEERD!!! zag nog net je berichtje dat je zwanger bent!! @hier mijn mannetje heeft een heeel mooi pak uitgezocht
@ Heitje, sterkte met het verlies van Roos. Wat een mooi idee om een rozenstuik voor haar te planten! **knuff**
Dank je wel meis.....Ja het is natuurlijk heel toepasselijk. We gaan voor zo'n rozenstruik die tot wel 5 meter hoog kan groeien! (mn ouders hebben een giga grote tuin) Het wordt een ROZE roos... Hoe gaat het met jou?