NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey Sue!
    Lekker dat je cyclus deze maand zo kort is!! Dat betekent sneller van die onzekerheid af! Ik duim voor je hoor!

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey Heitje!
    Spannend! Ik duim voor je! Weg met de duivels!!!!

Hey Maaikyb!
    Oh, nog maar 10 dagen en dan ga je trouwen! Wat spannend! Ik ga pas trouwen als ik een 7 maanden buik heb, ik vindt het leuk om het te laten lijken alsof het een moetje is hahahaha! Zooo jaren '80! En dat terwijl we alweer 13 jaar samen zijn, hahaha!
    Heel veel plezier en geniet er van!

Ik ben heel erg benieuwd, durf het eigenlijk niet te zeggen want ik kan me vergissen maar ik heb weer een beetje electriciteit in mijn onderbuik ook en dat was vorige keer ook. Als ik over een kleine week weer ontzettend moe wordt ga ik echt stuiteren en een grote tube pattex nodig hebben hoor...

3. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    foei ongi denk erom!!!!
    hier lekker last van de ongi en het benauwde weer niet echt een prettige combi..maar goed paar daagjes en dan is dat ook weer over :D:D en nu poetsdrang whahaha heb beneden alles alweer fris, 2 wassen gedraaid en opgehangen :)

4. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    oh seu spannend hoor, heb geduld!! ik zal vast alle lijm die ik vinden kan opsparen voor je :p:p

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Misschien kan heitje haar duivels even tijdelijk naar jou sturen Maaiky, hihi!

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hahaha thanks maaiky!
    Wanneer kun jij testen heitje?

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    duh, laat maar, zat weer es te slapen! Vandaag dus u-huh!

8. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ja kom maar duivels!!!!!!!!!!!! **doet de duivels kommaarop dans want ik kan ze aan en trek ze allemaal hierheen*weg bij heitje**

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    wanneer GA je testen heitje?

10. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whahaha sue wel een leuk idee!!! had anders nu ook een buikje gehad, maar helaas moeten we nog wat meer geduld hebben ;)

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ik vindt het echt te gek dat ik op Bart zijn verjaardag kan testen, hihi. Ik heb al uitgezocht dat wanneer het raak zou zijn ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn dit-jaar-overleden-opa.En dan zou het een visje zijn net als ik. Zie ik heb nu de pattex al nodig hoor, wat erg hahaha.

12. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    oh sue dat zou allemaal wel heel mooi op zijn plekje vallen dan.... dromen mag wel even toch?

13. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ik ga weer even verder poetsen, droom nog maar even lekker hoor sue, voor je het weet staat de nod politie weer op je stoep ;)

heitje veel plezier vandaag en ik duim dubbelhard dat je zwanger bent en die verrekte duivels weg blijven!!

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dromen mag ook ik heb al zitten rekenen als ik ben uitgerekend zijn mijn schoonouders 50 jaar getrouwd (ze willen een feest geven) ga ik daarbij zijn??

Of moeten ze het anders gaan plannen haha

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Nou ja, ik zou wel willen dat Bart mij ten huwelijk zou vragen ongeacht of ik zijn nageslacht in mijn buik heb (wie weet hoe lang dat nog duurt, pfff). Maar onze ouders zijn allemaal gescheiden en hij heeft er niet zoveel vertrouwen in, in al dat getrouw. Zit al jaren te wachten, hahah. Maar de manier die ik net beschrijf is ook wel humor, dus dan maar zo. Jij kan lekker mooi met een ingesnoerd lijfje trouwen, is wel mooier op de foto's ;).

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey Ricmar! Ik hoop dat je er dan niet bij bent en lekker in bed ligt met je net geboren beebje, zou toch echt mooi zijn!
    Ik zou het wel leuk vinden als het nu raak zou zijn, zou een mooi teken aan de wand zijn. Mijn opa en oma zitten boven de boel mooi te regisseren. Mijn opa was een paar weken overleden en toen was mijn zusje geheel onverwacht zwanger. Ze had een schop onder haar kont nodig om wat van haar leven te gaan maken en tadaaaa een kleine op komst, nu moet ze wel. Ze is nu 22 weken. We hebben vrijdag laminaat gelegd en geverfd in de toekomstige babykamer.

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ik ben er weeer vantussen, ga vriendlief uit bed schoppen, slaapkop. Dikke kus en ik kom morgen weer online! xxx Sue

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    *stuurt eventuele ongi naar Maaik toe!* Poe dat scheelt!!

Sue: ik heb gister super nega getest :(

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik geloof ook wel dat soort zaken toeval bestaat niet

Ik droomde eerder deze week dat ik allemaal babyluiers moest verschonen als test of ik wel geschikt was.
    In dec droomde ik dat mijn oma ons kind op schoot had een maand later was ik zwanger

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Sue klinkt goed die electricteit!!! Ohh laat het zo zijn dat je nu goed zwanger bent!!!!!!! *duimerdeduim!!!*

Deel Deze Pagina