Ah heitje wat balen, maar je was 2 dagen te vroeg dan toch, 1 dag na nod pas testen eigenlijk toch? Ik duim voor je lieverd! Morgen of overmorgen posi!!! Zo heb ik mooi weer 750 berichtjes op de teller staan. Fijne dag lieve meiden! xxx Sue
Hahahah ik duim ook voor ons allemaal, ik kom jullie maand in maand uit tegen, heel gezellig maar nu wil ik gewoon dat jullie in mama topics gaan rondstruinen hoor! En ikke ook wel weer! Ik droomde vorige keer 1 wk voor nod dat ik een positest had en die had ik ook! Je krijgt echt wel tekenen door als je goed oplet Zoals muurtje met de vrouw/kindje in de C&A, geweldig toch? Ik heb afgelopen vrijdag een rare droom gehad die er ook iets mee te maken had, maar toen ik opstond liep het weg als water in mijn hand. Hoe harder ik probeerde hoe verder weg de droom...
Hey dames! zou eigenlijk de was opruimen maar kan het niet laten eerst ff hier te lezen erg he?? @ ongi: bale!! op naar de volgende ronde *KNUFFF* @ zwanger: GEFELICITEERD!!!! geniet er van!! (sorry heb teruggelezen maar weet de namen niet meer...... ) @ hier: kvind het knap van mezelf: heb nog niet getest!!! (de lijm helpt dus goed ! ik zal nu echt ff de was opruimen.....
Goedenmiddag dames. Ook hier een buik vol electriciteit. En de kaas smaakte vanmiddag ineens niet meer terwijl ik normaal gek ben op krentebrood met kaas. En een lekke douchecabine, komen we net achter. We hadden al vanaf gister morgen steeds water op de vloer van de douche. Nu blijkt dat de kitrand versleten/kapot is in de bak en aan de buitenkant van de bak. Nu loopt het water dus over de vloer. Dat word douchen in bad de komende dagen. Totdat het weer gekit is.
Mijn vriend kan het zelf wel maken maar moet eerst dinsdag avond spullen kopen. Dus 2 dagen in het bad douchen. We hebben geen ophangstang voor de douchekop in het bad dus het word nog een heel geklungel. De douchkop hangt net boven het bad aan de muur zeg maar.
Zie net aan je banner dat het spannende dagen gaan worden voor jou Einneh. Wat denk je qua gevoel? Ongi of zwanger? Of heb je totaal geen kwaaltjes?
nou ja 2 dagen zijn te overzien toch?? ik weet niet wat ik moet voelen of denken, heb genoeg "klachten" maar voor de rest weet ik het niet. mocht het zo zijn dan geloof ik het pas als ik een hele duidelijke positieve test in mijn handen heb!!
hoi dames hoe gaat het hier? ik heb even jullie deskundige analyse nodig: gisterenmorgen (8.00) temp gestegen met 0,4: 36.6! De hele dag ook wat pijn in de onderbuik, 'trekkende' pijn. Deze morgen temp (7.00): 36.3. Ook al hele dag trekkende pijn in onderbuik. Tot gisteren eiwit slijm, vandaag niet meer. Wat denken jullie? xxx
Nu we toch advies aan elkaar aan het geven zijn hier komt mijn verhaal van vandaag: (Gister innesteling volgens mijnkalender) Gister avond begon het zeurige gevoel al. Vandaag geklusd dat was een beetje gevoelig. Hele dag al zeurderige steekjes. Net een minuut of 5 steken in mijn tepel rechts en nu met lopen voel ik mijn rechter eierstok zeg maar. Het blijft daar maar door steken. Zou het dan toch aan het innestelen zijn?
Ja dacht het zelf ook al nu maar hopen dat het goed innestelt Dan klopt jouw banner ook niet zeker arka. Kun je manlief niet nu al naar de slaapkamer sleuren??
Susan, De meeste voelen hun innesteling niet, maar diegene die het wel hebben gevoeld zeggen ook zoiets, dus wieweet.
Laten we het hopen dan. De steekjes blijven maar komen en gaan. En met het lopen voel ik een irritant gevoel net of je spierpijn hebt zeg maar in je lies. En jij Sammie wanneer ga jij testen??