Weet ik nog niet, ben op het moment erg verkouden... Maar denk in de loop van de week als ik nog geen bloed verlies.
Heb je wel een goed gevoel erover? Of geen idee? Zie dat jullie ook al een tijdje bezig zijn maar nu wel hulp hebben. Mag ik vragen wat FA inhoud?
Susan, FA helpt in eerste instantie met follikelmeeting (eitje), wanneer je vruchtbaar slijm hebt en wanneer je het beste kan klussen. Verder prikt ze bloed op progesteron. Deze maand hebben we alles zelf gedaan, heb 1 follkelmeeting gehad op dag 12 en was toen 17 mm. Heb je PCO (overstimulatie eitjes) dan krijg je clomid. Ik weet niet wat ik ervan moet denken kwa gevoel . Heb al veel tegen slagen gehad, hopen doe ik wel maar twijfel erg.
Was ik weer. Broodje was lekker maar zit nu wel vol. Is er nog iemand die een antw oord heef top mijn vraag van de vorige blz.???
Deze vraag bedoel je? Ja zou kunnen.... ik heb vanaf mijn eisprong totdat ik ongi wordt of posi test deze "klachten"
Hallo dames, Hoe is het hier met iedereen?? Heitje nog geen ongi??? Woehoe!!! Ik ga nog harder duimen voor je dat hij weg mag blijven!! Oh en zolang het niet rood is geen tampon erin stoppen!!! weet even niet meer waar ik het gelezen/gehoord heb, maar mocht je nu zwanger zijn (en daar gaan we wel vanuit) maar dat zou niet zo heel erg goed zijn geloof ik???? Arka ik denk ook dat je je eisprong hebt!! Gauw nog even aan de klusserdeklus!! Susan die steken in tiet had ik vandaag ook en niet zo zuinig (kwam daarna zelfs iets melk uit, asjemenou), geen idee dus of dat iets betekenen kan, ik moet eerst nog even wachten op mijn eisprong Hoop dat het voor jou iets heeeel erg positiefs mag zijn Sammie in de loop van de week dus testen als je ongi uitblijft, ik ga voor je duimen meid!! Einneh bij jou ook spannend dus!! Verder weet ik het niet meer, ben ik nog iets vergeten??? Wij zijn vandaag naar een markt geweest, niks gekocht, gewoon ff wat gelopen, was verder ook niet zo heel veel aan. Kids zijn zich nu de tanden aan het poetsen dus die doe ik zo nog even na (zij mogen altijd eerst zelf en daarna doe ik het nog een keer voor de "verborgen" plekjes) en dan breng ik de meiden naar bed. Mannetje is met Jordy even naar schoonouders die zijn net terug van vakantie. Kom straks weer even als de meiden op bed liggen.
Mijn vorige banner begon gewoon opnieuw! Ik ga morgen een testje wagen als de duvels me dan nog niet gevonden hebben. Maar ik voel helemaal niets hoor.
Hoi meiden, Hier nog steeds geen ongi, maar ook nog geen positest. Ik ben het eigenlijk zat dat onzekere, maar ja, je doet er zo weinig aan, haha.
hey meiden nog nieuws vant weekend? Als er nou nog iemand mijn banner gaat namaken wordt ik gek ik heb m nu al voor de 3e x aangepast ik vind m zelf al niet mooi meer.
Misschien wel een langere cyclus idd, maar ik heb op dag 16 van de cyclus mijn eisprong gehad en ik heb meestal een lf van 10 dagen. Op dag 23 een beetje bloedverlies gehad (paar stipjes) En nu zit ik op dag 33.
@ Miza,Weetje zeker dat je ei op dag 16 was. Misschien maak je wel langzaam HCG aan. Wanneer heb je voor het laatst getest dan? @ Setti, zijn er niet meer vrolijke kleurtjes dan voor je banner deze is wel een beetje somber/donker hoor.
tja ik heb m al weer aangepast. dit is hopelijk de laatste. mannetje wilt de laptop dus fijne avond allemaal .