Ik heb vanochtend nog getest, maar die was dus negatief. Ik houd mijn temp bij, ik ga er vanuit dat dit klopt. Mijn temp is ook nog steeds redelijk hoog voor mijn doen.
Goeieavond!!! Hoe is het hier?? Nog zenuwachtige meiden te bekennen? IK BEN NOG STEEDS NIET ONGI! Heb al 3 tampons in gehad vandaag en er zat steeds alleen maar van dat wittige creme in!! (weet je echt niet meer waarom je geen tampon in mag als je zwanger zou zijn Angel??? Zou niet kunnen bedenken waarom dat slecht is??) Zucht, nou ja ik zal morgen wel ongi wakker worden dan...moet de hele dag op stap met mams...Ze moet naar België (Antwerpen) naar het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken en ik ga met haar mee, wordt een hele reis!! Dus ik ga sowieso morgenochtend niet testen als ik dan nog niet ongi ben...als het dan raak is zit ik de hele dag schijnheilig tegen mn moeder te doen, haha!! Maar ik ga dan wel weer een tampon indoen in de auto hoor, straks komt er wel bloed en lek ik door!
Ik heb wel al de hele dag ongi-krampen trouwens...beetje spierpijngevoel en steken ook...en droge mond en ogen. Maar dat zal wel van t weer komen! Ga zo naar bedje, morgen dus vroeg op voor die lange reis! Wel zielig voor mn moeder want ze moet nuchter zijn daar voor die onderzoeken, mag helemaal niks drinken of eten!
Hoi dames, Had vandaag al een testje gedaan met CB heb weer iets heel vaags hahaha. Ja ik weet het misschien nog ffies te vroeg... Maar wat is nu...met 5 min stond er een felle dunne streep en daarnaast heel licht blauw...dat lichtblauwe verdween weer..maar die blauwe dunnen felle streep kun je nog heel duidelijk zien. Nu lijkt het wel op zo`n penne streepje waarvan ze dan zeggen dat je niet zwanger ent omdat het een brede moet zijn....maar die verscheen bij mij dan pas na de testtijd zeg maar en niet binnen de 5 min. Zou ik nu wel of niet zwanger zijn??
Hm nou het is lekker rustig hier dus ik duik mn bedje in!! Dan is het sneller morgen en ben ik vast weer wat wijzer! Denk dat ik morgen rond uur of 8 nog wel ff kom melden of mn ongi is gearriveerd!!! *ik duim voor mezelf, kan dat ook hihihi*
Hey mamatje!! Ik heb geen idee meid, heb nog nooit zo'n test met die + en gebruikt. Ben meer van de || Nog maar even afwachten dus! Nog 3 dagen zie ik!! Sterkte met wachten!
@Mamatje77. Spannend!! Haal die van 2 voor 5 euro bij de kv... die zijn volgens mij best accuraat. KNUF!! Over 2 dagen weer? succes! Knuf en truste!
aj mama'tje spannend!! denk dat er maar 1 ding op zit...over 2 of 3 dagen opnieuw testen!!!! @heitje hou em zo meid!! kom maar ik doe wel die dubbele ongi veel sterkte morgen voor je mams, hopelijk niets ergs? en natuurlijk ook voor jou sterkte de hele dag op pad met een blanco tampon heb idd ook wel eens gehoord dat 't niet goed was, waarom weet ik ook niet meer?!
volgens mij gaat dat van die tampons om risico op ontstekingen enz.. maar als je em goed regelmatig "vernieuwd" zou dat geen kwaat kunnen lijkt me...
Zo nog snel een berichtje voor het slapen gaan beetje later geworden dan ik had gepland maar ok. Heitje nog geen ongi, super!! Hopelijk morgenvroeg nog steeds niet!! Succes met de lange reis morgen, pff je moeder nuchter blijven, dat is wel heel lang dan he damn.... Hoe was het bij Nick en Simon???? Gaaf? Betreffende de tampon, ik meen ook dat het de kans op infecties vergroot, als je zwanger bent wordt je baarmoedermond afgesloten met een slijmprop, als dat gaat broeien met zo'n tampon krijg je zo'n leuk broeikaseffect, ware bron van schimmels Je bent daar als zwangere toch al meer vatbaar voor en als je de boel dan ook nog eens afsluit des te meer Op zich kan het geen kwaad natuurlijk voor je beebje, het geeft jezelf misschien alleen wat meer kans op ongemak, maar dit hoeft natuurlijk niet, gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt Mamatje77 dat klinkt reuze zenuwslopend!!! Misschien morgenvroeg met ochtendurine proberen? Maar we gaan voor je duimen!! Miza en BB10 ook in spanning? Hoop het zo voor jullie dames!! Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg op en drukke dag. Man moet op cursus en gaat zodra hij terug is met mijn pc op pad voor wat extra geheugen, dan zijn we er weer helemaal klaar voor Ik heb heel wat was liggen, pfff ga ik niet in 1 dag redden, maar normaal is dinsdag mijn was verwerkingsdag, dus begin er nu morgen maar al aan en mag er dan 2 dagen over doen haha. Ook krijg ik morgen ergens te horen of ik mijn zus moet halen en afleiden, haar vriend wil haar gaan verrassen....met een ring!!!!! Zijn vandaag met hem meegeweest en hij heeft zoooooooo'n mooie gekocht voor haar ben benieuwd hoe hij het gaat aanpakken. Slaap lekker allemaal en tot morgen
Hoi, ik kom me hier ook even snel melden. Vanmorgen temp nog lager: 36.1 nu geraak ik er helemaal niet meer aan uit. Ga mijn banner eens veranderen naar de langste cyclus ooit gehad.