NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja omdat de test licht is neem ik aan dat ik mijn nod nog niet heb en die over 2 dagen is dus 1 juli :p (op de juni lijst sta ik nog ergens tussen op de 20ste omdat ik de kortste cyclus heb aangehouden toen)

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Done,

Gefeliciteerd!

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey meiden,

hoe is het hier?

@Nadeke: Heel veel sterkte meid. Dikke knuf.

@Done: Gefeliciteerd meis:) Geniet ervan.

@Angel: Ben blij dat je je weer een beetje beter voelt. Idd nog maar even afwachten wat er uit het bloed komt.

@Heitje: Succes met het autorijden en met je moeder en die ongi maak je daar maar niet druk om. Die blijft gewoon weg:D

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Done
    WHAHAHAHAH!!! je bent zwanger!!!
    GEFELICITEERD!
    Dat je maar een hele voorspoedige zwangerschap mag hebben en dat je als resultaat een schitterende van gezondheid blakende baby in je armen mag houden!

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Maris hoe vole jij je? Nog 2 dagen, heb je voorgevoel???

6. 1984

1984 Niet meer actief

GEFELICITEERD ALLE NIEUWE ZWANGEREN!!!

Leuk hoor!

Hier nog een beetje spanning ben steeds zo bang dat het misgaat terwijl alles goed gaat...

Stomme ik kan er alleen niets aan doen...

Groetjes

7. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Muurtje hoe is het met je mini-baksteen???;)

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik denk dat het heel normaal is dat je je evengoed zorgen maakt hoor, maar gaat helemaal goedkomen met 2010 hoor 1984:D

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Sammie hoe is het met jou?

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Angel ik voel helemaal niets......................
    Normaal heb ik een paar dagen voor mijn NOD pijnlijke Boobs. Maar ik voel helemaal niets Hmmmm en was afgelopen week erg moe. Tot drie keer toe op de bank liggen te pitten smiddags.
    Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat het raak zou kunnen zijn. Want we hebben op de dagen dat het moest niet goed geklust. Maar ik twijfel...... Als ik donderdag nog niet ongi ben ga ik vrijdag testje wagen denk ik.

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Buiten dat ik erg verkouden ben en wat misselijk goed :).

En met jou?

12. 1984

1984 Niet meer actief

Ik had ook geen pijnlijke boobs voor nod en dat was hetgene wat opviel want die had ik altijd. pas na nod gingen ze zeer doen.

Duim voor je hoor!

Groetjes

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo Angel,

hier gaat het wel ok. Ben sinds gister goed misselijk. Maar ik heb gelukkig geen intieme band hoeven te ontwikkelen met de toiletpot. Ik hoef m nog niet te knuffelen.
    En onder in de buik lijkt de boel verbouwt te worden. Volgens mij wil dat kleintje meer ruimte hebben. Auwie.. hihi
    En ik ben mijn moeder eeuwig dankbaar voor de tip.... Pruimen, pruimen en nog eens pruimen. hihi

@ Angel? Hoe is het met jou? Voel jij je al wat beter?

@ 1984, Je hebt gewoon al bij 6,5 dagen het hartje gezien! Cool! En idd op 31 januari uitgerekend? Mis je wel bij de feb mama's hoor. hihi.
    KNUF!

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank je wel, ik hoop dat ik je mag volgen. Ik wens jou in ieder geval een voorspoedige zwangerschap, geniet ervan meis;)

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mariska, ik had ook geen pijn aan de boobies.... Ik had na innesteling wel 1 dag dat tepels pijn deden. Maar...
    Super spannend! ik hoop dat je een positieve test krijgt!
    En eh... de zwemmertjes van je man kunnen 5 tot 7 dagen in je lichaam overleven... dus er is een kans als je voor je ei geklust hebt...
    *duimer die duim!!*

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hallo dames,

Nou ik weet het niet hoor, vanmorgen zag ik weer geen streepje op de test....Me temp is ook langzaam aan het zakken....kijk maar naar me tempstaatje. Moet ik wel zeggen dat ik vannacht later in me bed lag dus geen volle 8 uur geslapen. Vond het echt raar van die test van gisteren dat ie er binnen 5 min stond en vanmorgen geen streepje. Had gisteren of eergisteren ook last van me onderbuik net boven me schaambeen, was gewoon ff pijnlijk, dit niet eerder gevoeld...verder slaap ik in de middag zelfs een uurtje, val spontaan in slaap...maar dat kan ook door de warmte komen. Verwacht er niet al te veel van dat de kans er in zit dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn....al had ik er eerst wel een goed gevoel over.....

Done, Gefeliciteerd meid!!

Heitje...spannend!!

Suekes....nog een paar dagen wachten!!

17. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank je wel Muur, ik heb het nogal druk gehad deze maand dus heb ook niet opgelet of ik evt een innestelling zou kunnen hebben.
    Maar ik vind het ect raar dat ik mijn borsten niet voel. Voor mijn vorige NOD deden ze al een week voor die tijd zeer. Voelde ze met lopen en als ik er aan zat. Hoop dat het eindelijk wat wordt en dan ook nog zonder de mmm. Zou helemaal geweldig zijn.

Lees dat met jou ook alles goed gaat. Ben blij dat je geen hechte band met de toilet aan het ontwikkelen bent. Constant misselijk zijn lijkt me ook erg vervelend.

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Maris dat klinkt toch wel heel erg goed he, ik hoop het zo voor je!!

Muurtje is mini-baksteentje een muurtje aan het bouwen in je buik???;)
    Oh en misselijk...:( hopelijk blijft het erbij dat je geen vrienden wordt met de pot.
    haha en je hebt een prijs afgesproken met de groenteboer betreffende de pruimen??;)

Hier gaat het wel ok, voel me wel beter gelukkig. Wacht maar even af wat er uit het bloed komt als er al iets uitkomt;)

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ mamatje77. Ik vind dit heel vervelend om te zeggen. Maar het kan zijn dat de innesteling niet helemaal goed is gegaan... Ik hoop het natuurlijk niet! En dat ik heel erg ongelijk heb. Sterkte er mee!

@ Mariska, ik duim voor je!

@ Angel?

20. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja?

Deel Deze Pagina