Hoi dames, ik lees alvast met jullie mee. Afgaande van mijn laatste cyclus heb ik mijn nod op 30 mei maar mijn testdatum is 2 of 3 juni (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
He Knorretje toch ook hier beland, Jammer meid deze maand beter. Hier kunnen we bijna weer aan de klus, zaterdag dacht ik dat het een heftige ongi zou worden maar is toch weer mee gevallen nu al bijna niks meer. Op naar ons late mei ei en in juni een posi test in handen. Ik wil expres geen banner in mijn onderschrift omdat ik er dan teveel mee bezig ben heb ik gemerkt. We gaan gewoon lekker klussen en heb mijn ei goed gevoeld de vorige rondes dus ga daar maar van uit. Misschien dat ik na mijn ei wel een banner plaats.
@ Susan: Tja, helaas ben ik hier ook beland.......Had echt mega-goede hoop deze maand. Dat Kl*te lichaam ook, houdt me totaal voor de gek.....Zelfs mijn vriend heeft voor het eerst gezegd: jee schat, je ziet er zwanger uit......Heb nog nooit zo'n last van mijn borsten gehad, zo groot, enorme blauwe aderen, rondom tepel allemaal bultjes en donkerder gekleurd.....Mega last van buik (krampjes, steekjes), veel plassen, moe, veel stinkscheetjes laten....... Maar ja, het was gewoon weer een leuk spelletje.....Vanochtend ongie geworden.....Ben wel ff van slag......Nu ronde 7 (maand 9).........Pfff, nog ff en ik ben een jaar bezig......Daar wordt ik toch wel onrustig van. Heb altijd gezegd dat ik na een jaar proberen naar de huisarts ga, ben toch wel bang voor eventueel slecht nieuws.....Weet dat ik niet zo moet denken, maar ja, op een gegeven moment doe je dat toch...... Misschien deze maand toch eens ovu-testen gebruiken of gaan tempen.....Wil weleens weten of ik uberhaupt een ei heb!!! Allen veel succes!!!
@ Knorretje: Dat is idd best balen dan, ik was er al vanuit gegaan omdat wij rond mijn ei niet geklust hadden omdat we gewoon geen zin meer hadden. Had ook geen symptomen ofzo ben dus redelijk nuchter deze ronde weer ingegaan. @ Loutjelou, ja hoop dat die pendels nou eens gelijk gaan krijgen. En die van jou zijn ook goed, anders moet je wel erg lang weer wachten zeg. Ik denk dan een dag of twee en dan kunnen we er weer voor gaan. Lekker aan de klus zonder te weten wanneer mijn ei is. Wil het echt niet weten. Krijg er klus drang van en mijn vriend juist het tegen overgestelde. Willen we dus niet meer. Gaan lekker klussen als wij zin hebben. Weet dat ergens in de 3e week mijn ei komt en we zien wel wanneer.
Hey meiden, hoe is het hier? Ik zie dat er al meer meiden hun intrek in dit mooie roze huis hebben genomen. Ik hoop dat dit huis ons veel roze gaat brengen. Iedereen heel veel suc6. Liefs Maris
Als we nou allemaal hopen dat we allemaal zwanger worden deze maand, gaat het misschien ook wel lukken...duim...duim...duim
Ik mag het wel hopen, ben het wachten nu wel een beetje zat. Maar ja, ik weet dat mijn lijf het kan, ik heb al twee mooie meiden rondlopen. Blijven proberen, en dat vind manlief dan weer helemaal niet erg. Toch merk ik aan hem ook wel dat hij wat ongeduldig begint te worden... Jij hebt pendels voor mei, leuk man, ik had ook een pendel voor mei, maar ook een positieve test in mei en dat gaat echt niet meer lukken... Hopelijk wordt Februari 2010 onze maand, als ik zwanger wordt ben ik uitgerekent op valtentijnsdag, ook leuk
Hai meiden hoe is het hier in jullie mooie huisje? Ik kom me ook melden voor 12 juni. Wil iemand mij op de lijst zetten? Op naar veel roze deze maand!!!
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: 3: Nana33 & Enigma 4: 5: Wgev 6: 7: Maria0 & Line77 & Suekes & Matroosje 8: 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 10: Anne19791980 11: Chelleke & Liedel & Tihany 12: Nonja 13: 14: 15: 16: Moon85 17: 18: Knorretje84 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 21 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, ...Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet niet het aantal bewoners te wijzigen! Nonja, je staat erop! Welkom in het roze huis.
Hallo allemaal, wij gaan verder voor ronde 3. 5 juni is mijn nod. Kan iemand mij op de lijst zetten. Ik heb nu iets meer vrije tijd en als jullie het goed vinden wil ik gezellig meekletsen. Groetjes Anamie
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: 3: Nana33 & Enigma 4: 5: Wgev & anamie 6: 7: Maria0 & Line77 & Suekes & Matroosje 8: 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 10: Anne19791980 11: Chelleke & Liedel & Tihany 12: Nonja 13: 14: 15: 16: Moon85 17: 18: Knorretje84 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 22 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, ...Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet niet het aantal bewoners te wijzigen! anamie je staat erbij.
Hallo allemaal in dit hele mooie roze huisje! Hopelijk komt hij goed vol in juni! Mijn 3e ronde is nu ook begonnen, wil iemand mij op de lijst zetten voor 16 juni? Iedereen heel veel succes, Groetjes
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: 3: Nana33 & Enigma 4: 5: Wgev & anamie 6: 7: Maria0 & Line77 & Suekes & Matroosje 8: 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 10: Anne19791980 & Jason 11: Chelleke & Liedel & Tihany 12: Nonja 13: 14: 15: 16: Moon85 & Eefje09 17: 18: Knorretje84 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 24 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, ...Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet niet het aantal bewoners te wijzigen!
Hoi meiden, Pfffff wat zijn het weer drukke dagen zeg, ik heb helemaal geen tijd om op de site te zijn , maar ja dan gaat de tijd wel lekker snel.. @Eefje: je staat erbij hoor. Welkom en veel succes! @Nonja: Balen dat jij je hier ook weer moest melden . Jij zit ook al in ronde 9, toch? Best veel meiden hier die al een tijdje bezig zijn . Hopelijk gaan we deze maand (eindelijk) eens allemaal op ROZE! @all: t is alweer dag 7 van mn cyclus en ik spot nog steeds een beetje . Normaal ben ik na dag 5 altijd helemaal klaar en kan ik weer lekker aan de klus. Hoop dat het nu wel snel over is - ik wil weer klussen!
Hallo allemaal! Prachtig huis zeg. Ik wil me hier ook graag aanmelden. Mijn nod is 10 juni a.s. Wil iemand mij op de lijst zetten? Dank je wel!
@Jason: Ik je er hierboven bijgezet. Welkom in het huis, ik hoop dat je maar snel zwanger mag worden!
@nana33: dat is snel! Dank je wel! Ik hoop voor jou en iedereen in het roze huis natuurlijk hetzelfde!