Met mij goed! duivels zijn bijna weer weg, dus kan het klussen weer beginnen!! Jij dan, kun je al weer een beetje oefeningen doen voor je rug? of moet je knie daarvoor eerst helemaal hersteld zijn?
Hey Angel! Ik heb niet echt een NOD na de mk... Heb echt geen flauw benul hoe het zit. 19 juni zit ik op 6 weken erna dus dan moet er zeker iets zijn, ongi of positest. Beetje duidelijkheid zou niet gek zijn . Jaaaaah wel spannend, maar test was gisteren echt onduidelijk nog, durf em niet eens te laten zien, maar dat was vorige maand ook op 28 april en de 30ste was het een knaller, dus heel misschien dat ik morgen of dinsdag nog een keer test . I'll keep you posted! Dikke kus!
Hey suekes! begrijp ik goed dat je een lichte streep had?!! oh wat zou dat ontzettend mooi zijn!! ik ga duimen dat ie over een paar daagjes er van af knalt!!!
Lekker dat je ongi bijna weer de deur uitgeschopt is!! Zou het zo fijn voor je vinden als het deze maand weer lukt, en dan goed lukt natuurlijk! Hier is het nog vooral knie-oefeningen. Ik loop nou net als Lucille Werner want kan mn been nog steeds niet helemaal strekken. Ik hoop volgende week weer naar de sportschool te kunnen!! En dan langzaam opbouwen, eerst beetje op de hometrainer, crosstrainer enz. En dan wat armoefeningen want dat zijn ook 2 puddingen nu Ik kan niet wachten om weer te beginnen met het sporten! Kan ik hoop ik tegelijk weer een beetje afvallen ook Met de foliumzuur ben ik ook weer begonnen dus we gaan er gewoon vanuit dat we volgende maand weer starten!
Heeeey, ja, spannend he? Voelt ook echt wel zo, klinkt dat raar? Ik heb weer nachtmerries en dromen en dikke zere borsten die rechtop staan en week gevoel in mijn buik. Maar durf em niet eens te laten zien, net als vorige keer. Ik wil niet zoveel testen maar ik heb gewoon geen clue hoe ik in mijn cyclus zit. Wist ik pas door mijn borsten maar dat mocht ook wel na 3 weken. Ben heel benieuwd, maar durf dan als het misschien posi is niet eens te juichen...
Oh fijn dat alles weer een beetje op gang gaat komen! hopelijk gaat alles voorspoedig!! en ben je heeeel snel een ietsie afgevallen, strak int vel zittende, zwangere vrouw met een goede conditie!!
Hey Sue! Ik hoop dat je over een zw-test praat! Klinkt goed meid! Succes en ik hoop dat je straks 2 dikke vette strepen op je test hebt staan!!!
Hihihihi ja dat is wel een droomscenario he! Zucht wat kijk ik er toch naar uit om zwanger te zijn...*droom droom*
Wow mooi heitje! Komt helemaal goed! Gewoon langzaam opstarten en niks forceren! Fijn dat de duivels bijna weg zijn! Ik ben wel de hele week aant broekloeren hoor, haha. Ik hoef ze niet binnen . Hoe is het met jou Tante?
kan me dat helemaal voor stellen sue... ik hoop dat het voor ons ook snel weer raak is..maar dan, dan moet het ergste wachten en onzekerheid nog komen..maar ook daar komt een eind aan en bereik je DE mijlpaal en gaat het allemaal goed komen!!! 3x is scheepsrecht, dat kan gewoon niet anders!!
die middelste was voor maaiky, hoe is het verder met je Maaiky, je kijkt weer vooruit, goed meis! Is toch best shit na zo'n mk. Denk ook weleens aan dat ik eindelijk terecht de prenatal inliep en een paar dagen later is het over. Maarja neus vooruit en ik duim hard voor je!
Ja precies! 3x wordt het helemaal voor ons. Ik ben benieuwd of het waar is dat je supervruchtbaar bent na een mk, want wij hebben zomaar wat aangeklust deze ronde en nergens aan gedacht, stel dat het raak is, hahaha!
Goed zo Maaikyb dat je zo positief bent!!!! Jij en Sue hebben enorme pech gehad met 2 mk maar jullie geven de hoop niet op want 3x scheepsrecht is idd een regel! Dat moet helemaal goedkomen met jullie! En die onzekerheid van de eerste weken zal ook aan jullie besteed zijn en dat is niet anders dan menselijk toch? Maar zoals jij het omschrijft Maaikyb dat de mijlpaal dan in zicht is! Dat is iets om aan vast te houden en dan kun je écht genieten!!!
ah het vlindertje ja! ligt miss aan mij, maar is een beetje rot dat het vlindertjes zijn. ik ben niet bijgelovig ofzo.. ik zat ook bij vk het vlindertje, voelde me er niet goed bij gek he? En mijn bijnaam is living deadgirl en daar voel ik me al helemaal niet lekker bij. stom he?
Ik ga gewoon meteen weer genieten hoor, ik sla geen dag over . Je bent maar een paar keer in je leven zwanger en dan is het ook heerlijk! Met spugen en alles erbij . Tuurlijk is het onzeker en wachten, maar ik ga proberen het niet te laten overheersen als het eenmaal zover is.
Dat zijn dingetjes waar ze je op dat moment aan doen denken. In dit geval is het niet super top..maar van de andere kant kun je het ook zien als vlindertjes naast onze naam, die naast ons staan en over ons waken!! de vlindertjes naast onze naam gaan ons veel geluk brengen!
Wij hadden niet geklust omdat ik nog niet zeker wist of het mis was..durfde het niet hahahahaaha dat vond ik altijd zo raar als iemand dat zei en nu had ik het zelf. Dus de vorige ronde is ons voorbij gegaan, maar deze gaan we er weer helemaal voor!!