NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zou idd ook pas na het ziekenhuis bezoek gaan gebruiken Mamatje.

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Die boobs van jou klinken wel gezellig whahaha, ze klinken ook heel zwanger!!! Alleen maar fijn dat je verder geen kwaaltjes hebt toch, al maakt het je idd vaak onzeker, maar zit helemaal goed met kleine big:D

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Thnx......Maak me af en toe wel zorgen......Voel bijna niks meer in mijn buik....In het begin had ik veel last van krampjes enzo......Nu wordt ie vooral dik!!! Ben verder wel erg moe en heb ontzettend last van mijn borsten (niet grappig meer, zo pijnlijk!!!)....Maar ja, nog ff 2,5 weken wachten dan VK.....Ben superbenieuwd!!! Eerst maar genieten van zaterdag, kan bijna niet wachten!!!

Hoest verder met jou???

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Thnx, wat lief........

Hoest verder met jou?

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja goed, flink aan de klusserdeklus haha;)

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    pijnlijke borsten klinkt goed Knorr. Maar wel erg lastig zo te horen.
    Gelukkig heb je verder geen gekke kwaaltjes. blij dat alles zo goed gaat.

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ohhhh heerlijk!!!
    Pfff, tja bij ons komt het er niet meer van......Ben iedere keer zo moe.......En tja, die boobs he......kijken doet al pijn, laat staan aanraken......dus tja.....het lijkt al lang geleden dat klussen.........

Schijnt beter te worden na 3 maanden, dan krijg je er weer behoefte aan.......I hope so!!!

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hahaha heel begrijpelijk hoor en het wordt idd wel beter...todat die buik in de weg gaat zitten hahaha.
    Mannetje van mij durfde het zelf op een gegeven moment niet eens meer, was zo bang dat de kleine al een trauma zou hebben voordat hij/zij werd geboren haha:D

9. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0
    Proficiat Done hopelijk mag er nog veel roze vallen :)

Geniet ervan meid

Groetjes Mieke
    Ik voel hier were van alles af en toe kramp :x

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hahaha, kan ik me wat bij voorstellen. Een collega van mij vertelde dat het ook helpt op het laatst om de bevalling op te wekken????????

11. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Gaat al wel beter met mijn keeltje.
    Koorts is weg en ook heb ik mijn stem weer teruggevonden. (lag ergens achter het nachtkastje weggestopt):p

Ben alleen nog wel heel erg moe.
    Lag gister om half elf in bed en werd vanochtend om half elf wakker gebeld door mijn moeder die wilde weten hoe het met me was.

@ Angel spannend die bloeduitslag. Heb zelf ook moeten prikken en duurde drie dagen voordat ik de uitslag had. Wanneer krijg jij de uitslag?

@knorretje, alles dus goed met het kleine biggetje. Is idd spannend als je voor het eerst naar de VK mag. nog 2 ,5 week wachten..

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja klopt, maar geldt wel eigenlijk alleen maar als je baarmoedermond verweekt is, zolang dat niet zo is kun je klussen wat je wil, maar zal er weinig tot niets helpen. Weet even niet of je ook al iet wat ontsluiting moet hebben, volgens mij is dat niet zo nodig:(

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Waarvoor hebben ze jou bloed geprikt Chelle?
    Ik krijg donderdag of vrijdag pas de uitslag, huisarts zei dik een week wachten en dame doe bloed afnam zei 4 dagen, ben afgelopen vrijdag geweest dus hoop donderdag toch al wat meer te weten.

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    oke ja ik heb het ook alleen maar van het horen en zeggen.
    Het lijkt mij trouwens niks om op het laatst nog te sexen.

15. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Ja heb een diagnose gekregen voor iets....maar als jullie het niet erg vinden heb ik het daar niet verder over. enne het is niet iets ernstigs of zo hoor!! Dus wees gerust!! Ben ook niet ziek of zo!!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ bakerpraatjes! hihi!

@ Knor, hier nog een die manlief niet echt meer van dichtbij ziet... hihi. En maak je geen zorgen over je symptomen... die komen en gaan bij mij ook en... komen ook weer. hihi.
    Je zou het boekje Bevrucht moeten lezen van Rebecca Eckler... Je lacht je helemaal scheel. hihi

17. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    sjonge jonge ik zat net die boodschappentest te doen op de etoswebside. maar dat gaat me never nooit niet lukken om kans te maken op die gratis 1 min shoppen hahaha. Zo lastig om precies op een 10tje uit tekomen met die produkten.

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    SEX = VIES momenteel dan... hihi. Maar ja, pijn aan de boobies... misselijk... veel plassen... hihi. Werkt allemaal niet mee.
    Waren bezig en op eens... arg plassen! ben weg! Manlief echt eh...wat?

19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    haha die muurtje dat is toch ook wat zeg!! Je moet maar nodig moeten!!

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Ik zag dat knorretje de lijst al heeft aangepast...
    Maar ik wou even melden dat ik ongi ben geworden tijdens mijn vakantie... dus helaas...
    op naar de volgende ronde.

Deel Deze Pagina