@ angel, Ik moest bloed prikken voor pfeiffer. Omdat ik dikke keel had, opgezette klieren en huiduitslag over hele lichaam dacht de dokter aan pfeiffer. Bleek gelukkig "alleen" maar fikse keelontsteking te zijn. Maar ik heb dinsdagmiddag bloed geprikt en vrijdagmiddag heb ik de uitslag gekregen bij de dokter. moest ik ff voor bellen.
@ muurtje, ja keeltje is wel wat beter, koortsvrij nu en stem weer terug alleen nog heel moe. Slaap nog heel veel maar ben gelukkig nog hele week thuis. Heb alleen ei nog niet gehad (kan morgen zijn, met korste cyclus) heb alleen niet getempt, heeft geen zin met koorts. Maar ben nog heel moe duzz weet niet of het vanaaf al wat wordt, anders maar hopen op laat ei
@ Chelle, lekker rustig aan doen hoor. Niets overhaasten! Ik ga ff liggen. ben gesloopt! Tot later! KNUF!
ja bij mij ook ivm pfeiffer geprikt, tevens de nierwaardes, leverwaardes, vitamines en nog wat, 6 buisjes vol Moet nu naar school, kom later weer kijken, fijne dag allemaal!!!
ik post het hier ook even: Aan de dames die etos zwanger gebruiken: heeft het zin voor mij nu nog te starten? Ofwel is mijn eisprong al geweest, of hij moet een van de volgende dagen komen (hoop ik toch van harte)....
Ik wou zelf beginnen bij de start van mijn nieuwe cyclus maar zal even kijken wat er op het doosje staat
Ik zou anders even jullie richting uitfietsen met mijn dochter (toch wel anderhalf uur fietsen) om een potje
Het staat er niet bij wanneer je evt zou kunnen beginnen. Misschien zijn er andere meiden die hier al ervaring mee hebben. Er schijnt ook een topic over etos zwangerworden pillen te zijn
Ik ga wat doen. Voel me een beetje schuldig dat ik de hele morgen hier heb zitten koekeloeren. Ik kom vanavond nog wel even weer