NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    goedenavond dames!
    kom snel ff kijken... (ben met een van mijn andere verslavingen bezig..... :( puzzelen :D)

Suc6 morgen Heitje!!

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Arka, ik zie nu pas je banner.
    Ga jij je man even snel verleiden (als dat nog niet gebeurt is)
    Succes met klussen.
    Meiden alvast welterusten en tot morgen.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ricmar, die pillen zijn om je cyclus te reguleren. Bij mij betekende dit dat mijn lf langer moest worden. Maar ik heb begrepen bij andere dat juist de cyclus korter is geworden. Dus...

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi hoi!

Ik was aan het 2e pakje begonnen. Maar daar heb ik maar 1 strip van gebruikt. Omdat ik redelijk korte cyclussen had.... Heb nog over.
    En ja het was mijn 2e cyclus dat ik zwanger ben geworden.
    Ik zat maar te hopen en te bidden dat het in een keer raak zou zijn... maar helaas. Ik had het ook niet verwacht bij de 2e ronde van etos...

Moet ook zeggen dat mijn eisprong tijdens de 1e ronde etos heeeeel erg veel pijn deed. Zo heftig had ik m nog nooit gevoeld. En de 2e ronde heb ik m dus niet gevoeld.

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Ik heb mijn banner even verzet naar de langste cyclus de ik al heb gehad.
    Er wordt nog werk van gemaakt vanavond ;)

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Nu ik eindelijk gevonden heb hoe het moet... komt ie!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Heitje, dat geborrel, steken en trekkerige gevoel in de baarmoeder regio... eh... had ik alleen bij zwangerschap. Voor ongi was het gewoon pijn in de onder regio. Geen uitzondering. Gewoon pijn.
    Ivm zw deed mijn schaambeen-bot ook zeer. En het vlees wat er overheen ligt en de schaamhaartjes deden ook pijn.. heel raar maar waar. Verder in bed last van mijn bovenbenen soort van kramp gevoel. En wit romige afscheiding. (daar heb ik nu nog) Verder niets dat anders was dan voor nod..

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Arka, ik zou bijna zeggen dat je ei nog moet komen of net is geweest. Ik heb nl het vermoeden dat 1 van de twee lijntjes donkerder zou moeten zijn dan de ander. Maar echt donker. Als je begrijpt wat ik bedoel...
    Zo was dat in ieder geval met die ovu testen van de KV

Dat ding zier er trouwens uit als een zwangerschapstest.. hihi. Kijk maar uit... mensen gaan je nog feliciteren. hihi

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik snap d'er geen jota meer van.
    Ik hoop eigenlijk een beetje dat hij al geweest is, zodat mijn cyclus weer niet te lang wordt. Maar we nemen het zekere voor het onzekere en klussen erop los.

Want zoals je ziet Muurtje: ik neem al je advies ter harte hé. Ik ga d'er zelfs 2 uur voor gaan fietsen ;) :)

10. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    dames ik kom straks nog even terug voor reacties, ben al tig keer op en af gelopen voor Jordy, die kan niet zijn slaap vatten.
    Ga maar even liedjes zingen naast zijn bed, dan houdt hij zich wel stil om zo snel mogelijk van me af te zijn;)

Muurtje de wagen heeft gewoon 4 wielen, verder kun je hem wel helemaal ombouwen Reiswieg eruit halen) tot wandelwagen. Hij is beige met donkerblauw afgewerkt.
    Moest er gewoon aan denken dat hij hier niet gebruikt wordt of gebruikt zal gaan worden, dus dacht ik gooi het er maar op haha.
    Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken, hoef er de jackpot zeker niet voor;)

Nou ik kom hopelijk zometeen nog ff.

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    dames,

ik ga jullie verlaten. tot morgen!

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @muurtje de symptomen die je beschrijft herken ik nu wel heel erg
    had vande week het gevoel een blauwe plek te hebben op het schaambeen (was niet zo en hoe zou ik er anders aan gekomen zijn?)
    de kramp in bovenbenen heb ik ook en mijn broek is irritant aan het drukken op de buik(heb een lage broek aan)

13. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    je maakt het nu wel heel spannend voor jezelf.
    Nog 6 daagjes vol houden en dan mag je ....

MAAR VOOR NU,VOETJES OP DE VLOER EN WACHTEN

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja echt mega-geborrel steeds! En af en toe van die venijnige steekjes. Vanmiddag dat ik zei van die steken die zaten ook bij mn schaambot, heel fel waren ze...dacht echt huh wat is dit nou weer?

15. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    @ heitje

Dat moet toch gewoon zoals jij het beschrijft, Wil je geen moed aanpraten ofzo, maar het lijkt er toch wel heel sterk of nie dan.

Hoop dat je test morgenvroeg gewoon gaat knallen.

btw, hoop ook dat je mamsi weer snel opknapt. Want ze moet idd nog wel een aantal jaartjes mee zoals je dat zo mooi zegt

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey, lees net dat heitje nog niet ongi is, goed zo meid!!!!! Over dat ongi gevoel voor nod, had ik bij mijn zw ook. Nu heb ik het weer, loop al de hele dag krom van de kramp. Snap er niks van, is wel heel vroeg hoor. We'll see, nog een flinke week. xxx

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Echt een gevoel van overtuiging dat ik ongi was geworden en zsm moest broekloeren. Mijn borsten doen zeer aan de zijkant. Vreemd.. Ik wil niet zo hopen op dat het meer is, wil gewoon alles vergeten en gewoon afwachten maar wordt de hele tijd aan herinnerd dus dat lukt niet... hmpf..

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ben er weer weg van, slaap lekker ladies! xxx

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Slaap lekker sue!!!
    Lastig he, afleiding zoeken is moeilijk! Maar gelukkig denk je er tijdens je slaap niet aan, hhihi...ff rust!! (of je moet er heel erg over dromen!!!)

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    pff zo de konijnen zitten er weer fris bij, wat een stof, dus ook gelijk even gedouchd, heerlijk met dat warme weer zo'n verfrissende douche.

ga even tv kijken

(nu heb ik weer die speldeprikjes van onder)

Deel Deze Pagina