Dank je wel meis!!! Ja ik weet het niet...mn gedachten gaan constant JA NEE JA NEE JA NEE JA NEE...probeer afleiding te zoeken maar helpt niet haha! Denk dat ik dan maar mn bed induik zo, dan is het sneller morgen! Ik lees hier ook dat je soms zomaar een cyclus over kan slaan ook...maarja...ik heb wel mn eitje gevoeld dus dat zal t niet zijn denk ik dan?? Snap er niks meer van...8) Heb zomaar t idee dat het ook door die stomme zenuwen komt en dat ik het zelf uitstel ofzo! Denk al de hele dag: als ik toch ongi ga worden, laat ik het dan NU worden! Dan weet ik tenminste wat!:x Maar dan denk ik ook weer: nee laat me nog ff in die waan dat het misschien raak kan zijn! Argh om gek van te worden, haha! Zucht ik ben nou al zenuwachtig voor morgenochtend! Denk dat ik nega ga testen....en anders...ga ik door het plafond! Dan weet ik niet meer waar ik het moet zoeken hoor...pfff zou zo onwerkelijk zijn...
Hee Miranda! Goed hoor! Done is zwanger!! En hoe gaat ie bij jou?? Nog steeds overtuigd dat het deze maand niks wordt?
Hee Mermaid! Ja klopt...zaterdag heb ik negatief getest, 1 dag voor NOD...en nu al paar dagen krampen maar er komt nog niks! En hoe is ie bij jou? Ga je nou woensdag weg?
@ Heitje: Oh jee wat spannend zeg!! Ik zie dat je een regelmatige cyclus hebt, dus het klinkt wel goed dat je nog niet ongi bent geworden. Wij gaan woensdag weg naar Frankrijk inderdaad. We hebben vanmorgen Jennifer (de Canadese) op de trein gezet, die zit nu in Hamburg. Ze heeft de afgelopen week bij ons door gebracht en we hebben het echt onwijs gezellig gehad. Het is echt even goed voor me geweest om afstand van zp te nemen en lekker met Jennifer de toerist uit te hangen. Wat een rust zeg in mijn hoofd. Ik kom nu dus even kijken, maar blijf het voorlopig toch wat rustiger aan doen met zp.
Oh lekker hoor!! Spulletjes al ingepakt? En als je deze maand zwanger raakt (ja! Gewoon doen! ) wordt het dan evengoed nog een maart-beebje?? Dan kom je gewoon keihard met een dikke posi test eind van je maand! En dan ben je hier niet meer weg te slaan! (Maar dat is dan ook niet meer nodig ) Wens je alvast een hele fijne vakantie!! (Maar je bent er vast nog wel ff voordat je gaat toch?) Hoelang ga je ook alweer? 2/3 weken??
Ik heb een pendel van Angel voor deze maand, dus laten we hopen dat ie uit gaat komen. We gaan iets van 1,5 week naar Frankrijk (heb nog 2 weken vakantie nu). Een maart-beebje gaat erom hangen. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen zou mijn bevallingsdatum 30 maart zijn. Ik heb trouwens iets bizars mee gemaakt toen we in Amsterdam waren met Jennifer!! We gingen een rondvaart maken over de grachten en toen vond onze kapitein een lijk in het water. Toen hebben we dus ca. 30 minuten moeten wachten tot de politie er was en we verder konden varen. Was echt heel freaky!!! Er waren gewoon mensen die foto's van de dode man gingen maken! Nou sorry hoor, maar dan spoor je echt niet vind ik. Ik heb het wel gezien, maar heb er verder niet meer naar gekeken. Ik had er geen behoefte aan en vond het ook nogal respectloos tegenover de overledene.
Allejezus Mermaid, dat is nogal wat!! Lijkt me verschrikkelijk om dat mee te maken! Hm en echt toeristisch is het niet voor Jennifer ook! Pfff...nou goed hoor dat je er niet zo naar gekeken hebt, straks krijg je nog nachtmerries En idd, mensen die foto's gaan maken, echt gestoord! En heel erg respectloos vind ik ook... Mijn pendel van Angel is ook van juli! Eerst had ik er eentje van haar van Augustus maar toen waren we nog niet voor het echie gegaan in juni, dus is het misschien logisch dat ie een maandje naar voren wou! Maar ik hoop natuurlijk dat ie niet uitkomt en dat Claire gelijk had!!! Heerlijk meis, 2 weken vakantie! Lekker genieten en hopelijk niet teveel denken aan eitjes, het woord 'klussen' (nee in je vakantie is het gewoon lekker sexen haha!!) en op het wachtbankje zitten.... ik hoop dat je lekker helemaal je hoofd leeg kan maken en je weet wat ze zeggen van vakanties he! Het ontspant en daardoor is het sneller raak! GAaf dat je precies rond je eitje gaat!!! Zou geweldig zijn om een frans beebje mee terug te nemen naar NL!!
We gaan in ieder geval goed ons best doen in Frankrijk . Ja joh dat was echt super heavy in Amsterdam. Heeeeel raar om mee te maken. Verder was t super in A'dam, dit gebeurde gelukkig ook aan t einde van de dag. Ik ga heel hard voor je duimen dat t raak is deze maand. Zou natuurlijk helemaal super zijn. Nou ik ga er maar weer eens vandoor. Na mijn vakantie in Frankrijk kom ik me weer melden. Liefs xxx
Oke je komt dus niet meer kijken!! Nou ja, ga maar van een ongi uit bij mij hoor haha! En als dat niet zo is dan geloof ik het misschien pas tegen de tijd dat je terug komt!! Fijne vakantie!! Ik ga ook slapen, ben gesloopt!! *dikke knuf!*
Sorry een beetje een late reactie, maar mijn moeder stond vanmiddag voor de deur, kon dus even niet meer reageren. Ik heb gisteren getest met de testen van matcare. Kruidvat ook al eerder geprobeerd, maar tot nou toe alles negatief. Vanaf vandaag wel het gevoel of mijn borsten uit elkaar ploffen. Man wat doen ze een pijn!
ik plaats mijn vraag ook maar hier... dames voor zover jullie er nog zijn vanaaf... ik heb vanaf zon 21.00uur vanaaf last van steken net boven mijn linkerlies nou dacht ik dat ik aankomend weekend pas mijn ei zou hebben maar nu weet ik het ff niet wat denken jullie? normaal voel ik mijn ei ook net zoals nu.... oja ik temp niet en heb ook geen ovutest gebruikt deze keer dus kan het niet nagaan
Dames sorry ik was samen met mijn kleine mannetje in slaap gevallen, kom nu alleen nog ff pc afsluiten Morgen maar weer een nieuwe pendel poging doen, sorry!!! Heitje succes morgenvroeg!! Ik ga meer dan hard duimen dat de ongi weg blijft en je morgenvroeg vetter dan vet positief test!!! Beterschap voor je mams, hopelijk is ze snel opgeknapt!! Morgenvroeg zit ik vanaf 7 uur aan het scherm gekluisterd Miza geen bloed geeft moed meis, morgen anders even de ha bellen of hij een bloedtest wil doen?? Deesje ik heb hier hetzelfde probleem, al voel ik mijn eitje nooit echt zo gigantisch, ik merk het meestal aan mijn afscheiding dat het eraan zit te komen, ik heb nu al 2 dagen waterige afscheiding, wat op een eitje kan wijzen. Ook in mijn temp zit een giga dip. gewoon lekker volop klussen, dan gaat het vast helemaal goedkomen Mermaid hele fijne vakantie lieverd, geniet ervan en kom maar lekker zwanger weer terug bizar van dat lijk zeg, ieks Ik vergeet nog vanalles Ricmar die wel hele mooie kwaaltjes heeft, Suekes waarbij het wel heel goed klinkt, mgwc waar ik naar zwaai *zwaai zwaai* Chelle waar ik het niet meer van weet Maar nu ga ik heel snel naar bedje toe, snel nog eerst douchen en denk dat mannetje nog wel plannen heeft whuahaha, maar ben zoooo moe van het slapen maar is voor een goed doel toch Tot morgen allemaal!!! *knuffel*
Goeiemorgen iedereen . Ik hoop dat alle testers straks duk vet positief testen zal voor jullie duimen meiden . Hier nog 2 dagen tot nod en nog niks van bruin verlies ofzo (raar) anders heb ik da paar dagen ervoor nu nog niks te bespeuren .Zou de pendel van angel gelijk hebben (I HOPE SO ) Hier vanaf vrijdag stiefkinderen op bezoek tot zondag dus zal hier nog weinig te bespeuren zijn dan want der is altijd ene in de buurt en willen het nog wa geheim houden .Maar als ik nie ongesteld ben tegen donderdagavond doe ik vrijdagmorgen een test voor mijn ventje werken gaat das om 03u45 dus dames dan zet ik het dan ook hier onmiddellijk neer. Aan alle klussers veel klusplezier (in die hitte ) is voor goed doel Aan alle testers is de laatste dag van juni ik hoop op nog meer roze . Aan alle wachters ,ik hoop dat de tijd wat vlugger gaat dan hier . Groetjes Mieke
Hey meiden er is nog geen nieuws zag ik al op de lijst. op naar t weekend voor de testers en hoop op veel roze