NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha ik niet ik heb nog de standaard instelling. we gaan duimen voor d'r

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ja ze schreef gisterenavond dat ze morgenochtend zou testen. Ze dacht nega, maar ik denk posi ze is noooooit overtijd. Hihi, ik hoop het zo voor haar, waar blijft ze nou hihi.

Hoe voel je je setti, al een beetje aan het genieten van de roze wolk?

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heitje er nog niet??
    Zit al vanaf 7 uur duimen te draaien!!;)
    Ik moet zo de kids naar school brengen:$ hopelijk ga ik het niet mislopen, zal door rennen:D

Even ander vraagje, wie heeft er al eens van SMEPPEN gehoord????
    Ga er nu gauw vandoor, ben er zo snel mogelijk weer!!

*dikke knuffel*

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Is dat niet dat gedoe met dat je op dag zoveel en zoveel van je cyclus klust? Heb er wel van gehoord ja. Ik ga dat niet doen haha. Joyce81 is zo zwanger geraakt. Ik persoonlijk vindt dat je het moet doen wanneer het goed voelt, de druk is toch al hoog om persé te moeten klussen op bepaalde dagen hahaha.

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Nou geen heitje... Meid ik duim voor je! Ik ben in spirit bij je als je komt melden wat de uitslag is! X

Ik kruip echt mijn bed weer in. Ik ga vanaaf naar Disturbed hier in 013, lekker headbangen. Toen ik een half jaar geleden kaarten kocht hoopte ik dat ik dan zwanger zou zijn hahaha, misschien ben ik dat al wel maar weet het nog niet. Ik hou het maar op cola vanaaf of moet het nog kunnen? Weet het ff niet meer hahaha. Beter van niet denk ik...

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    HAHA ja t wordt steeds echter. vriendlief kan zijn mond niet houden dus de halve wereld weet t al. Gister ook de vk gebeld en gelijk een afspraak gemaakt en ik mag gelukkig een weekje eerder dan normaal ivm mijn vakantie. ik heb t boven mijn banner gezet.

de opa's en oma's reageerden zo leuk: we hebben voor onze moeders een slabbertje gekocht met daarop: toevallig is mijn oma de allerliefste en voor de vaders konden we niets vinden met iets van opa erop dat was allemaal uitverkocht door vaderdag. dus hebben we voor hun maar een spaarvarkentje gekocht met daarop voor mijn kleinkind

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Haha, wat leuk! Ja waarom zou je ook wachten met vertellen! Kluun heeft daar wel een mooi antwoord op in help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, hilarisch.

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Nou, ik kom straks weer terug! Alle testers vandaag veel succes (klussers en wachters zijn er niet meer in juni eigenlijk toch, laatste dagje). x

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    PS waarom verspingt de dpo bij mijn banner pas na 2 uur smiddags? Nog maar 1 weekje!!

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Hay meiden, ik mag op rood. Vanacht hebben de duvels me gevonden. Op naar ronde 4 (geeft plezier)

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    BB10. jammer! veel plezier in de volgende ronde! Kus!

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Heitje?!?!? En en? Hoop-er die hoooooopppp!!! Duim duim!!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zou hier eigenlijk pas na mijn vakantie weer komen spieken, maar ik wil toch ff weten of Heitje nog posi test vandaag, haha. Maar ik zie dat ze zich nog niet gemeld heeft.

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mermaid, nee helaas. Ik zit mij hier ook suf te spieken. hihi.

Hoe is het met jou? Wanneer ga je weg? En waarheen?

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heitje nog niet hier?? Jeeeeeeetje die houdt het wel spannend zeg:$

BB10 balen meis!!! Hoop van harte dat Juli je meer geluk geeft!!

Suekes dat SMEPPEN ik heb er nog geen flauw idee van, lees wel vanales van mensen die het hebben gedaan en daardoor zwanger raakte, maar heb eigenlijk nog niet gezocht naar de betekenis.
    Je moet dus gericht klussen? Ik ga zo maar eens googelen haha:D

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Iedereen opzoek naar heitje hahaha, ik ga zo opsporing verzocht maar eens bellen;)

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Muur: Hier alles goed. Het afstand nemen van zp heeft heel wat rust in mijn hoofd gebracht. Bovendien hebben we hier de afgelopen week Jennifer (de Canadese) op bezoek gehad en hebben we van alles gedaan, lekker de toerist uit gehangen enzo, dus ik had bovendien amper tijd om na te denken over het zwanger worden. Vandaag gaan we de laatste dingentjes halen en dan gaan we morgenochtend vroeg lekker op weg naar Frankrijk. We gaan naar t zuiden, maar weten nog niet precies waarheen. En hoe is t met jou dan?

@ Angel: Ik heb ook echt geen flauw idee wat SMEPPEN betekend.

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    he meid wat balen zeg, op naar volgende maand en daar ga je knallen!!!!!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    SHips! Ik moet weg... heb geen tijd meer om hier te spieken!

EHm... later!

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    doeg doeg muurtje

ik ben ook weg moet zo afsluiten op mijn werk en naar een ander gebouw gaan voor cursus toedeloe

Deel Deze Pagina