NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    ja ze belden me net al terug dat je gevonden was en daar ben je dan......helaas met het nieuws wat ik niet had verwacht...maar IDD geen bloed geeft moed!!;)
    Misschien een late innesteling waardoor je pas laat en nog weinig HCG aan maakt?
    Welke test heb je gebruikt? Ik blij het ongi blijf weg dansje gewoon voor je opvoeren, maar zal nu een roze balletpakje erbij aan doen, misschien helpt dat??;)

Lady geniet van het weer, maar laat de test wel even binnen liggen (snap dat je hem niet kunt los laten) maar zou zonde zijn als hij verkleurd van de zon hahahaha;)

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    haha, een blauw balletpakje mag ook wel hoor angel. Ik zie je al dansen zeg.

hihi

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Haha ja dat kan ook, zolang het maar voor een posi test zorgt!!:D

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Haha Angel in een balletpakje! Staat je goed meis!

Test was de überpopulaire van kv 2voor5. Een late innesteling zou kunnen, voelde op 12dpo 2 hele felle steken toen ik in bed lag en de volgende ochtend was mn temp toen gezakt naar 36.3. Misschien had ik een innestelingsdip? Vanmorgen was mn temp weer 36.7. Dus hij blijft een beetje hangen steeds...
    Zit ik dan nu op 16dpo of 17dpo? Omdat je bij ehh Lady geloof ik, zei dat ze op 17dpo zat en haar eitje was 13 juni? Mijnes was geloof ik 14 juni..maar ben wel al 3 dagen overtijd...huwh?
    Zucht ik moet zo wel ff wat afleiding zoeken hoor, hihi!
    En Miza geeft me wel hoop! Dat ze zo laat pas posi testte! Gek eigenlijk dat dat zo verschilt, bij de een knalt ie er al zowat af 4 dagen voor NOD en anderen moeten er zo lang op wachten!

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ja zeg dat. Oh trouwens brutale vraag: klopt het dat je pendelt?

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ heitje: dat is juist het gekke van het lichaam. Bij iedere zwangerschap schijnt het anders te zijn

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja het ligt eraan hoeveel HCG je aanmaakt....maar heitje balen nega test....maar idd geen bloed geeft moed!!

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Hier vanochtend zwaar ongi geworden, dus neem weer voor een tijdje afstand van het forum... :(
    Kom nog af en toe mee lezen.

Meiden, ik duim voor nog een paar roze namen!
    Succes!

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    He sjonge wat balen Sammie! :(
    Sterkte en kop op he! Juli MOET jouw maand worden!!!

10. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heitje jij zit nu dan idd op 16 DPO, maar het kan gewoon echt zijn dat je nog weinig HCG aanmaakt, of je eitje uiteindelijk toch iets later is geweest???
    Jouw posi testje gaat heel snel komen hoor!!!!

Zethu idd ik pendel :D je kunt me je gegevens sturen (voornaam, achternaam, alleen meisjesnaam mocht je getrouwd zijn en volledige geboortedatum) maar het kan wel ff duren. Ben even uit de running geweest en heb dus een mega lijst die ik hopelijk heel snel allemaal verwerkt krijg:) maar zodra ik gegevens heb en het is me gelukt krijg je vanzelf bericht;)

11. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ontzettend klote Sammie:( ik hoop voor je dat juli meer geluk gaat brengen, mijn duimen blijven draaien voor je!!

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ sammie: balen meid!

@ angel: dan krijg je zo een pb-tje

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik hoop het zo Angel!! Want een latere innesteling betekent ook later hCG aanmaken! En ik denk echt niet dat mn eitje later is geweest. Had precies dezelfde krampjes als anders. Het enige verschil was dat ik geen last van mn boobies kreeg meteen daarna... maar nu wel hoor..ppff holy smoke!
    Ik wil zo graag 2 strepen zien!
    Maar in mn onderbewuste hoor ik wel steeds dat stemmetje "jij gaat ongi worden let maar op" *snik*

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ heitje: balen zeg die onzekerheid. Ik neem aan dat je normaal voor je ongi geen last van je (.)(.) hebt? Ik hoop dan voor je dat het een late innesteling was en dus laat HcG

15. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0
    Miza en Lady proficiat meiden jullie mogen ook op roze .
    Hopelijk sluiten er nog roze af deze maand .

Heitje geen bloed geeft moed dus we duimen hier het eelt van onze vingers dat je binnen paar dagen knal test mag laten zien .

Groetjes Mieke

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Last van boobies.....dat klinkt toch in ieder geval heel erg goed, ik hoop het zo voor je!!!
    Maar weer even 2 of 3 dagen wachten en dan nog maar een keertje proberen hoor.
    En dat stemmetje is gewoon je verstand dat je beschermen wil, maar wil niks zeggen hoor;)
    je gaat gewoon lekker naar de Maart mama's straks en ik kom je snel vergezellen haha:D

zethu ontvangen, je hoort er hopelijk zo snel mogelijk van;)

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Thanks meiden!! Jullie zijn super! :)
    Ik ga wat doen hier, de kattenharen waaien om mn oren hier haha!
    *XxX*

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Beetje afleiding zoeken;)
    Ik moet ook hoognodig beginnen, pfff maar heb en geen zin en heb het te warm......toch nodig dus geef mezelf een schop onder mijn kont en ga beginnen;)

Tot laters allemaal!!!!

*knuffel*

19. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Goede morgen,

@ heitje, balen zeg meid. Nu weet ik het ook niet meer hoor. Het leek allemaal errug positief maar ja als die test nega zegt. Maar je ziet het bij Miza 9 dagen lang nega getest en vandaag toch posi. Het kan nog alle kanten op.

@ Miza en lady gefeliciflapstaart hoera

@ BB10 en Mama77 jammer meiden, op naar de volgende ronde.

@ rest, weet ik ff niet meer

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ heitje: afleiding is idd het beste. Ik moet hier ook iets doen, maar kan niet veel doen meer Zo ff iets eten want om half 12 moet ik beneden staan omdat we de opa van mijn vriend gaan verhuizen.

@ angel: ik hoor het wel. En anders spreek je me maar aan op msn he ;)

Deel Deze Pagina