@ Miza & Lady: Gefeliciteerd!!! @ Heitje: Gatsie balen meid! (jaja, ik ben toch nog maar even komen spieken wat de uitslag van je test is). Nu ben ik echt weg voorlopig! xxx
Hallo! Ben weer terug! Heb afgelopen weekend repetitieweekend gehad, vandaar. Hebben op 18 juli wereldmuziek concours in Kerkrade! (jaaa, in NL! ) Ik zag Miza en Lady zwanger? Proficiat!! Ook weer een paar ongi helaas... Wat jammer! Hopelijk zien we elkaar allemaal bij de maart mama's ! Hier: geen idee op welke dag ik zit, dadelijk eens ff zien En temp wat bijwerken enzo.
Wat lief mermaid dat je nog ff kwam kijken! Tot over ff krap 2 weekies!!! Lekker gaan genieten! xxx Ik ga nu naar fysio, byeee
Heitje, ik ga heel hard voor je duimen meid! Ik hoop dat je eerder een posi test mag hebben dan ik, want dat lange wachten is gewoon echt niet leuk. Knuf! Bedankt voor alle felicitaties!
Heitje, balen meid! Komt goed over 2 daagjes weer testen! Wordt gewoon hetzelfde verhaal als Miza, maar dan iets korter hoop ik! Lady1988 en Miza: van harte gefeliciteeeeeeeerd! Geweldig meiden! Er moest nodig wat roze bij! Ik ga op mijn fietsje naar mijn pa en broertje, zwembadje opgezet, lekker! Dikke kus en tot morgen!
jah dat lijkt mijn ok zon mooi vervaring en dat je dan pas eigelijk beseft dat er echt iets in je buik groei maar ben er ok wel een beetje bang maar dat zullen er wel meer hebben
@Miza en Lady1988: GEFELICITEERD MEIDEN, YOEHOE @Heitje, oh balen meis. Hoop dat je ongi wegblijft. *lroept hard door de pc te kssshhhhht ksssshhhhht weg ongi, weg* @BB10: Balen meis, hoop dat het de volgende ronde raak is
Pff ik kneep em net echt bij de fysio. Moet altijd in mn onderbroek daar oefeningen doen en dacht op een gegeven moment: wat als ik nu leegloop? Voelde van alles en was bang dat als ik van de behandeltafel af zou gaan dat ie helemaal rood was! Gelukkig maakte ik me druk om niks, haha! Daarna boodschappen gedaan en dacht nog steeds dat mn broek volzat dus had maar chocola gekocht om mezelf dan te troosten... kom ik thuis is er helemaal niks aan de hand! Wiehoee Alleen nou mag ik die chocola van mezelf niet eten
Hey Heitje, hier nog geen ongikramp te bekennen. Maar heb vermoedelijk mijn eisprong 1 of 2 dagen later gehad als dat het zou. Heb hem wel gevoeld maar heb het niet bijgehouden deze maand. Dus denk dat ik zo wie zo nog twee dagen wacht. Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik testen. Maar ben vaker ongi geworden op cd 34 en 35. Dus ik test niet meer zo vroeg. Tja ik voel weinig. Normaal rond mijn Nod heb ik mega last van mijn (.)(.). Maar die voel ik nu amper. En ik ben erg moe steeds. Maar dat heb ik ook snel met dit warme weer. Kan ik niet goed tegen. Tja ik weet het niet en durf ook haast niet meer te hopen. Nog even proberen vol te houden.
haha Heitje zie je al helemaal liggen bij de Fysio Hihi. Vaak komt het wel net op van die ongelegen momenten.
Maris, je hoeft niet wat te voelen en toch kan je zwanger zijn...dat is het mysterie van het wonder! Goh ik zou het zo fijn vinden als het deze maand raak is voor je...hoef je ook niet meer heen in augustus!
Ja dat hoop ik ook erg Heitje. Dan zou ik helemaal blij zijn. Augustus lijkt nog zo ver weg. En wat is er nou mooier dan een baby maken uit liefde dan met hulp van het ziekenhuis. Tja als het niet anders is. Nog maar even even geduld hebben
Hey lieverds, Zo zeg, ben al hele tijd weer met de was bezig, pff maar het is zo heet!!! Water loopt me daar waar het zelfs niet lopen kan terwijl ik dus echt niet snel zweet Net Linsey weer naar school gebracht en Kaily bij een vriendje hier in de straat afgezet. Die hebben het zwembad opstaan, dus die is in haar bikini daar naartoe haha. Hoe gaat het hier dames, Heitje nog steeds niet ongi yayayippieyippieyee!!! Maris hoop dat je vrijdag kunt gaan testen en hij heel mooi een tweede streepje geeft Ik ga de deur hier maar weer open gooien en verder met de wasbleh!! Daarna eten voorbereiden, Jordy verzorgen en naar bed brengen, Kaily ophalen, Linsey van school halen en dan maar weer verder zweten
Dank je wel Angel, ik hoop het ook. jij hebt het al weer aardig druk hoor ik. Ik heb nergens zin in. Krijg staks nog de cv monteur voor onderhoed van ons cv. Ze kwamen tussen 12 en 5 nou lekker ruim begrip. Zul je zien komen ze om half 5 zit je aan huis gekluisterd.
Story of my life whuahahaha, het schiet alleen niet op Oja altijd grappig zulke afspraken, maarja ik heb ze liever tussen 12 en 5 dan tussen 8 en 12 sta je speciaal om 7 uur op en komen ze om half 12 pas aankakken:x