Meiden geloven jullie dat je je ongi zelf kan uitstellen? (door zenuwen oid?) Alleen maar omdat je hoopt dat je zwanger bent? Heb de eerste maanden ook wel lopen zenuwen de laatste dagen (maar denk dat dat wel vrij normaal is hihi) maar werd gewoon ongi...ik probeer het te verklaren steeds merk ik maar kom er niet uit... Het enige wat er op zit is afwachten dus! *gaat weer afleiding zoeken en verder met het huis soppen!* JIj ook sop en was en kook en zweet ze Angel!
De huisarts zijn toen ook tegen mij omdat ik wat uitschieters had in mijn cyclus dat dat ook van wat stress kan komen doordat je er zo mee bezig bent.
Volgens mij kun je zeer zeker je ongi uitstellen. Je bent er dan zoveel mee bezig dat het uitblijft. Vandaar dat er ook schijnzwangerschappen bestaan...
Ik persoonlijk denk niet dat dit kan, vandaag ook weer gelezen toen ik op zoek was naar SMEPPEN haha dat je wel je cyclus in de war kunt gooien door echte strees (overlijden, verlies van baan e.d.) maar dat het echt bull shit is als mensen zeggen van dat je er teveel met bezig bent en dat het daarom niet lukt of dat daarom iemand overtijd raakt zonder zwanger te zijn. Ik weet overigens niet of het misschien aan de warmte kan liggen misschien, dit ben ik nog nergens tegen gekomen. Ga maar lekker soppen voor de afleiding
Schijnzwanger zijn heeft zeker niks te maken met hetgeen dat je je er zo mee bezig houdt volgens mij. Zover ik weet denkt je lichaam zelf dat het zwanger is en scheidt het lichaam alle stoffen af die je tijdens een zwangerschap afscheidt (HCG e.d.) alleen is er geen vruchtje Maar dat is wat ik altijd dacht he, misschien heb ik het mis, is niet als aanval bedoeld*knuffel*
Nee hoor weet ik. T 'is ook veel te warm om aan te vallen. hihihi Ik dacht alleen zelf, wel dat het hier mee te maken had. Maar misschien heb ik het ook wel helemaal mis. *knuffel* ga nu zelf ook maar ff aan de was. Eerst maar eens vouwen, das niet zo warm pfff
Fjew zweet brak me nog meer uit, wil niet dat je het verkeerd opvat he Maar volgens mij heb ik het hier zelfs ook een keer gelezen van een dame die zelfs vet posi testen had, helemaal happy maar bleek dus niet zwanger te zijn. Mijn persoonlijk idee is dat als het niet zwanger raak/overtijd gaat/schijnzwanger wordt omdat je je er teveel mee bezig houdt....dan zouden we toch al lang zijn uitgestorven??? hahaha Het is toch gewoon heel erg logisch dat zodra je kiest voor een kindje dan wil je het ook liefst vandaag nog, je let op alles wat in je lijf gebeurd. Voor een bijvoorbeeld mannelijke gynacoloog is het natuurlijk heel gemakkelijk gezegd dat je je er teveel mee bezig houdt, hij hoeft zich daar namelijk niet mee bezig te houden. Ik zal de site (wel engels) erbij zetten waar ik dat gelezen heb en waar ik me volledig bij aansluit: Sperm Meets Egg Plan Dan het derde punt bij de facts onderaan.
Ik geloof dat Done die hier van de week melde zwanger te zijn weer op blauw staat. Het hoe of wat weet ik verder niet.
Angel je bent een engel! Heb het ff gelezen en word al rustig bij het idee dat ik niet zelf de veroorzaker ben van het uitblijven van mn ongi (ehm..nou in ieder geval niet op dié manier dan hihi) En nu ga ik écht wat doen! (haha was alweer verzeild geraakt in een zoekactie op google over lichtroze slijm)
Hee ja ik las het bij NOD Juli, ze had gister een positieve test maar vanmorgen was ie weer negatief... Nu dus hopen dat die laatste een foute test was!
Angel: had gistermiddag een ieniminie beetje aan mn tampon zitten en het was heeeeeeeeel licht roze. Dacht toen dus dat ik ongi ging worden maar nee hoor...
Oh balen voor Done!! Hopen dan maar idd dat de test fout was en ze snel weer een posi in handen heeft!! Heitje klopt idd dat vertelde je. Tja het kan ook hiermee beide kanten op het kan natuurlijk betekenen dat je ongi wel onderweg is, MAAR het betekent ook heel vaak dat je gewoon helemaal zwanger bent, innestelingsbloeding geweest misschien?
ey heitje je maakt het wel spannend hoor...rozig slijm...dat kan beide kanten weer op! Hier bruin...dus einde ronde juli...nu ff doorzetten en dan aan de clomid!!!!!!!!!joepieeeee
Wat ik vaak zie op temp kaartjes is dat men 2 tot 3 dagen na de innestelingdip posi kunnen testen, dus overmorgen toch nog testje wagen??
Je was hier deze maand geloof ik wel al op voorbereid he ivm zieke meisje, maar toch een domper of niet? Joepie aan de Clomid!!! Juli wordt zeker weten jouw maand Miranda!!!
gister teste ze posi en vanochtend nega, vandaar. Volgens mij wil ze later in de week nog een keer proberen en wilde ze de dokter bellen vandaag. NIets meer van gehoord voor de rest.
Haha ik maak het idd spannend, dan hoef ik die spanning tenminste niet helemaal zelf te dragen! Lekker ff spuien hier...voel nog veeel meer hoor maar dat durf ik niet neer te zetten voor als ik gewoon ongi word... EN NOU GA IK ECHT! *schopt zichzelf onder haar kont bij die laptop weg* Fijne middag meiden! Ik doe af en toe nog wel ff F-5en
Das flink balen, hoop maar dat de volgende test weer positief zal uitvallen. En Heitje, ja dat Roze dat hoor je wel vaker toch bij meiden die zwanger blijken te zijn. Oeh spannend........