Gewoon alles in de groep gooien, soms lijken de klachten van ongi en zwangerschap gewoon op elkaar dus er zal niemand zijn die raar opkijkt mocht je toch ongi worden (wat je niet wordt natuurlijk) en de spanning dragen we graag met je mee, schouders zijn breed genoeg om alle spanningen van iedereen op te gooien haha. Kun je mij trouwens ook zo'n schop verkopen? Ik kom niet vooruit haha
Naja...domper niet echt..wist het al...gewoon niet geklust en dan de bloedtest die zegt....geen eisprong...ja dan weet je al wat het word he...die domper heb ik vrijdag al gehad... Ben nu alleen maar blij blij blij blij blij!!!!!!!!!
Ja idd die domper heb je vrijdag gekregen maar nu gelukkig blij!! Gaat helemaal goedkomen meis, maart of april mama's hou jullie vast Miranda is on the way!!!
hihi...maart mama...alweer! Lijkt me wel grappig...juli is mijn maand...2 jaar terug op de 30e juni verwekt mijn wondertje dat geboren is op 24 maart....
blijf hier lekker mee kletsen...hoor eigelijk nog nergens bij...pas als ik een eisprong heb weer dan heb ik een neiuwe NOD....wanneer die nu gaat vallen geeeeeen ideee.....
Dat is wel heel erg speciaal he Miranda!! Ik hoop het van harte voor je!!! Blijf maar lekker hier hoor, ik hoor eigenlijk in juli thuis, maar 2 nod topic's bijhouden gaat me echt niet lukken en kan mijn vriendinnetjes hier nog niet missen Zodra juni is afgelopen ga ik gewoon naar juli haha, hopelijk het laatste nod topic waar we allemaal schrijven
Ik wip heen en weer van juli naar juni maar makkelijk is anders. En nu ga ik echt naar mijn wasmand toe, anders staat ie over een paar uur nog ongevouwen inde kamer.hihihi
Whahaha mijn 4 wasmanden staan er ook nog steeds, ga me toch zelf die schop maar geven..... Kom vanavond weer kijkje nemen dames, hele fijne middag nog!!!
hmm....ik zit nog steeds in mijn ondergoed op bed...pff veels te warm om meer aan te doen... Maar idd zou ook maar eens de was moeten gaan doen...de machine piepte net al..... Toedels!!! Groetjes, Miranda
Als ik morgen ongi wordt kan ik nog net meedoen met Nod juli anders zit ik al in Augustus. Dus als ik ongi moet worden dan liever vandaag dan morgen. Hoef ik ook niet onnodig in spanning te zitten. Maar ja dat gekke lichaam, pffffffffff
Lees nu net dat bij mijn schoonouders in het dorp bij een gracht om een huis een duikploeg in zit op zoek naar een kindje. Er stond een kinderfietsje bij de gracht en nu vermoeden ze dat het kindje in de gracht ligt. Oh ik hoop toch zo dat het kindje bij het fietsje is weggelopen en ergens in het dorp loopt ze koekeloeren. Moet er niet aan denken dat ze het daar op de bodem vinden. Afschuwelijk gewoon.
he gatver, nee dat is wel het laatste waar je aan wilt denken, niet dan.... Echt afschuwelijk, hoop idd dat ze gewoon in het dorp rondloopt, nietsvemoedend en blij
He gessie.... En dan noemt iedereen mij gek en overbezorgd omdat ik de kids niet alleen de straat op laat gaan het is zo snel gebeurd!!
Ik hoorde net dat de zoektocht is gestaakt. Gelukkig niets gevonden. Kwam een omstander die vlakbij woont en die had gezegd dat het fietsje gisteren ook al in het water lag. Ze gaan nu onderzoeken van wie het fietsje is.
Ohw ik hoop dat er niets met dat kindje is dan! Wordt ze vermist? Of gingen ze alleen van dat fietsje uit dat in het water lag?
Zo, we hebben trouwens net weer ff geklust, hoop dat áls er een ongi op de loer ligt, dat die dan nu loskomt... 3 dagen terug ook al met dat doel geklust, hhi Het mocht niet 'baten' maar zeker ook niet schaden!!