NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    oeps nu lijk ik wel heel gulzig. hihiih

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jaaaaa :p

*neemt nét genoeg voor een posi test*
    vangvangvangvangvang!
    Thanks Knor!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey Einneh, jij bent ook overtijd zie ik!
    Welke cyclus had je staan? En hoe voel je je? Nog kwaaltjes?

En Chelle: fijn dat het weer wat beter gaat! Kan je gelukkig op school nog ff meedraaien!

4. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik weet niet waar de lijst is, maar ik kan op rood, op de laatste dag van de maand ben ik ongesteld geworden.
    Op naar juli....

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hallo dames,

Wat een drukke dag eindelijk geraak ik hier

En heitje getest???

Hier wordt het alsmaar vreemder.
    Ik meet mijn tempt deze morgen: 36.1 en onmiddellijk terug: 36.4 vreemd hé?!

En deze avond opnieuw ovutest:

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik denk dat het dus terug mijn langste cyclus wordt van 34 dagen :(

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoi Line! Balen meid, ik zal je op rood zetten (er is een apart topic van en het heet: NOD Juni (alleen de lijst) )

Arka: he gatsie dat je cyclus weer zo lang is :(
    Ik kan de streepjes op de foto niet zo goed zien, de een lijkt ietsje lichter dan de ander maar weet niet welke de T is en welke de C ? T links denk ik? Dan komt je eitje er bijna aan toch!

Ik heb getest ja....was negatief vanmorgen :(
    Als ik nog niet ongi ben over een paar dagen ga ik weer een poging wagen! En ik ga voor roze natuurlijk!

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    och verdorie heitje ik was ervan overtuigd dat het roze ging zijn, heb de hele dag aan je gedacht!

over enkel dagen wordt het roze!!! ik voel het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zit je dan nu op dag 31?

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    T is inderdaad links.
    Als iemand mij een truuk leert om van die testen scherp op foto te krijgen, laat maar weten wan tmij lukt het dus niet.
    Ik denk inderdaad dat T nu donderder is dan C.
    Gisteren waren ze gelijk, ik hoop dat het er dus snel aankomt!!!!

10. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    verdorie heb toch zo'n pijn in mijn buik!

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik zit nu op dag 32
    Want:
    29 was laatste cyclusdag
    Toen 30 moest dag 1 zijn
    31 dag 2
    32 dag 3 overtijd...

Als je test gister donkerder was dan kan ie elk moment gaan springen! Heb je goed geklust? Anders nu gauw nog ff voor de zekerheid! Heb je meteen wat afleiding voor die buikpijn, hihi :)
    Wat lief dat je aan me had gedacht vandaag!!
    En je voelt dat ik op roze ga?? Ohhh fijn!!! :D

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    we hebben elke dag sinds dag 12 geklust!!!!!!
    Echt sportmensen zijn we ondertussen :)

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Lekker rustig hier zeg!
    *snik de laatste dag van juni is al bjina om!*

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hoi dames,

Hier even een snelle update :)

Gisteren weer naar de huisarts geweest. De resultaten van mijn bloedtesten waren ook binnen. Vorige week lag mijn hCG nog op 100, maandag was het al gedaald naar 10. Zal eerdaags dus wel weer hormonen-vrij zijn. Voor de rest weinig bijzonders, hij adviseerde een cyclus af te wachten voordat we weer gaan proberen, maar het hoeft niet. Mooi, zodra het bloeden gestopt is gaan wij weer fijn aan de klus :D Helaas ben je, volgens hem, niet vruchtbaarder na een MK. Jammer, maar bij deze poging was het na 2 maanden al raak, dus met een beetje mazzel heb ik eerdaags weer een posi test in handen.

Ik ga me maar eens bij NOD Juli aanmelden.

Dikke knuffel,
    Leeuwtje

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee lieve Leeuw!
    We hadden al gekrabbeld maar toch wil ik nog ff zeggen: wat goed dat jullie er meteen weer voor gaan! Ik hoop dat je meteen weer zwanger wordt! Ze zeggen hier toch niet voor niets dat je extra vruchtbaar bent na een mk? Snap wel dat meningen misschien verdeeld zijn maar je hoort het niet zomaar lijkt mij....
    Succes meis! xxx

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    WTF????? Had heel verhaal getypt en nu is alles weg???:$
    :x&^$%^^Y&%$:x

Ok ga niet weer helemaal opnieuw beginnen, komt er in ieder geval op neer dat ik hoop dat onze lieve leeuwtje heel veel geluk gaat hebben in Juli en ze achter 9 maanden een kleine Simba mag omarmen....Heitje die ik ontzettend veel succes wens met het weg laten blijven van de ongi en waarvan ik hoop dat ze heel snel een posi test heeft!! Wanneer ga je weer testen??

Ik ga morgen echt even door huis rennen met de stofzuiger en dweil, schoonouders komen op visite dus moet het er allemaal netjes uit zien he;)
    's middags komt een vriendje van Linsey spelen, ben benieuwd.
    Ons zwembad is kapot dus Albert gaat morgen na zijn werk even een nieuw proberen te halen ergens, als die dingen niet al allemaal zijn uitverkocht;)

Kookkunsten van vandaag waren ook weer bagger haha, aardappelen waren verbrand en vlees dat een uur heeft staan pruttelen was niet gaar:x Albert dus maar snel naar de frituur gereden haha, morgen maar weer een nieuwe poging;)

Ik had nog meer maar ga het hierbij laten, snel de douche en mijn bed op zoeken, morgen weer lange dag:D
    Slaap lekker allemaal *knuffel*

17. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0
    Goeiemorgen iedereen.
    Kweet is vroeg en ik heb amper 2uurkes geslapen.Was hier iemand om douche te installeren ging hier om 19u zijn was maar liefst 2u later en na 3u vertrok ie weer dus was net 00u .Met als resultaat douche nog nie aangesloten zit enkel in elkaar .Ik had gisteren hevige krampen net of ik ongesteld moest worden .Maar ben dat tot nu toe nog gelukkig niet .Heb al paar keer tampontest gedaan en is nog niks van bloed aan enkel slijm .Dus hopelijk gaat het de goede kant op .Als ik morgenochtend nie ongesteld ben waag ik er misschien een testje aan .
    Ik heb altijd paar dagen voor nod al bruin verlies en nu heb ik nog niks had .19 juni was mijn eisprong en na het klussen heb ik wat roze verloren .Hopelijk is da een goed teken .
    Ik ga nu nog wa proberen te rusten .Tot strakjes .

Groetjes Mieke

18. lady1988

lady1988 Lid

16 jun 2009
    33
    0
    0
    NULL
    goeie morgen bollemieke

jah het is wel vroeg maar dat geef toch niet maar is niet zo fijn dat ze nog niet klaar zijn.ik heb gisteren een test gedaan gelukkig postief had het niet verwachten maar wat jij nu zeg heb ik ok gevoelt dus hoop voor jou dat het ok raak is en zo jah geniet er dan lekker van

grtjs:)

19. Angiekuh

Angiekuh Lid

12 sep 2007
    25
    0
    0
    eindhoven
    halloo vanmorgen een testje ertegen aangegooit was zo zenuwachtig niet zwanger stond er jmr heb ben nu 3 dagen overtijd baal der zooooo van ....... nou hopen dat de ongi snel komt en anders gewoon weg blijft pff je weet niet wat je nu moet denken he!! xxxx

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Miza, jajajajajajaja zwanger gefeliciteerd.

Deel Deze Pagina