NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    meiden ik kan t forum maart niet meer volgen omdat ik stees hier zit dus ik ga ff wat vaker naar de maart mama's en zal zo nu en dan hier ff terug komen.

kussie

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Heitje, wat onzettend balen zeg!! knuf knuf voor jou!!
    Ikke zit een beetje in dubio....Volgens mijn berekeningen heb ik nu mijn volgende nod op 2 augustus!! Als ik weer zo`n late eisprong heb. Zal ik dan maar naar augustus gaan of met julie mee gaan naar juli? Het liefste blijf ik bij jullie natuurlijk...maar dan speel ik wel een beetje vals haha!!

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heitje........:( mijn hypergevoel van vandaag is meteen weer weg:(
    Baal er echt ontzettend van, had het je zo gegund en het zag er zo goed voor je uit!!
    Maar nu moeten we wel allebei in juli op roze, deal???;)

Setti lekker bij de mama's kletsen joh :D als je zo af en toe komt binnen piepen om te zeggen hoe het gaat en beetje HCg strooit is dat prima. Oh en even laten weten hoe de echo was!!;)

nana spannend meid, ik ga voor je duimen!!

Huis hier is weer bling bling, schoonouders zijn weer weg en kids zitten een ijsje te eten, ff rust;)
    Zometeen maar al het eten voorbereiden, hopelijk gaat het deze keer wel goed hahaha

BB10, 2 dagen foetelen mag toch best;)

Hebben we de hele lijst nu gehad of zijn er nog mensen van juni? Gaan we nu allemaal officieel over nar juli???:$time flies when you're having fun!!:D

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Heitje: Hahaha, we zullen zien. Snap wel dat je er even een paar dagen niet bent, het is ook altijd zo suf die eerste dagen v/d maand. Ik doe het de eerste dagen meestal ok erg rustig aan. Wanneer ik ongi wordt ga ik eerst op vakantie en ben dan pas terug als ik mn ei (hopelijk!) alweer heb gehad - dus dan sla ik die "stomme" periode vanzelf over.
    Maar je zult zien dat de maand nu extra snel gaat, nu het zomer is! Voor je het weet zit je weer voor je NOD en dan is het gewoon raak! Afgesproken?

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Wheee waar moet ik me nu bij aansluiten??????????

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    juli juli juli!!!!!:d

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey meiden...nu ik ben echt door hoor...joepieee!!

maar blijf hier bijlezen en juli natuurlijk ook...maar tis toch echt augustus geworden nu!!

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Niet meer balen hoor Angel!!
    Heb mn frustratie maar even afgereageerd op de achterdeur...heb em geverfd, haha! Heb de helft in huis al gehad maar toen ik dat ongeluk kreeg kwam het er steeds niet van! Nog een paar raampjes en deuren en dan is t klaar :) De kozijnen zijn gebroken wit en de deuren/ramen nu lichtgrijs.. Het was wat vrolijker (terracottageel en terra/oranje-achtig)
    Pff zit me de hele dag al vol te proppen met chocola, ben er helemaal misselijk van! blegh...hoop dat deze rotdagen snel weer om zijn...

Mamatje: kom gewoon gezelling juli meekletsen, dan zet je je NOD op datumloos ofzo hihi! :) En anders op de 31e, maakt toch niet uit voorlopig? :p

Nana: oh heerlijk op vakantie! Ga je over een paar dagen al? Goh wat zul jij genieten zeg :D Extra hopen dus dat je testje roze kleurt straks!!!

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Heitje: Goed zo meis, verwen jezelf maar even lekker met chocola - dat is het recht van iedereen die ongi is! :D. En misschien vanavond op een terrasje lekker een roseetje of een koud biertje, hmmmm (of anders dit weekend). Ik probeer die stomme ongi dagen altijd maar zo aangenaam mogelijk te maken met een hapje en een drankje ;). En voor je t weet zit je weer in de klus periode en is je volgende eitje in aantocht. Tipje: eet/drink veel volle zuivel. Ik heb het de afgelopen ronde gedaan en kreeg er misschien wel een vroeger eitje door. Ik ga proberen het voortaan elke ronde te doen (alleen wat minder voor de lijn, haha).

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey meiden,

het is rustig hier en ik baal met je mee Heitje. Harrebakkes toch op rood. Mooi KL*T*.

Hier nog niets veranderd. Geen krampjes geen bloed niks. Ik gok op morgen en anders vrijdag toch maar testje wagen.

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hmmm een roseetje klinkt toch wel lekker idd! Alleen dan moet ik wel nog ff naar de winkel racen! Krijg vanavond een vriendinnetje op bezoek en het plan is om lekker in de tuin te zitten....en daar past natuurlijk wel een lekker roseetje bij! :p
    Haha ja ik had gelezen dat je aan de volle zuivel was! Ik eet juist altijd alles mager :) Had net wel een danoontjekwark...is wel vol én lekkerrr hihi!Thanks voor je goeie ideetjes Nana!

Mariska: hm nog niks te bekennen bij jou?? Spannend meid! Misschien heb is mijn gewilde posi test wel naar jou toe gerend en belandt die vrijdag in jouw handjes! *ongi blijf weg bij Mariska, stuur die maar naar mij!*

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hey dames!

Hoest hier? lees zo ff terug maar moet eerst ff mijn verhaal kwijt hoor!!

Vanmorgen nog geen ongi (en nu trouwens ook niet :D) dus testje gedaan vanmorgen. Op mijn manier niet veel tijd dus na 5 minuten gekeken en geen streepje, ik tegen manlief: test gedaan maar is negatief en moet nu naar het werk.
    Kom ik thuis, zie te test liggen: nou ja wat kan het ook schelen dus ik krijk nog een keer..... heel vaag 2e streepje te zien.... :(:(

HELP!!!!!!!!!!!!!

ow ja foto is in de maakt! momentje!!

13. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    Ik zou als ik jou was over een paar dagen weer testen. of morgenvroeg met een gevoelige test.
    Maar deze test weet ik niet of je die nog kunt vertrouwen nadat de aangegeven tijd is verstreken.
    ik ga heel hard voor je duimen dat je na een super positest naar de maart-mama's mag!

Dikke knuf sjaantje

14. grace86

grace86 Nieuw lid

1 jul 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    ik heb me net voorgesteld in het voorstel topicje.
    ik wacht ook nog op mijn nod
    die dus in juni plaats had moeten vinden.
    zondag getest (NOD dag) midden op de dag dus geen ochtendurine, goedkope test van drogisterij.
    deze was negatief.
    nu 3 dagen laten nog geen duivels voorbij gekomen.
    nu een andere test gehaald, gevoelige.. en ik denk dat ik deze morgenochtend ga gebruiken.
    ik zit in de eerste ronde en ben in jan gestopt met de pil en was steeds bij 33e dag ongi.
    Of zou ik dan toch schijnzwanger zijn? wie heeft daar ervaring mee?

15. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Kheb geen ervaring met schijnzwanger zijn maar het schijnt dat je dan wel positief test terwijl je geen vruchtje hebt zeg maar.

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Chel,

Ben je nu weer hier :D

Grace,

Ben je erg bezig met het zwanger worden?
    Anders kan het ook zo zijn dat je een latere ei hebt gehad.

17. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    ach sammie ik hop nog een beetje van juni naar juli.
    Als je hele dagen ziek thuis bent, kun je je energie daar ook insteken.
    Een laptop die het dan buiten ook doet, das dan wel makkelijk.

18. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0

@einneh: ik hoop het echt voor jou meid, ik ben aan het duimen

19. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0

@heitje: balen meid, de volgende ronde is voor jou hoor ik ga allesinds duimen. veel liefs

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Einneh?! waar in je foto?!

Deel Deze Pagina