Haha nou zou het zo zijn want jullie hadden het net over de dubbele betekenis van dat vlindertje! Maarja het is ook wel erg snel en het is zondagavond! Zijn ze dan ook aan het werk denk je? Ok nu ga ik echt! (*schop mezelf onder mn billetjes richting traptreden*)
ja ik had net alweer gekrabbeld dat ik m toch zie, haha maar hij kwam er niet voor:S nog beetje wennen allemaal denk ik
Leeuwtje ik kan je banner gewoon zien hoor Zag dat ze bij over deze site een vraag hadden geplaatst hierover, volgens mij zijn er meerdere die er toch wel moeite mee hadden en terecht hoor.
Ja het gaat nu echt lekker snel joh, baal er alleen een beetje van dat je echt van iedere reactie een mail krijgt ipv een mail en pas als je gelezen hebt de volgende je inbox raakt zo nog overstuur van al die mail hahaha
ja idd...alhoewel als ik offline ben krijg ik niet al die mailtjes.. en nu msn aan, bij een nieuw mailtje f5 en dan de mail gelijk verwijderen dan hou ik het wel vol / bij
ja nog eventjes en dan ga ik mijn bedje ook opzoeken... morgen weer aan het werk, gelukkig wel laat beginnen eerst ff uitslapen!!
Ik ga ook zo mijn bedje eens opzoeken, morgenvroeg weer vroeg eruit en hopelijk verslaap ik me deze keer eens niet Morgenavond 10-minuten gesprek van de middelste, ben benieuwd, maar zal wel goed zijn allemaal.
slaaplekker Angel!!! Ik ga ook, trusten allemaal!!! en voor degene die net wakker zijn, goede morge!!! op naar roze vandaag!!! lfs
Hmmm als iemand het kan oplossen met het plaatje van het huis, ik kan er niets mee, heb em als bijlage deronder gezet en als je pink house intikt op google vindt je em ook! xx
ik kreeg het huis ook niet voor elkaar... ligt aan die img code, die staat uit.. hopelijk komt dat weer