NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Einneh,

Al getest?

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    yep, negatief.... :x
    nu maar w88 op ongi....

3. lady1988

lady1988 Lid

Jun 16, 2009
    33
    0
    0
    NULL
    hey muurtje wat een mooi eco zeg ik heb me eerste eco 20 juli
    en wat tof dat je vriendin ok een kleine smurf krijgt na zo lang wachten

grx

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    puhhh wat kunnen jullie veel kleppen maar ik heb steeds als ik een email heb van nieuw bericht geplaats kom ik bij de laatst geplaatste bericht en niet waar ik gestopt ben met lezen en de eerste reactie na mijn bericht dus hoe stelk ik dat in dames??

5. Maria0

Maria0 Bekend lid

Sep 9, 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Dames ik ben ook ZWANGER!

het is hier echt een apart verhaal pff
    ik heb een cyclus van 24 gehad vorge ronde
    ik moest dus officeel 24 juni me menstruatie krijgen , en die kwam niet ik heb verschillende testen gedaan tot gisteren
    gisteren was die ineens dik positief dat is dus bij 13 dagen overtijd

ik snap er dus niet veel van ik heb telkens testen gedaan ben begonnen vanaf 24 juni dus eigelijk me nod dag maar telkens negatief of na 10 min een heel licht streepje die je gewoon in het licht moest houden en amper kon zien en gisteren dus ineens positief
    ik weet dus niet of ik nu dus wel een cyclus van 24 moet aan houden of een cyclus van wat ik er voor had dus 30
    want dan kan ik ook een berekening doen hoelang ik zwanger zal zijn
    heb me banner nu maar op 32 gezet dus de cyclus die ik voor de mk had

Liefs -xx-

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Maria,

Gefeliciteerd.

Denk dat je een late ei hebt gehad.

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Maria: GEFELICITEERD!

Ladypink: haai! Ik heb geen idee meis, ik heb al die berichtmelidingen niet aan staan..en als ik hier kom bijlezen klik ik eerst op de 1e pagina van het NOD-forum en daarna linksboven op 'bekijk eerste ongelezen'. En dan kom ik bij mijn laatst geplaatste of gelezen bericht uit...
    Hoe is het met je?

8. suikerboon

suikerboon Bekend lid

Dec 30, 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    gefeliciteerd Maria! :)

Ik hoop dat ik ook een laat ei heb, want ik moest al ongesteld zijn van de 21 ste juni. Alhoewel ik bij mijn zoontje aan drie weken overtijd pas positief getest heb.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hey meiden!

Ben net terug van vakantie en zat ff op de lijst van NOD juni te kijken en zie gewoon dat Leeuwtje een mk heeft gehad!! Wat onwijs klote voor haar zeg!!

Leeuwtje: als je dit leest: heel veel sterkte moppie! Dikke knuf!

En hoe staat t hier verder?

xxx

10. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    oke nu snap ik heyt nu kan ik dan misschien eindelijk blijven meelezen...anders moet ik nu 200+ blz terug lezen..

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ladypink: hihi dan moet je wel naar juli komen want hier is weinig meer te beleven! :D

12. Canna

Canna Actief lid

Apr 20, 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Nog even een laatste reactie: ik had mijn NOD 15 juni, was overtijd en voelde me zwanger. We mochten bellen voor de bloeduitslag tijdens onze vakantie en helaas was dat negatief. We hadden wel positieve urinetesten gehad maar daarna weer een negatieve, de bloedtest was om duidelijkheid te verschaffen en dat is dan ook gelukt. Het duurde nog een week voor ik ongesteld werd en er zaten rare klontjes bij, dus het zou kunnen dat het wel een zwangerschap was maar dat het is mis gegaan. We weten het niet. Voorlopig neem ik even een pauze van het forum, even een tijdje er niet mee bezig zijn lijkt me heel erg prettig momenteel.

13. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    @ canna heel veel sterkte en neem die pauze lekker even heb ik ook gedaan en dat voelde heel erg goed.

Share This Page