NOD JUNI 1: 2e Pinksterdag: Sammie88 & Jazy & Monica076 & Stralend & Sasje77 & irma55 2: Josjo & Kimski & Moon85 3: Bhappy & Twingy & Punieka 4: Nana33 5: Wgev & Anamie & Minimouse & ingearts & Joh 6: Dreamy & Inggo & Mamzie 7: Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Meggie & Kiki84 10: Anne19791980 & Jason & Alina21 & Lindavnr & Arka & Karoliene & FutureMama81 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc & Susan71 & Jessy1983 & Lin71 & Bloempje83 12: Nonja & Kimmiej & Bianca75 & Jo7 & Love Always 13: Laura28 & Chelle25 & Knorretje84 & Lovely81 14: Patriez & Astrid85 & Kris34 & Nala79 15: Nienke & Bramtim & Leeuwtje83 16: Eefje09 & Elegance & Angel79 & Saz667 17: Springmuis & Mijs 18: Sprintertje & Astrid85 19: Angelea & Ikke79 & Qweenie 20: Bink1976 & Janis & Ninoshka & 3tulpje & Done 21 Vaderdag: 3kats & Cyntje78 & Rapoenzel & Nurse & Dees1985 22: Lauw & Daniielle22 & Lovechild & Manu74 23: theLady & Loontje4 & Setti & Nadine29 & MamaT & Vriesje 24: Mermaid & Nadeke & Krokodieltje 25: Smokey & Smile17 & BB10 & Maria0 26: Twinny & Yootje & Miza & D1982 27: PamPapilio & Heitjekarweitje 28: Mamatje77 29: Sjaantje2006 30: Mariska165 & Loutjelou & Einneh & Line77 & MyPrecious Zonder datum: Loesje13 & Naliey & Suekes Testmarathon: * 13 juni: Bloempje83 * 15 juni: Kris34 * 18 juni: Knorretje84 * 21 juni: Ninoshka & Leeuwtje83 * 23 juni: Rapoenzel 121 dames voor het ROZE HUIS 4 Zwanger, 12 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , Vlindertje
@Mgwc: Je staat op rood meis (helaas). Sterkte volgende ronde! @Angel: Ik was niet aan het klagen over mijn banner, dat was Minimouse! We hebben dezelfde avatar
Goedemorgen dames.. Ik ben hier nog niet zo lang onder deze naam. Voorheen heette ik Mosie (vanaf jan. dit jaar ongeveer). Maar goed ik heb net getest. Kon me niet meer bedwingen, omdat ik steeds zo misselijk ben en er staat een licht 2e streepje Maaaaaaarrr ik weet niet precies wanneer mijn nod is, omdat ik begin april dus die bbz heb gehad en daarna een ronde aan de pil ben gegaan. Waarschijnlijk zit ik nog voor mijn nod en ik heb al eens eerder een vmk gehad en dus ook een bbz dus wil liever nog niet op roze. Ga vanmiddag de kruidvat testjes halen en als die in de loop van de week donkerder worden wil ik heel graag op roze Hoop dat 3 keer scheepsrecht is!!
@liedel:gefeliciteerd!! @futuremama: hopen dat de streep blijft inderdaad, had vorige maand ook licht posi getest 2 dagen voor nod en werd drie dagen overtijd alsnog ongesteld! Dus houd de voetjes nog ff aan de vloer, maar ik hoop natuurlijk dat je echt zwanger bent en blijft! Er mag nog wel wat roze bij zeg, deze maand gaat het nog niet echt hard he!
Goedemorgen allemaal, Leeuwtje, sorry dat ik je even had verwisseld Hoe is het met jou, bijna test tijd.....hoe voel je je? Futuremama ik kan me voorstellen dat je nog niet op roze wil en nog even wil afwachten, maar toch heel voorzichtig gefeliciteerd, deze keer moet het gewoon goed gaan Bink alles goed meid? Hier een ***nacht gehad Ik kon gewoon niet slapen. 3 uur ben ik nog een keer gaan plassen en daarna ben ik volgens mij dan toch in slaap gevallen. Mannetje heeft me wakker gemaakt voor hij ging werken omdat ik zo bang was dat ik me zou verslapen, maar ben nog zoooo moe. Meiden zitten al aan hun boterham en ga nu mijn kleine mannetje ook maar eens uit bed halen. Ga dus weer verder hier en spreek jullie straks nog wel, zal gewoon online blijven staan, maar zit er niet achter Fijne dag vandaag allemaal.
Hallo allemaal, Langzaam aan gaat de lijst veranderen in verschillende kleuren.Ik wil iedereen die zwanger is feliciteren en ieder die ongi is geworden succes wensen met de volgende ronde.
Goeiemorgen iedereen Ik zie dat er gelukkig al wat roze bij is . Willen nog meer hé meiden . Hier na mijn miskraam mei gisteren terug ongesteld geworden . Had gelukkig dit weekend wat afleiding kleinkind van mijn zus was hier voor 2 dagen . Veel succes dames bij het klussen ,wachten of testen Groetjes Mieke
Goeiemorgen meiden! @ FutureMama: Spannend hoor. Ik snap dat je nog niet op roze wil, maar ga heeeeel hard voor je duimen dat je tweede streep steeds duidelijker gaat worden. @ Angel: Lekker balen dat je zo slecht geslapen hebt. Enig idee hoe dat kome? @ Hier: Volgens mij komt mijn eisprong eraan. Ik word echt overal geil van (sorry hoor....). Echt hoor, opgewonden is niet eens het goeie woord, het is echt meer geil. (tjongejonge, wat je allemaal wel niet durft te vertellen als je anoniem bent, hahaha )
Zo alles staat klar, iedereen is klaar, nu nog even wachten tot we kunnen gaan. Rapoenzel goedemorgen meissie, lekker geslapen? Je mannetje toch nog kunnen verleiden of toch maar niet? Heb je nog krampen?? Mermaid haha leuk he zo anoniem zijn gooi het er maar uit hoor haha, zolang het niet spettert vind ik alles prima Maar goed je hebt er zo weinig aan om het hier te vertellen, tijd om actie te ondernemen!! Waar is je mannetje?? hahaha
@Angel: Nee man was al weg toen ik wakker werd. Hij moest om 5 uur al beginnen pfff... Krampen zijn nu helaas weg
Goede morgen! Wat is er aan de hand? Mermaid? En futuremama... een 2e licht streepje??? OEHHHH!!! SPANNEND! p.s. net bericht gehad dat we de plaatjes er weer boven zouden kunnen zetten. Maar dan met een link... Dus dames. wie weet waar het huis staat? Deze kan terug geplaatst worden boven de lijst!
Rapoenzel zonde he, maar het kan nog hoor, na je eisprong kan het eitje nog steeds 24 tot 48 uur leven heb ik wel eens gelezen, dus gewoon vanavond nog een keer voor de zekerheid Mermaid waardoor ik zo slecht geslapen heb??? Geen idee? Misschien juist omdat ik zo in mijn hoofd had zitten dat ik me niet verslapen mag, ik heb echt geen idee. Voelde me ook totaal niet moe. Pfff nu wel dus
Morguh Muurtje, hoe is het met mams? Dus geen plaatjes meer, alleen maar een link *sniks snik* Niet grappig hoor, huisje was zo mooi!!
@ Angel: Ik zit al op mijn werk dus sexen gaat n btje lastig, haha. Maar we zijn gisteravond al lekker bezig geweest, dus dat zit wel goed. @ Muur: Ah beter dat we weer plaatjes kunnen neerzetten!!