Misschien voor nu ook even beter, meen nog iets gelezen te hebben van vakantie binnenkort?? Hopelijk brengt dat wat rust in huis en wie weet wat dat nog meer mag brengen
Niks aan de hand hoor. Ik meldde net ff dat ik zo ontzettend zin in sex heb (ok, ik zei dat ik geil was, haha) en dat ik dus denk dat mijn eisprong er vast aan zit te komen.
@ EGo; Ik moet het ff zeggen. ik heb me zelf de blubber gelachen. En ik ben pas net een half uurtje wakker. hihi Nou, ik denk ik doe nog ff een testje... Ik heb er toch nog over en ik moet toch in een potje piesen... Dus ik doe een testje. Ik zie de lijntjes verschijnen. En ik wacht netjes... wordt een van die lijntjes heel donker. En de andere blijft heel licht... ik zo... van eh... klopt niet dat mijn testlijntje zo licht blijft. Hij is lichter dan de vorige keer... Kan toch niet? Is toch niet goed? Ik pak het foto toestel omdat ik jullie wiled vragen hoe het zat en eh... toen kwam ik er achter dat dat ding het ondersteboven lag en dat mijn testlijntje juist super donker is... haha Gelijk daarna wilde ik brood voor mijzelf smeren en een glaasje melk pakken. En alles heb ik op een verkeerde plek terug neer gezet. HIHI De boter staat in de magnetron en de melk in de la met glazen. Van dat'm... Echt. ik spoor niet meer. hihi Oh ja, foto is in album te vinden.
MErmaid! WHAHAHAHA!!! Goeie joh! Had ik nou ook hihi... Momenteel op een laag pitje... maar dat komt wel weer. hihi
@ Muur: Hahaha, de zwangerschapsdementie gaat nu al beginnen! EDIT: Hoezo een donkere streep?! Jeetje echt super!!
@ Mermaid JIPPIE!!! *Doet een vakantiedansje* Nog plannen voor de vakantie? @Rapoenzel kijk dat is nou een super instelling he, erg lief dat je rekening houdt met mijn pendel hahaha, maar gun het je hoor en dan meteen en niet pas achter een maand..... Hier net nog een keer voor mezelf gependeld, als ik vraag nu zwanger zegt hij nee, maar hij zegt wel ja als ik vraag raakt zwanger in juni......van een tweeling, 1 jongen + 1 meid!! Eitje en zaadje zijn misschien dus nog opzoek naar elkaar hahaha. Ach misschien ook wel wishfull thinking he, we wachten af
We gaan waarschijnlijk gewoon lekker met de tent een btje door Frankrijk crossen. 13 juni komt een achter-achternichtje uit Canada naar NL, omdat we nog niet weten hoe lang ze blijft hebben we niks geboekt. Ik wil niet weggaan als zij hier nog is, zo vaak zien we elkaar nou ook weer niet. Als zij dus verder reist gooien wij de tent in de achtebak en gaan we er ook vandoor. Oh, enne...spannend van je eigen pendel. Ik ga duimen dat je pendel uit gaat komen hoor!
Whuahaha Muurtje toch, boter uit de magnetron lijkt me nu niet echt het lekkerste wat je kunt maken Leuk he dat zwanger zijn, lig in een deuk hier!! En die test...sodeju die is ook even goed zwanger zeg, nog even en het hele vlak is dinkerroze omdat hij nog vetter dan vet positief is Rapoenzel, ja ik vind het ook zooo spannend deze maand. Hoop het zo, maar durf er ook weer niet op te hopen. Ik ga de kids zo naar school brengen en dan ook even naar de winkel aardappelen kopen, maar ik heb ook geen zin
Lijkt me wel heerlijk om dan Frankrijk in te gaan met je tentje. Wij blijven dit jaar lekker in Nederland. We gaan naar Bospark De Schaapskooi in Epe. We hebben er echt zin in !
Kan merken dat het maandag is. Gelukkig was ons kleine manneke pas om 7 uur wakker. Het wordt elke keer wat later nu. Ik vind het niet erg haha !!