Ja lijkt me ook echt super. Is voor t eerst dat we zo op vakantie gaan, maar t gevoel van vrijheid, nergens aan vast zitten lijkt me heeeerlijk. Vroeger toen ik klein was bleven we altijd gewoon in NL, en ik heb echt geweldige vakanties gehad. T maakt niet uit waar je heen gaat volgens mij, je moet t zelf leuk maken.
WIj hebben er nu even voor gekozen om nog in Nederland te blijven. Als Collin wat ouder is dan gaan we wel weer naar het buitenland.
Oooh Canada, echt super land!! Ben er zelf nog nooit geweest, maar mijn zus wel voor 2 weken en het moet er echt prachtig zijn. En dus kamperen in Frankrijk, ook heel mooi toch, hopelijk zit het weer dan mee. Ja de pendel, was aan het tellen, maar mocht het deze ronde niet raak zijn en zou ik na 24 dagen weer de duivels krijgen dan kan ik nog een eitje krijgen in juni, NOD zal dan wel pas in juli zijn, dus het is en blijft afwachten, probeer nergens op te hopen, maar stiekem doe je dat toch he. Dames ik moet er nu echt weer even vandoor, kom straks weer even
*Flits bericht, dames kijk uit met zwangerschap... het geeft pukkels... overal. Op de rug, op de borsten en ook op het randje aan de binnenkant van de neus. Dit kan een zeer pijnlijke plek zijn. Einde flits* hihi Gelukkig heb ik het niet overal. hihi
Canada is echt geweldig mooi. Ben er in 2000 geweest met mijn vader, stiefmoeder, broertje en zusje. Mijn vader heeft daar vroeger gewoond, dus zijn toen ook op bezoek bij familie enzo geweest. We wilde eigenlijk dit jaar daarheen gaan, maar je, we wilde ook de tuin doen en dat kost ook veel geld, dus hebben we besloten Canada nog even uit te stellen.
Nou, ik ben blij dat ik niet de enige ben... hihi @ Canada! GEWELDIG LAND! Daar ben ik geweest toen ik 16 was met ouders. Wil ik nog wel eens heen. Fam woont daar ook.
Goeiemorgen! Wauw wat zijn er weer veel pagina's bijgekomen!! Ik ga me zo even op de lijst zetten. Ik neem nog steeds 10 juni als NOD. Na het bruinverlies gisteren nu nog niks te bespeuren, temperatuur is ook niet gezakt.... Ik blijf vandaag wat in de buurt! Gisteren een BBQ gegeven en alles afwas staat er nog samen met een berg strijk! Joepie!
Alberta en Vancover. Waar precies? Don't know. Moet ik opzoeken. @ Mermaid! Zo ga ff wat doen. Of doe net alsof.. hihi. ik moet ook zo gaan. Heb 1e afspraak met haptonoom mevrouw. Ivm rust in mijzelf hopelijk vinden. Goed voor beebje? Vast wel. Dikke kus allemaal! Tot later!
Ja, als iedereen er vandoor gaat, donder ik ook op! Haha. Even nog een kopje koffie pakken en dan ga ik aan de slag. Ik kom later wel weer kijken. Dag lieve schatjes, zwaai zwaai!!
NOD JUNI 1: 2e Pinksterdag: Sammie88 & Jazy & Monica076 & Stralend & Sasje77 & irma55 2: Josjo & Kimski & Moon85 3: Bhappy & Twingy & Punieka 4: Nana33 5: Wgev & Anamie & Minimouse & ingearts & Joh 6: Dreamy & Inggo & Mamzie 7: Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Meggie & Kiki84 10: Anne19791980 & Jason & Alina21 & Lindavnr & Arka & Karoliene & FutureMama81 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc & Susan71 & Jessy1983 & Lin71 & Bloempje83 12: Nonja & Kimmiej & Bianca75 & Jo7 & Love Always 13: Laura28 & Chelle25 & Knorretje84 & Lovely81 14: Patriez & Astrid85 & Kris34 & Nala79 15: Nienke & Bramtim & Leeuwtje83 16: Eefje09 & Elegance & Angel79 & Saz667 17: Springmuis & Mijs 18: Sprintertje & Astrid85 19: Angelea & Ikke79 & Qweenie 20: Bink1976 & Janis & Ninoshka & 3tulpje & Done 21 Vaderdag: 3kats & Cyntje78 & Rapoenzel & Nurse & Dees1985 22: Lauw & Daniielle22 & Lovechild & Manu74 23: theLady & Loontje4 & Setti & Nadine29 & MamaT & Vriesje 24: Mermaid & Nadeke & Krokodieltje 25: Smokey & Smile17 & BB10 & Maria0 26: Twinny & Yootje & Miza & D1982 27: PamPapilio & Heitjekarweitje 28: Mamatje77 29: Sjaantje2006 30: Mariska165 & Loutjelou & Einneh & Line77 & MyPrecious Zonder datum: Loesje13 & Naliey & Suekes Testmarathon: * 13 juni: Bloempje83 * 15 juni: Kris34 * 18 juni: Knorretje84 * 21 juni: Ninoshka & Leeuwtje83 * 23 juni: Rapoenzel 121 dames voor het ROZE HUIS 4 Zwanger, 12 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , Vlindertje O joepie ik sta er al tussen!