Goedemorgen, daar zijn we weer! Moet een hoop teruglezen, ben heel het weekend niet op ZP geweest. Even een update van mij: temp nog steeds hoog en we gaan morgen testen! Whoehoe spannend!
HUH? Dacht ga even terug naar mijn laatste geschreven berichtje, maar dat is van 15 mei?! Alles na die tijd is gewist Dan maar terugbladeren...
Zo daar zijn we weer @Mermaid, mijn zus is destijds in Kamloops BC geweest. Heb veel "kennissen" in Toronto zitten. Ben zelf een groot ijshockeyfan en hier in het zuiden komen veel ned-canadezen spelen. Met enkele heb ik altijd contact gehouden. @Muurtje wil je me aub niet nog ongeduldiger maken aub hahaha, mijn borsten zitten vol pukkels en mijn gezicht.....normaal krijg ik 1 op mijn kin voor mijn duivels, maar nu heb ik er al zeker 10 gezien...AAAHHHH @Rapoenzel heb je de boodschapjes gehaald?? @Lievemama19 heel veel succes deze ronde meid!! @Kris, Goeiemoggul!! @Arka hier ligt ook nog wat strijk, mocht je je vervelen be my guest!! @Loutjelou heel veel succes bij de ha, hopelijk krijg je snel duidelijkheid meid!! Verder weet ik het even niet meer
@Muurtje spannend he woensdag de echo, zal me echt benieuwen hoeveel het er gaan zijn, misschien wel 3!!! hahaha krijg je nu zenuwen? Vast niet toch, is vast allemaal prima in orde en misschien ben je gewoon iets verder dan je dacht en is het er maar 1 @Bloempje, wow spannend meid!! Morgenvroeg gaan mijn duimen overuren draaien voor je!! @Arka let op met wat je zegt hoor haha, ik vind de strijk zo leuk dat ik het wel eens echt zou kunnen opsturen Hier heb ik een zeurende pijn in mijn rechterlies en dat straalt uit naar mijn zij, net boven de heup ik wil niet meer wachten!!!!
oke ik ga nu echt aan de strijk ik ga mijn mannetje om een laptop vragen, zodat ik kan forummen én strijken tegelijk beneden. Nu moet ik telkens naar boven hollen!
Ziet er goed uit Bloempje, je gaat vast op roze! Ik duim voor je! Angel, wanneer ga jij testen? Voor jou ook weer spannend!!
Mooie test muurtje!! Hahaha kun je niet meer stoppen met testen? Geeft niets, vind het namelijk altijd leuk om streepjes te kijken.
Nog een zwangere.. Gefeliciteerd Liedel! Alles bij gelezen, maar verder geen tijd om te reageren. Aan het werk! Fijne dag iedereen!
Ik weet niet wanneer ik ga testen, klinkt misschien heel stom, of niet, maar ik durf niet Ik weet eigenlijk nog helemaal niet hoe mijn cyclus uit ziet na de pil. 24 dagen van de nepongi tot mijn eerste echte ongi na het stoppen met de pil, maarja of hij ook zo blijft?? Normaal zat ik altijd rond de 29 dagen. En ondanks dat ik de vorige 3x een regelmatige cyclus had van 29 dagen teste ik altijd pas een week overtijd positief. Nu heb ik al zo vaak gedacht van volgen smij voel ik mijn ei dat ik echt niet weet wanneer die is geweest Maar aangezien ik vanalles heb behalve geduld zal ik toch wel zondag misschien een testje wagen en anders mocht ik niet ongi worden pas de 21ste op vaderdag of de 23ste dan zijn we 9 jaar getrouwd
Hey daar is Rapoenzel weer alles weer in huis, goedzo, ik kan ook weer aardappelen schillen haha. Alina werk ze meid!!
Alina en Liedel Gefeliciteerd! Super meiden, ben zo blij voor jullie! @ ongiemeiden, balen zeg, hoop dat ook jullie snel op roze mogen! Dikke knuffel
@Angel: Ik moest even alleen voor Collin hebben. Luiers, potjes en melkpoeder. Dus zo klaar Jij kunt dus weer lekker aan de gang met je aardappeltjes haha !!
Nee, eigenlijk niet veel behalve die hoge temp. Ik ben wel ontzettend moe overdag, maar ja dat heb ik wel vaker. Op het werk zit ik te gapen en tegen de tijd dat ik naar bed toe moet ben ik ineens weer fit. En na de sex gisteren branden mijn tepels enorm, overigens niet zonder reden maar normaal kunnen ze dat wel hebben (bloos). Verder niet echt kwaaltjes en jij?
Nou dat klinkt niet stom hoor, dat komt bekend voor! In het begin kon ik elke keer niet wachten met testen en nu durf ik niet meer! En nu durf ik bijna geen afspraak te maken bij de huisarts... het wordt zo "echt" dan...
Spannend Bloem, ik duim voor je !! EgO: Hier overigens toch weer krampen. Snap er niks meer van. Wanneer is mijn eitje nu !!
Ik test overigens voortaan ook pas een endje na mijn NOD. Dan weet ik het zeker haha. Vorige zwangerschap teste ik pas 6 dagen na mijn NOD.
@Rapoenzel jaja ik kan weer schillen en laat ik daar nu eens geweldig zin in hebben....NOT Achja strakjes maak ik pas alles klaar en zodra mannetje dan klaar is met werken hoef ik het alleen nog maar aan te zetten, lekker makkelijk. @Bloempje, joh wat heb je gedaan dan gisteren? Of kan ik beter zeggen wat heeft je mannetje gedaan dan