Ik heb er afgelopen maand al 4 testen tegenaan gegooid dus wil me nu toch echt een beetje proberen in te houden Ik kan me voorstellen dat je nu niet goed durft een afspraak te maken met de ha, maar je weet waarvoor je het doet, gaat helemaal goedkomen. Zodra je bent geweest hoop ik dat je blij bent dat je het toch hebt gedaan
Zuig ze Rapoenzel (oh wat klinkt dat vreemd) Stofzuig ze rapoenzel haha. Ik moet ook echt nodig wat gaan doen hier, maar krijg me zo niet gemotiveerd
Heb er ook last van. Die kleine loopt ook in de weg, 4 kittens zuig ik zowat op en ik loop mezelf in de weg
Ik geef gewoon zp de schuld, ik wil wel maar het lukt gewoon niet, ga me maar opgeven voor de AZP-club
ok, ik ben verslaafd! verslaafd aan dit forum. Hier zit ik weer, heb amper een halve mand gestreken! Nu moet ik even langs mijn werk om iets op te halen (moet vanavond werken)
Rapoenzel succes!! Je kunt het!! haha @Krisje, geen kwaaltjes kan ook nog posi zijn meid! En die pijnlijke liezen, ik weet er alles van vanaf vandaag alleen de rechter, maar eerder aan beide?
Wat goed van je Arka, je bent de ontkenningsfase voorbij hahaha, nu komt het (ooit) wel een keer goed met je verslaving
HIHI ik eis vanavond gewoon een laptop met internetverbinding bij mijn man. Kan ik lekker verder forummen én met mijn dochtertje spelen beneden
Al klaar met stofzuigen??? Hup terug aan je werk hoor!! hahaha Tja ik begrijp ook helemaal niks van dat eitje, ik heb nu al zo vaak een eisprong gehad dat ik deze maand toch zeker een 10-ling moet krijgen met al die eitjes Arka You go girl!! Zeg het hem maar en eis maar gewoon die laptop, een frustie vrouw die zp-verslaafd is is geen pretje voor hem
Altijd prettig om te merken dat ik niet de enige zp-verslaafde ben. Ik kan het gewoon niet laten om op mijn werk af en toe te komen kijken hier