NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    YES, wij kunnen weer aan de klus. We gaan er weer voor.
    Alles ongi dames nog even geduld.
    Alle dames net uit hun ongi succes met klussen.

2. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    @Susan: Lekker dat je ongi weer voorbij is. Is toch altijd fijn dat die stomste periode weer over is :). Ik dacht ook dat de mijne voorbij was, maar ben vandaag weer heel erg aan het spotten, dus vanavond nog even niet klussen :rolleyes: . Hopelijk morgen weer!

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Nana, ik heb ook de hele week gespot! Irritant is dat he?! We lopen wel érg gelijk met alles! :) Nu nog tegelijk zwanger!

4. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    @Loutjelou: ja, ik zie het - zowel met onze cyclus als hoe lang we bezig zijn zo te zien :D . Zou zeker leuk zijn om deze maand tegelijk zwanger te worden! *duim duim duim*

5. wgev

wgev Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    1,620
    0
    0
    JIPPIE ook hier zijn de :evil: :evil: weer weg,
    en kan het klussen weer beginnen.
    op naar een overvollemetdikkebuikengevulderoyalerozevillawoning , dat iedereen op roze mag deze maand :D

6. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Ja ronde 9 alweer... vanaf welke maand ben jij bezig? Wij vanaf 7 oktober, jij volgens mij al wat langer zo te zien?

Ik vind wel dat de magische grens van een jaar nu wel heel dichtbij komt... raar idee!

Wgev mooie naam voor het huis! :-D

7. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    @Wgev: gelukkig is er ruimte zat, dus dat moet helemaal goed komen met al die dikke buiken. Nu ze eerst maar es dik zien te krijgen (en nee niet met snoep & chocola natuurlijk ;))

@Loutje: Het scheelt niet zo veel, wij zijn midden september begonnen.. en inderdaad die enge 12 maanden grens komt steeds dichterbij, brrrrrrr :(. Stom, maar wij hadden er eigenlijk nooit zo over nagedacht dat het niet 1,2,3 zou lukken en we beginnen zo langzamerhand toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Er hoeft natuurlijk helemaal niets aan de hand te zijn, maar doemdenker als ik soms ben begin ik toch te twijfelen of er niet iets mis is. Meestal zijn we (vooral mn mannetje) nog erg positief gelukkig, maar bij vlagen komt die twijfel toch opzetten. Nou ja, gewoon maar klussen en weer hopen dat het deze maand lukt - veel meer kun je er niet aan doen he.

8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Bij mij hetzelfde hoor Nana, bij het begin van elke menstruatie weer een teleurstelling. Maar meestal aan het einde ook wel weer redelijk positief! Jouw temperatuurkaartje van maart zag er wel positief uit... dat zal wel een domper zijn geweest! Bij mij was maart-april ook het meest spannend, ik had echt heeeeeeeeeeeel veel klachten toen.. nou daar vertrouw ik al helemaal niet meer op!

9. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    hoi meiden
    ff een vraagje

is het normaal als je je hele menstruatie veel pijn heb? zon pijn dat je soms niet eens kan lopen van pijn, dat als je onderop buik druk zachtjes het heel pijn doet, en met naar wc gaan?

10. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Dat verschilt per persoon denk ik Lievemama! Mijn menstruatie was vorige maand bijvoorbeeld heel heftig (ook veel buikpijn). Maar het kan heel misschien ook nog wel een VMK zijn...

11. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    ik heb het iedere menstrauatie eigenlijk
    soms heftiger als andere, maar heb altijd moeite met na wc gaan enzo omdat zon pijn doe :(

voor mijn eerste had ik er nooit last van als ik het werd, nu word steeds erger soms

12. Enigma

Enigma Niet meer actief

Hallo meiden,

ben ik weer... :D :D :D

De plannen zijn hier gewijzigd en we stellen de laatste :baby: toch nog even uit. Mijn man heeft een baan aangeboden gekregen waar we financieel behoorlijk op vooruitgaan. ;)
    We gaan dus eerst het hele huis verbouwen, :) :) :) voordat we voor de laatste gaan.

Jullie mogen mij weer van de lijst afhalen dus. Ik wens jullie allemaal ontzettend veel
    suc6 en hoop dat jullie allemaal snel een mooie test in handen hebben. Ik zal voor jullie duimen...

Bye Bye Enigma

13. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Jammer dat je ons gaat verlaten Enigma! Maar een goede beslissing denk ik!
    Veel succes met de verbouwing!!!

14. Enigma

Enigma Niet meer actief

@loutjelou: Ja, we hebben door deze verandering de financiele ruimte om het wat rustiger aan te doen. ;) De beslissing om snel voor de laatste te gaan was voor een groot deel genomen, omdat ik dan zelf ook weer sneller aan de slag kon. Ik wil namelijk totdat de kleinste naar school gaat thuis blijven. Maar dat heeft nu dus geen haast meer. :D Kan ik nog langer genieten van de voorpret. ;)

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden! Wow het begint alweer lekker druk te worden!
    Ik heb even wat nieuws waar ik heel blij mee ben. Ik heb net een kv test gedaan en die was sneeuwwit (is weer es wat anders he, blij zijn met een neg. test., kon ik jullie niet van onthouden). Dus al het oude hcg is uit mijn lijf en dat betekend volgens vk hoogstwaarschijnlijk dat het allemaal goed is gegaan en ik deze ronde echt ervoor mag gaan en niet onbedoeld een vals positest in handen aan het einde van deze ronde, maar een echte neg of positest! Dussss... YIHAAAAAA! Hehe! Ik hang ook nog rond in mei omdat ik een pendel heb voor die maand en de vk zei dat het vruchtje bij mij nooit is gaan groeien dus vandaar dat ik 1 mei aanhoudt als 1ste dag laatste ongi. Ik wil nu niet verkeerd gaan klussen, dus dan maar veelstevroeg beginnen! Morgen onderzoek, dan weet ik meer! En zodra ik mijn ei voel ook :).

Dikke kus en succes!
    Sue

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!
    In mei strooien ze regelmatig hcgtjes en ik denk natuurlijk ook aan jullie!
    \OOOOOOOOO/______________________
    \OOOOOOOO/
    \OOOOOOO/
    ------------
    Ik had nog wat over, hihihi, melig!
    Dikke kus Sue

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo dames, mag ik erbij op de lijst vandaag ongi geworden , mijn cylus was nu 26 dagen (wordt weer korter)
    Mag op 8 juni op de lijst.
    gaan wel deze maand naast de ovutesten ook een cylus monitoring laten doen via de gyn.
    wil graag weten of ie goed gaat (al denk ik van wel), verwacht eerder problemen na ei , misschien problemen met progestoron, en dan kan ei niet innestelen.
    Door de adrenaline in januari kan juist de innesteling bevorderd zijn, gaf gyn toen aan... bij controle (hoeft niet perse maar kan dus)
    Misschien gaat het daar nu wel steeds mis..., wie zal het zeggen , oke neem denk ik even wat rust en meld me wel weer...

18. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden, :D

Ook ik wil me graag aanmelden voor het roze huis. Mijn nod is 6 juni. Zit in ronde 2. Mijn vriend en ik hebben in 2006 al geprobeerd zwanger te worden maar na 9 rondes hebben we het toen op de lange baan geschoven door ziekte en overlijden van mijn schoonmoeder. Maar we gaan er weer helemaal voor! \:D/ Iedereen veel succes deze ronde!! :thumup:

Liefs Dreamy

19. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38

1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou
    2:
    3: Nana33 & Enigma
    4:
    5: Wgev & anamie
    6:
    7: Maria0 & Line77 & Suekes & Matroosje
    8: Ricmar94
    9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Dreamy
    10: Anne19791980 & Jason
    11: Chelleke & Liedel & Tihany
    12: Nonja
    13:
    14:
    15:
    16: Moon85 & Eefje09 & Elegance
    17:
    18: Knorretje84
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

27 dames voor het roze huis
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , .. vlindertje

Vergeet niet het aantal bewoners te wijzigen!

Ik heb ricmar, dreamy en mezelf erbij gezet.. zal wel pas vrijdag een curetage krijgen, maar na de vorige mk had ik een cyclus van 32 dagen... dan heb ik tenminste weer iets om naar uit te kijken :)

20. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Ik heb Enigma eraf gehaald! Nana zit weer alleen op de kamer... [​IMG]

Share This Page