We hebben heel het weekend geklust, maar niet op de goede manier zal ik maar zeggen. We hebben puin moeten slepen naar de container, hihi Dus manlief was te moe voor sex. Maar heb nog 8 dagen om bij te komen, hihihi Groetjes sjaantje
Volgens mij is mijn man een uitzondering. Die is nooit te moe voor sex. Ik mag hem daar echt 's nachts voor wakker maken
Geef mij ook zo'n man. Hoef ik echt niet te doen bij die van mij. Dan krijg ik een knal naar me kop !!
ik ook niet daarom stuur ik het naar jullie door! hahahahahahaha maar 't is wel indrukwekkend hé! precies de Alpen
zo... laat ik ook nog even reageren Ik had zaterdag Suzanne op m'n schoot en die zat de hele tijd aan mijn buik te voelen. Ze wilde niet bij me weg. Mij kroelen en bij mij hangen. Nee, dit is niet eenkennig zijn. Ze wilde gewoon aan m'n buik zitten. Zou 't dan toch.... nog een paar nachtjes slapen en dan weten we 't..... ik vind het zo spannend. We hebben er al 1-tje rond drentelen en dan kom je langzaam bij NOD aan en dan begint het toch weer te kriebelen. Ik ben net een klein kindje hahahahahah
Zo even met mijn mams gebeld en toen dacht ik joh laat ik even een kijkje nemen haha, als ik te lang niet kijk kan ik het niet meer bijhouden he Hier nog een man die ik 's nachts kan wakker maken, al had hij laatst 1 dag dat het helemaal niet lukte en de avond daarna bijna niet, maar uiteindelijk wel gelukkig. Gisteren heeft hij goed bijgeslapen en ging het weer prima whuahaha. Tempkaartjes heb ikzelf ook geen verstand van, maar volgens mij hoort de temp hoog te blijven als je zwanger bent??? Hopelijk is er ieman die je meer kan vertellen Arka. Ik begin beetje buikpijn te krijgen hier met allemaal plopjes gevoel erin