wil iemand me op rood zetten? ben nml net weer ongesteld geworden.. pfff heb er ff geen zin meer in. wordt alweer ronde 8....
Jeetje Anne, Das effe een partijtje balen!! Laat je goed verwennen de komende dagen en vol goede moed naar Juli!!
@ Anne: Is gebeurd, balen zeg! Hopen dat het volgende ronde wel lukt! @Kris: Gezellig! En nog bedankt voor de FF-tip! Ben fanatiek begonnen. Alles goed met je?
Loesje: nog effe je FF link onder je banner en dan kunnen wij lekker meeloeren!! (als je dat wil natuurlijk...)
Zit me nu net te bedenken: Nu moet ik weer mijn 100e bericht gaan schrijven! Was net zo trots dat ik 'al' op 100 zat... Nou moe
Nou, op dit moment is het een spectaculaire stijging, maar dat komt omdat ik niet helemaal topfit ben, zal es ff gaan snorrelen...
NOD JUNI http://wobilog.web-log.nl/photos/uncategorized/pink_house.jpg 1: 2e Pinksterdag: Sammie88 & Jazy & Monica076 & Stralend & Sasje77 & irma55 2: Josjo & Kimski 3: Bhappy & Twingy & Punieka 4: Nana33 5: Wgev & Anamie & Minimouse & ingearts & Joh & Loesje13 6: Dreamy & Inggo & Mamzie 7: Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Meggie & Kiki84 10: Anne19791980 & Jason & Alina21 & Lindavnr & Arka & Karoliene & FutureMama81 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc & Susan71 & Jessy1983 & Lin71 & Bloempje83 12: Nonja & Kimmiej & Bianca75 & Jo7 & Love Always 13: Laura28 & Chelle25 & Knorretje84 & Lovely81 14: Patriez & Astrid85 & Kris34 & Nala79 15: Nienke & Bramtim & Leeuwtje83 16: Eefje09 & Elegance & Angel79 & Saz667 17: Springmuis & Mijs 18: Sprintertje & Astrid85 & Moon85 19: Angelea & Ikke79 & Qweenie 20: Bink1976 & Janis & Ninoshka & 3tulpje & Done 21 Vaderdag: 3kats & Cyntje78 & Rapoenzel & Nurse & Dees1985 22: Lauw & Daniielle22 & Lovechild & Manu74 23: theLady & Loontje4 & Setti & Nadine29 & MamaT & Vriesje 24: Mermaid & Nadeke & Krokodieltje 25: Smokey & Smile17 & BB10 & Maria0 26: Twinny & Yootje & Miza & D1982 27: PamPapilio & Heitjekarweitje 28: Mamatje77 29: Sjaantje2006 30: Mariska165 & Loutjelou & Einneh & Line77 & MyPrecious Zonder datum: Naliey & Suekes Testmarathon: * 9 juni: Bloempje83 * 15 juni: Kris34 * 18 juni: Knorretje84 & Moon85 * 21 juni: Ninoshka & Leeuwtje83 * 23 juni: Rapoenzel 121 dames voor het ROZE HUIS 4 Zwanger, 13 Ongesteld, 1 Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , Vlindertje Zo ik heb ook weer een vaste plek
@ Anne: Gatver meisje balen. Maar geef de hoop niet op hoor!!! @ Kris: Een knoop in je maag? Wat is er aan de hand?
Balen he? Knorretje en ik zat al gezellig aan de jip & janneke champagne n the VIP lounch (1000+) en nu ben ik ineens weer terug bij 800 ofzo.....
hallo dames, hier nog geen tekenen van ongesteldheid, zit nu op dag 24 na de curretage.. Ik heb al sinds 2 weken last van beide eierstokken.. een soort zeurende pijn die met steken komt opzetten, herkenbaar? Vanmorgen nog een zw test egdaan en ik zie nog steeds een heel licht 2de streepje.. bijna te verwaarlozen, dus bijna is het hcg uit mijn lichaam meestal heb ik een cyclus van 26 dagen.. dus hoop echt snel ongi te worden... @Hoe gaat het met de lijst, ik ga zo even een paar bladzijden teruglezen.. is die weer helemaal bijgewerkt na de break? Ik hoop dat ik al veel roze zie op de lijst zometeen en voor de roze dames naturlljk GEFELICITEERD!!! geniet van jullie roze wolk voor de wachtenden, ik voel me ook een wachtende alleen zit ik op het bankje tegenover jullie, ik wil juist ongi worden dus als we nu eens vanmiddag een spelletje gaan spelen.. dan zorgen we wel dat de tijd vliegt En meiden die ongi zijn geworden, balen hoor, maar echt niet getruerd de volgende ronde bied volop mogelijkheden! smeppen randje fietsen, om de dag.. iedere dag en gewoon je lief af en toe bij zijn kraag vatten.. en wie weet gaan jullie toch nog de zomer uit met een klein buikje succes! het is al juni en ik heb echt nog geen idee dat het al bijna echt zomer is, toen het zo'n mooi weer was zat ik met mijn hoofd in de put.. hopelijk gaat het weer snel richting zonnig en warm
Kris, gewoon doordansen dan raakt die knoop wel los! Ik moet trouwens ook mijn rollator weer opsnorren. Balen Anne, veel geluk in de volgende ronde! Moon, fijn dat je je ei gevonden hebt en nu een vast wachtplekje hebt in onze villa.
@ Elegance: Ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt, dan weet je weer dat alles weer werkt en op gang is. Hoop dat je alles een beetje een plekje kunt geven.
Bloemp: Bestel voor mij ook maar zo'n rollator! Het gaat nog wel weer effe duren voor dat ik in de VIP lounch zit...
Morgen ga ik een test halen!!!! Vind het best spannend weer.. Ookal denk ik zelf dat het niet gelukt is, voel ik toch rare dingen in mn buik.. Gisteren even heel opgeblazen en steekjes.. Alleen verder niet last van kwaaltjes.. Vanochtend dacht ik dat ik ongesteld werd, maar ook niks.. Heb wel veel witte afscheiding.. Hebben jullie daar ook last van? Het is ook niet helder ofzo.. Ze zeggen dat het dan betekend dat het eitje dood gaat ofzo toch? Maar ik had het vorige keer ook toen ik wel zwanger was..