Vraag me trouwens af wanneer je nu een VIP wordt, Mermaid is de 1000 al gepasseerd en is ook 'gewoon' senior, zie ik.
Nou spannend hoor. En dat je zelf t idee hebt dat t niet gelukt is hoeft natuurlijk niets te betekenen. Muurtje was er ook van overtuigd dat t niet raak was deze ronde en die is hartstikke zwanger. Dus ik ga heel hard voor je duimen dat je een mooie posi test krijgt.
Hahahaha misschien mogen we wel naar de februari mama's dan hebben we geen vervoersmiddelen meer nodig! Ik hou je bestelling nog 5 dagen on hold
Nou, ben ik gewoon member en mensen met minder berichten junior meber, ik voel me toch wat achtergesteld en jaloers!
Het toenemen van witte afscheiding is een typisch "kwaaltje". Heb overigens nog nooit gelezen/gehoord dat dat betekend dat het eitje doodgaat....
VIP, ben je voor een aantal weken, het is een soort prijsje hihihi. Ben ik per toeval eens achterekomen Wij gaan naar de camping Toedels XX
Bloem: ik ben al wat ouder en heb 'm echt nodig.... Maar ok, ik spreek je over een dag of 5 wel weer....
Hallo Dames, hier een hele vreemde ongi gehad. Vrijdag een klein beetje verloren zaterdag iets meer zondag bijna niks meer en tot nu helemaal niks. Van de week tohc maar even een testje doen voor de zekerheid. Dit is wel een hele korte rare ongi geweest. Normaal ben ik 4 dagen maar dan wel met veel meer bloedverlies dan deze keer. En daarkomt bij dat ik nu ineens op 28 dagen zit. Maar even afwachten en het weekend maar even een testje doen. Beetje raar
Ga je nou op m'gevoel zitten werken? Nou ja, het werkt in ieder gavel wel hahaha welke kleur wil je? en met of zonder extra groot HCG verzamel mandje?
Ik heb ze met dubbele uitlaat, die dingen gaan als een speer. Kijk maar even in mijn magazijn (fotoalbum), daar kunnen ze afgehaald worden.