Ik zeg: wel een beetje vroeg om te gaan kelderen.... Ben het er ook niet mee eens en zal morgen ervoor zorgen dat ie hoger is (zegt ze stoer...)
@ Kris; ik blaas heel hard mee. (warme adem... hihi) Zodat ie weer omhoog gaat! Hoe is het er verder mee?
Hier alles prima. NOg twee en halve dag werken en dan gaan we weer een paar dagen naar NL (zeilbootje) Alleen het weer werkt volgens mij nog niet helemaal mee.... Hoe was het bij de haptonoom?
Jeetje, jullie houden me wel bezig zeg. Ik heb er net 6 gedaan en er staan er alweer 7 in mijn mailbox. Ik ga eerst ff een boterhammetje eten en dan aan ronde 2 beginnen. Dus dames ze komen eraan.
kan iemand mij helpen? ik heb al een banner aangemaakt maar ik weet niet juist waar ik hem moet plakken bij de instellingen zodat hij onder mijn berichtjes verschijnt
Goeiemiddag meissies! @mosie/futuremama: ik hoop dat de streep deze week donkerder wordt en dat je echt mag gaan geloven dat je zwanger bent! Hier geldt idd de regel: 3x is scheepsrecht!!! Succes! Wow je test later op de paginas is trouwens heel duidelijk!! Dus: GEFELICITEERD meis!! @angel: rot dat je steeds zo moe bent zeg! Behalve als het een voorteken is hihi @mermaid: hahaha succes met je geiligheid! Daar kan je vast wat mee als je mannetje straks bij je in de buurt is!! Lekker dat je bijna vakantie hebt!!! Wij bleven vroeger ook elk jaar met vakantie in NL. Gingen dan elk jaar een andere provincie opzoeken En met een tentje naar Frankrijk: super! Haha, jouw mannetje is dan samen met mijn mannetje een uitzondering! Maakt niet uit, al is het 4 uur s nachts. Mag hem altijd wakker maken voor sex! @bloempje: oehoehoeh spannend morgen testen!!! *duimerdeduimduim* @bianca: ik neem aan dat je het over een kat hebt die bij je kroelt, hihihi. Ik heb het ook eens gehad met die van mij. Toen was ik overtuigd dat ik zwanger was en mijn kat wilde alleen maar bij me zitten en vooral bovenop mn buik (wat moeilijk gaat als je rechtop zit ). Achteraf bleek ik niet zwanger te zijn dus heb ik bedacht dat ze dan misschien die spanning bij je voelen en je op een of andere manier gerust willen stellen is ook een lieve gedachte! Maar het zou kunnen dat ze het echt aanvoelen, ik zou het meteen geloven! Hahahaha o sorry hoor hahahahah je hebt het over je kindje! *ligt dubbel van het lachen nu* @anne: shit balen zeg van je ongi! :x Niet leuk :x @elegance: hee meissie! Hoe gaat het met je? Snap dat je nu graag weer ongi wilt worden ik denk aan je hoor! *knuffel* @susan27: gek je korte ongi. Ik had het zelf ook een maand of 3 terug. Ineens veel minder en amper 1 dag bleek uiteindelijk gewoon een mini-ongi te zijn geweest want testen waren nega en de volgende maand was ik weer wat meer ongi Ik hoop voor jou dat het een innesteling is geweest! Succes met testen het weekend! Zo, 1.5 uur later en ik ben weer bijgelezen! BB10, ik zie dat je aan het pendelen bent. Heb je ook nog tijd voor mij of zit de naald alweer in de hooiberg? 8)
Bedankt allemaal. Lief zeg dat jullie zo meeleven. Het feit dat ik zo voorzichtig ben is omdat ik dus vorig jaar ook een posi. test had, alleen werd die niet donkerder. Dat eindigde dus in een mk. Dit streepje is dan wel donkerder dan toen, maar ik wil m toch echt eerst donkerder zien worden. En dan nog met 6 weken een echo om te zien of het dit keer wel in de baarmoeder zit. Het blijft dus allemaal heel spannend voor mij...
Ik weet niet hoe het nu gaat met kelly: jij enig idee? Tweede ronde voor mij. Gisteren bruinverlies (bestaat daar eigenlijk een mooier woord voor?), dus ik denk dat de duivels eraan komen. Hoeveelste ronde voor jou? Super dat alles goed gaat met Britt, sterke meid hé!
@ Kris; hopen dat t weer beter wordt! Lekker Zeilen. Ik geloof dat ik er momenteel niet tegen zou kunnen
@ BB10: Haha, je hebt er zowat een fulltime baan aan! @ Heitje: Gaat helemaal goed komen met mijn geiligheid. Maarre....ben ik de enige die dat zo erg heeft? Echt hoor, als ik zo rond mijn eisprong ergens een lekkere gozer zie dan krijg ik spontaan zin. Vanmorgen zag ik een motorrijder op de snelweg en ja hoor t was weer zover. En ik kon zijn gezicht niet eens zien . Ik vond/vind een man op een motor gewoon zwaar sexy.