hihi Mermaid: ik heb het ook bij vlagen..maar nooit op gelet of dat rond mn eitje is! Mijn mannetje heeft een moter! Maar die staat nu te koop op marktplaats..hij rijdt er nooit meer op
@ Mermaid, meerdere vrouwen hebben dat... Ze durven het alleen niet te zeggen... Zorg er alleen voor dat je op je werk niet van je stoel glijd... hihi
Nee ook niet. Had al zitten kijken maar staan geen berichten meer over. He bah balen zeg! Dit is onze 1ste ronde.
joepie eindelijk gelukt. Ik hoop dat ik echt eens in een andere banner mag veranderen, je zou de hoop bijna opgeven
Oh da's wel jammer idd. Mijn man wil ook graag zijn rijbewijs halen, maar dan wil ie wel ook een motor hebben. Aangezien de financiën dat nu even niet toelaten wacht ie ook nog maar even met zijn rijbewijs halen. Maar mijn zegen heeft ie hoor, lijkt me te gek om lekker mee te rijden bij hem achterop. Hij wil dan overigens wel zo'n tourmotor en niet zo'n race-ding. (de snelwegmeneer zat wel op een racer. Da's dan wel weer een stuk sexier dan zo'n tourmotor. Alhoewel het geronk van een Harley is natuurlijk ook niet mis. Nou mermaid, hou nou eens op!!!)
@ mermaid Haha ik rol zo wat van m'n stoel. Ik heb dat ook hoor. Alleen niet van andere mannen. M'n man word soms helemaal gek van me
@ Kris Haptonoom. Was wel ontspannend. In het begin had ik zo iets van he? wat's dit? Maar ja, ik ben wel wat ontspannennerderer. @ BB10, broeken geruild. Moeilijk moeilijk. Ik had de kaartjes er al af en 1 had ik al langer aan gehad en er zaten kattenharen op. Enne toch heeft ze ze terug genomen. Ja best kattenharen en dat ik die aan had. Maar hij is kapot op de naad en niet door mij. Mijn buik is nog niet ZO dik. Enne die andere was ok alleen kaartje er af. nou die kon ze eigenlijk niet terug nemen. Dus ik, wat lief dat u deze dan wel terug neemt. (gniffel gniffel.) En uiteindelijk met een nog goedkopere broek (4,95) thuis gekomen. Een zw spijkerbroek. hoihoi!
@ Mermaid... je hoeft ze niet op je werk te hebben... Fantasie kan genoeg zijn om van je stoel te glijden.. hihi @ Oeh! Motor! Ik heb mijn rijbewijs als sinds mijn 18e en manlief nu sinds 5 jaar. ik heb m aangestoken. Hij rijdt nu ook liever motor ipv auto. Auto is saai en je moet zo in die file's staan. Bleeg zegt ie dan. hihi En idd ik vind m sexie met zijn pakie aan. hihi
Weet je trouwens wat ik net zie... Dat natuurlijk het aantal berichtjes ook weer minder zijn. Ik ben dus gedegradeerd tot Senior member. hihi Flauw hoor. hihi
Zo ik ben er weer en heb ook nog wat te pendelen zie ik Voor mij geldt hetzelfde, ik pendel op maand van bevruchting, dus een posi test kan best een maand later vallen Hier trouwens ik weet het niet precies zo voel ik me dus, lijkt wel of ik beetje de kluts kwijt ben haha. En iemand ervaring met kanariegele urine? Dacht dat het zonnetje scheen op de wc, maar het was mijn plasje dat licht gaf En zonder flauwekul.....mijn bh zit sinds een paar minuten niet echt lekker meer Waar is de NOD-politie, ik kan me bijna niet meer inhouden