We denken gewoon even met je mee.... dat is toch wel het minste wat we kunnen doen voor iemand in jou positie....
@ Moon bedankt voor jou ervaring. Dit is al genoeg. Het spijt mij als ik het weer bij je heb opgerakelt. *knuf!* Ik kan er gewoon niets aan doen. Ik blijf mij toch zorgen maken.... ook onbewust. Vriendin had mk maar zij heeft niets gevoeld of gemerkt.... ik was benieuwd of dit vaker zo is.
@ Heitje: Hahahaha, ok ok ik houd me in. Maarreeee....ik mag toch wel kijken?? En dan leef ik me helemaal uit op mijn eigen man. WOEHOE!!!!
@ Angel! JIJ MOET NOG EEN WEEK WACHTEn! FOEI! Niet eens aan denken om eerder te testen! FOEI! Ik bijt in enkeltjes als het nodig is!
De GLIJ-polizei heeft me net ingefluisterd dat kijken inderdaad mag, maar handjes aan het stuur! Op 10 voor 2 wel te verstaan! (kwartier geleden was het toch? hihihihi)8)
I know, maar toen mijn moeder mij aan het maken was is ze vergeten het geduld erbij te stoppen, dat heb ik dus niet Goed excuus verzonnen???
Oh geeft niks hoor meis. Heb er geen moeite mee. Maar als ik het je vertel maak je je alleen maar zorgen. De eerste weken is iedereen angstig.. dat hoort er bij. Probeer te genieten want echt het is zo voorbij. Ik heb bij Britt de hele zwangerschap in de stress gezeten. Word nl abnormaal misselijk dat ik in het ziekenhuis beland. En dan dacht ik oh gaat het wel goed, krijgt de uk wel genoeg voeding enz. En toen ik aan de medicatie ging en 12 weken was en het gelukkig minder werd. Was ik al weer zo wat bevallen Tijd vliegt echt en zwanger zijn is zo mooi iets. Ook al is het bijv maar voor even.. je voelt je toch echt al een beetje mama. En groeide toch iets van beide in je. Dus lekker genieten meis!
Weetje wat gewoon vervelend is. Ik heb al een aantal keren (ook voor ik zwanger was) gedroomd over dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou hebben. En ik heb nu steken in de buurt van mijn rechter eierstok... dezelfde plek als ik last had van mijn eisprong... Dat is echt wel iets waar ik mij zorgen over maak...
Lieverd zit jezelf niet gek te maken. Geniet er lekker van en je zult zien met de echo overmorgen dat alles helemaal goed is. KNUF!!
Ja en dan luidt ie zo: GLIJ GLIJ GLIJ, DE GLIJ-POLIZEI! Je wordt niet BLIJ Van die POLIZEI. mannetje en JIJ die doen wel samen GLIJ want alleen dan is er geen GLIJ POLIZEI. Jaaalalalalaaa GLIJ GLIJ GLIJ, DE GLIJ POLIZEI Je wordt niet BLIJ van die POLIZEI. En we gaan voor een polonaise heujjj GLIJ GLIJ GLIJ, DE GLIJ POLIZEI, mannetje en JIJ, die doen wel samen GLIJ want dan zijn we pas echt....BLIJJJJJJJJJJJJJ
@ Kris... niveau letterlijk naar de grond geholpen... hihi. Enkeltjes... vast bijten aan de grond... bleeg. Liever niet! @ Moon. jij lief! @ Angel, ik geloof er geen snars van dat jij geen geduld hebt! Dat heb je nodig om te kunnen pendelen! HAHA! Dus! Mijn opa zou zeggen... het is maar goed dat je niet van je eerst leugentje gestorven bent... Anders was je geen 5 minuten oud geworden! hahaha! Vind ik echt zo'n leuke uitspraak. Gebruik ik ook wel eens bij mijn leerlingen. hihi