Het begint deze maand alweer aardig vol te lopen, jammer voor al die meiden dat mei niet de roze maand is geworden die ze hadden gehoopt. Ik heb goede hoop op deze maand, als ik deze keer ongesteld word ga ik naar de huisarts, wil ik toch even kijken of na de curretage alles weer helemaal in orde is gekomen. Ik ben nog een heel klein beetje ongesteld dus vanaf vanavond gaan we om de twee dagen klussen, wie weet dat dat helpt Over 7 dagen gaan we op vakantie naar New York, zou wel leuk zijn als we daar een babietje verwekken, hebben we er in ieder geval een leuk verhaal bij...
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: 3: Nana33 4: 5: Wgev & anamie 6: 7: Maria0 & Line77 & Suekes & Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Dreamy 10: Anne19791980 & Jason 11: Chelleke & Liedel & Tihany 12: Nonja 13: 14: 15: 16: Moon85 & Eefje09 & Elegance 17: 18: Knorretje84 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 26 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet niet het aantal bewoners te wijzigen! Oeps, even opnieuw, was niet helemaal goed gegaan!
Goedemorgen dames! Helaas gisteren ongi geworden..... Mag ik ook een kamertje in dit super mooie roze huis?? Ik mag op 11 Juni.
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: 3: Nana33 4: 5: Wgev & anamie 6: 7: Maria0 & Line77 & Suekes & Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Dreamy 10: Anne19791980 & Jason 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup 12: Nonja 13: 14: 15: 16: Moon85 & Eefje09 & Elegance 17: 18: Knorretje84 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 27 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet niet het aantal bewoners te wijzigen! Mup, welkom! Wat jammer dat je weer voor de volgende ronde moet gaan! In welke ronde zit je?
Hoi meiden, Ik zit voor werk even een paar daagjes in Italie vandaar dat ik zo afwezig ben ... Kon nu toevallig even achter mn laptopje in de hotelkamer kijken hoe het met jullie allemaal gaat. @Elegance: Nee toch! Wat ontzttend verdrietig voor jou & je mannetje dat het weer is misgegaan! en dan ook weer curetage moeten ondergaan, bah... Ik wens jullie allebei heel veel sterkte en hoop dat het deze maand gewoon gewlijk weer raak is! *Hele dikke knuffel* En je weet het he, 3x is scheepsrecht! @Mup & Dreamy: Welkom in dit nog steeds wat lege huis en veel succes! @Suekes: Wat fijn dat je test weer helemaal wit is. Het klinkt inderdaad wat vreemd zo , maar kan me toch goed voorstellen dat je er blij van wordt. En nu op naar een mooi ei dat dan maar lekker 9 maandjes mag blijven zitten! @Lievemama: Ongi is bij iedereen anders, de een heeft er heel veel last van de andere amper. Er zijn echter wel een aantal factoren die je PMS (kwaaltjes bij je ongi) behoorlijk kunnen verergeren of verminderen. Volgens mij o.a. een aantal vitaminen (E, dacht ik met name) en mineralen (magnesium?), maar ook nog wat andere stofjes. Google het anders even, want wie weet kun je je klachten wel verminderen door een voedingsupplement te nemen.
Hallo allemaal, Ik kom me ook aanmelden.. ik was een dikke 6 weken zwanger en ben toen toch ongesteld geworden. het vruchtje was te klein en mn lichaam heeft het zelf afgestoten. had er veel verdriet van maar moet het accepteren en verder gaan.. mijn cyclus is dus wel beetje van slag denk ik maar ik gok er op dat 5 juni mijn nod is. dus ik zet me er even bij! groetjes minimouse
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: 3: Nana33 4: 5: Wgev & anamie & Minimouse 6: 7: Maria0 & Line77 & Suekes & Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Dreamy 10: Anne19791980 & Jason 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc 12: Nonja 13: 14: 15: 16: Moon85 & Eefje09 & Elegance 17: 18: Knorretje84 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 29 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet niet het aantal bewoners te wijzigen!
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: Josjo 3: Nana33 4: 5: Wgev & anamie & Minimouse 6: 7: Maria0 & Line77 & Suekes & Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Dreamy 10: Anne19791980 & Jason 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc 12: Nonja 13: 14: 15: 16: Moon85 & Eefje09 & Elegance 17: 18: Knorretje84 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 29 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet niet het aantal bewoners te wijzigen![/quote]
Hallo, Ik zit nu in ronde 2. We zijn in februari onze kleine meid verloren na een zwangerschap van 24 weken... Ze had een zeer ernstige chromosoom afwijking. We hopen weer heel snel zwanger te raken van ons tweede kindje. Iedereen heel veel succes Veel liefs Mup
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: Josjo 3: Nana33 4: 5: Wgev & anamie & Minimouse 6: 7: Maria0 & Line77 & Suekes & Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Dreamy 10: Anne19791980 & Jason 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc 12: Nonja 13: 14: 15: 16: Moon85 & Eefje09 & Elegance 17: 18: Knorretje84 19: 20: 21 Vaderdag: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 30 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet niet het aantal bewoners te wijzigen!
@ mup hopelijk ben je snel weer zwanger, al zal je dit verlies nooit kunnen vervangen, Pfff.. wat lijkt me dat zwaar...
hallo allemaal, ben ff druk geweest afgelopen dagen. Heb weinig hier gekeken. @nieuwe villa bewoners: Welkom, en heel veel succes in deze ronde. @Line: nou dan weet je wat je te wachten staat in New York Lees ook net een paar heftige stukjes hier. Jeetje, ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn en dan een mooi gezonde baby in jullie armen mogen sluiten. *EGO* Ben vandaag in het ZH geweest voor een 2e FM. Mijn ei staat op springen. Vriendlief krijgt het druk morgen Hij moet morgenvroeg zijn zwemmers inleveren en morgenavond moeten we klussen zodat ze zaterdagochtend een samenlevingstest kunnen doen en een 3e FM om te kijken of het ei gesprongen is. Spannend hoor.......... Liefs Mij
Heey Susan, ja dank je. Hoop dat mijn lief het aankan. Die heeft soms moeite om onder druk te presteren. Mijn banner...........je bedoelt ivm mijn eisprong? Ik stel hem altijd in op standaard 30 dagen. Het verschilt nogal eens wanneer ik mijn eisprong heb. Zaterdag krijg ik mijn derde echo en dan kunnen we zien of hij gesprongen is en dan zal ik mijn banner even aanpassen.
Mijn vriend word dan ook spontaan faalangstig als de vruchtbare dagen er weer aankomen, daarom heb ik deze maand express geen banner gedaan. Ik weet dat mijn ei tussen hemelvaart en pinksteren is maar de dag wil ik niet weten want dat klopt toch niet heb ik de vorige cyclus gemerkt. We zien het wel.
Hey Susan, ik dacht ik kijk ff op mijn zwangerschapskalender. En idd je had gelijk, die ander klopte niet. Deze is goed. Vind deze trouwens ook wel overzichtelijker. Ik zie dat jij geen banner hebt is dat bewust? Liefs mij