En laatst stond ik eten te koken en toen moest ik opeens zingen: laaaaa poison la poison hi hi hi ho ho ho ))))
Oh ja, met die kok! Da's ook leuk idd. Ik ga eens kijken of ik die dvd op bol.com ofzo kan bestellen. Ik heb helemaal zin om m te kijken.
Er is ook een nieuwe dvd: de kleine zeemeermin hoe het begon of zoiets. Over toen Ariels moeder nog leefde, heb hem nog niet gezien.
Ik heb nou dat liedje van Lisa opstaan: Halleluhja, mooooi nummer!! We hebben gisteren de originele versie gedraaid voor ons hondje....
Ik had ook een minder leuke MKof MA, maar wij gaan de pendel gewoon laten zien dat ie deze keer fout zat! Denk niet dat onze lieve pendelaars dat erg zullen vinden...
Dat is echt zo leuk, ik vond het 1 groot feest! Discolampen gingen zelfs aan haha echt leuk, jammer dat ze het hier pas om 21:00 uur geven vind ik zo laat. Veel plezier iig!
Ohhhh heb je hem niet eens in huis!! Snel bestellen die hap! Haha ik heb de special edition en verder zo'n beetje alle tekenfilms! Super disney-fan hier! Belle en het beest vind ik ook geweldig! (In ons dorp...is het aaaltijd rustig...en iets nieuws dat gebeurt hieeer niettt, ins ons dorp..zingen aaalle mensen...steeds hetzeeelfde lied: bonjour, bonjour, bonjour bonjour bonjour! enz enz hihi) En Alladin ook leuk!
Ik volg al Bodyjam, dus dansen kan ik wel, maar dit heeft meer met je taille, benen te maken. Heerlijk dus... Het zijn 3 lessen achter elkaar vanavond
Ja vind ik ook! Ik hoop dat ik ze morgen om kan blazen met een super positieve test en jij over 5 dagen nog eens!
Ja Belle en het Beest en vooral Alladin zijn ook leuk. "Hij heeft 70 gouden kamelen...." "Een ieder moet, als hij m groet, diep door de knieieieieie"
Oh meiden, ik begin me helemaal schuldig te voelen. Hebben jullie mijn berichtje op de vorige blz gelezen (of zelf nog meer terug) Een pendel is echt moments afhankelijk. Ik hoop allemaal dat jullie eerder zwanger zijn dan mijn pendels aangeven (behalve die van juni en juli dan) En hoop doet leven.
Hm, op bol.com hebben ze niet alleen de "gewone" kleine zeemeermin. Alleen die van hoe het begon en 1 met 3 dvds, maar die wil ik niet. Ik wil gewoon alleen de "originele".
Moppie toch!! Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor. Nu voel ik me schuldig dat ik jou je schuldig laat voelen. Nogmaals: Is echt niet nodig, rare meid!! Dikke knuffel.