NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Meiden ik krijg hier niets gedaan zo. Ben steeds veel te nieuwsgierig wat jullie allemaal te vertellen hebben.
    Ik ga nu echt mijn sla en broccoliplantjes in potjes zetten en ff op zoek naar zaken die BBQ's leveren met vlees, bestek en borden. We gaan een straatfeest organiseren. Oja en opzoek naar een groot luchtkussen voor de kids.
    tot straks!

2. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik ga hier het eten klaarmaken. Les begint namelijk al om 18:15 uur. Dus vroeg eten, anders ligt het zo zwaar op de maag. We eten aardappels met champignons, uitjes en een hamlapje !

3. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Waar wordt dat feest gehouden ???? :$

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Dolle boel hier... Polonaise aan het lopen , disney liedjes aan het zingen etc etc Wij komen de middag wel door!

En hoestmet u?

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Och nee Surf!!!! VInd het zo verschirkkelijk jammer!

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Zo zijn we weer 5 minuten haha.
    Jongste ligt op bed, meiden zijn weer thuis en buiten aan het spelen en ik heb de vaatwasser al half leeg:D
    Nu de overige helft nog en dan met het eten beginnen.

BB10 niet schuldig voelen hoor, zoals je zegt, het is een momentopname en ik zeg ook altijd hou jezelf nooit vast aan een pendeluitslag. het moet ook leuk blijven en is gewoon voor de fun. Komt het uit dan is dat natuurlijk super en grappig, maar we zijn geen professioneel pendelaars (althans ik niet, al doe ik het al jaren):D

Bloempje had ik voor jou ook gependeld? Heb het niet opgeschreven dus waarschijnlijk niet?

Dacht net even ongi te zijn geworden:( voelde iets lopen onderweg naar school, maar het was gelukkig wit ipv rood;)

Dames ga nu echt verder en zal echt niet meer hier zijn tot vanavond, heb nu al ontwenningsverschijnselen als ik eraan denk hahaha.

7. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik heb begin april een bbz gehad en kreeg rond de 6 weken bloedingen. Verder drukpijn aan mijn rechterkant. Door de bloeding dacht ik dat ik een mk had gehad. Nadat de bloeding een paar dagen weg was, begon het ineens weer te bloeden. Heb toen een zw.test gedaan en die was nog steeds duidelijk positief! Wilde net de volgende dag bellen toen ik van het een op andere moment vreselijke pijn had. Maak je niet al te druk. Kans blijft klein dat je het hebt. Gewoon even goed in de gaten houden. Zolang je niet bloedt zou ik me sowieso niet teveel zorgen maken. (Je hoeft niet te bloeden bij een bbz, maar als je verder ook geen extreme pijn hebt valt het vast wel mee)!

Verder heb ik ook een mk gehad. Symptomen daarvan waren lichter wordende zw.testen en zw.symptomen die verdwenen.

Geniet van je zw.schap meid! Het komt vast allemaal goed!

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @Angel:
    Das niet zo fijn... maar liever wit dan rood ;)

9. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ BB10...Hey gisteren had m'n schoonzusje ook al over een straatfeest? Waar woon jij?

@ angel79: Jij pendelt? Wat voor vragen heb je nodig om te kunnen pendelen. Of zal ik je een pb'tje sturen.

10. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    @Bianca: Je voornaam, achternaam (alleen meisjesnaam) en geboortedatum.
    zal nu alleen echt niks meer worden en vanaaf eerst nog 10-minutengesprek van de middelste dus wordt echt pas laat in de avond denk ik:D

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    bedankt voor de pendel BB10!

12. Blue Bird

@ Ange79: ja maar dat geeft niks. Ik wacht wel af. Heb 't zelf ook druk met Suzanne.... ;)

Morgen ben ik vrij en woensdag ben ik weer van de partij.

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @Bianca:
    Nog even en ze wordt alweer 1. Gaat hard he !

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Meiden, mijn werkdag zit erop, dus ik ga jullie verlaten voor nu. Misschien dat ik er vanavond nog ben, maar weet t niet zeker. Iig tot morgen.

xxx

15. Blue Bird

@ Rapoenzel: nou idd... tijd is voorbij gegaan.... Ik weet nog precies de dag dat ze is geboren en moet je nu zien..... ze is bijna geen baby meer.

16. Blue Bird

Fijne avond Mermaid....

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Joehoe weer een pendel voor deze maand, ik hoop dat naliey en bb10 gelijk hebben, ik heb al 2 posi ovutesten gehad gister en eergister en natuurlijk geklust.

Heb al sinds gister een drukkend gevoel in mijn onderbuik.

Please let the devels stay away!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Als ik de pendels moet geloven moet ik gezegend zijn met een kleine man!

19. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    lieve surf, heel veel sterkte en succes gewenst. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat dan alles goed mag gaan!

20. Tot morgenochtend Mermaid!

Deel Deze Pagina