tja je hebt helemaal gelijk hoor zo denk ik er zelf ook wel over maar toch.. de meiden willen dolgraag nog een kindje erbij althans sammy dan voor elisa ligt het wat anders die heeft er niet ehct duidelijk een mening over (aartje naar papatje) de jongens zijn nog te klein om een mening te hebben dus die heb ik het niet gevraagd hahaha tis ook zo dat je in nederland ook op vakantie kunt dat is het hem ook niet de geldkraan is hier enkel al een tijdje dicht en het is eerder overleven dan leven geworden wat betrefd bestedingsruimte veel zou ik voor een kleine niet hoeven te halen ik bedoel de tweeling is bijna uit hun bedjes gegroeid dus daar kan ik straks met gemak een bedje van lenen als het een jongen zou worden heb ik nog kleding genoeg ook en als het een meid word eigenlijk ook wel aangezien mijn zusje aankomende augustug bevalt van een dochter mocht ik 9 maanden later een kindje krijgen dan kunnen de kleertjes hierheen (is toegezegd) mijn zusje is de enige die weet van mijn zwangerschaps wens aangezien ze hier ook rondspookt ergens op het forum hahahaha (heb der zelf hiernaartoe verwezen) dus voors genoeg maar tegens ook wel ik maak me meer zorgen om mijn man ik weet dat de financiele stress voor hem hoog is en met nog een mond voeden erbij word deze alleen maar hoger en stress is iets waar hij helemaal niet mee om kan gaan ik gelukkig wel (ben een koele wat dat betrefd) ook mijn dochter sammy kan wel zeggen ja leuk een broertje of zusje maar ze eist nu al veel aandacht op omdat ze denkt dat de jongens teveel krijgen weet je wat het is toen ik zwanger was van de jongens heb ik en mijn man veel problemen gehad waardoor we dus ook veel ruzie hadden en waardoor ik dus weer dacht waar ben ik aan begonnen hoe moet dit ooit nog goed komen kortom voor mij emotioneel gezien geen fijne zwangerschap ik denk dat ik daarom zo twijfel ik weet hoe ik ben tijdens een zwangerschap en de ene man (mijn ex) kan dat hebben maar mijn huidige man niet echt dus daar ben ik ook een beetje bang voor hmm maf kom ik nu achter terwijl ik dit getikt heb goh een openbaring dat is dus de reden denk dat ik toch maar eens een goed gesprekje met manlief moet hebben hierover ik denk dat ik een beetje een trauma aan de vorige zwangerschap heb overgehouden wat hem betrefd nouja hij is veel veranderd in de tussentijd dus het zou zomaar kunnen dat ie zich nu anders gedraagd ook pff zit weer tegen mezelf te tikken hahaha ik schrijf op wat ik denk gebeurt wel vaker hey maar effe wat anders ik ben vorige maand op 30 mei ongi geworden he een vroeg in de ochtend zeg maar gerust de nacht van 29 op 30 mei maar dat was in de nacht van 31 mei tot 1 juni weer over in totaal dus maar 1 dag ongi geweest wel goed ongi rood bloed en normaale hoeveelheid maar normaal ben ik het toch echt wel een dag of 2 langer dan dat is toch raar oh jongens huilen weer moet er weer vantussen
he dames, moet meer dan 100 pagina's terug lezen, sorry hoor dan ben ik morgen nog bezig hihi. zijn er nog bijzonderheden? gisteren was mijn ovu test weer negatief ik snap er niks van...dag ervoor posi en afgelopen dinsdag ook posi, de rest van de dagen een duidelijke tweede streep maar net niet genoeg gekleurd... weet iemand hier iets van? x
Bianc ik wil wel sneller reageren maar ik mag maar 1 bericht in 30 sec sturen en dan moet ik weer wachten en dan hebben jullie alweer 3 blz volgetypt die ik weer moet gaan lezen!
BB10: ik weet het, ik weet het ik weet het.....mag ik het zeggen (en goed schrijven???) Kris heeft vinger in de lucht!!
Bedankt voor de pendel bb10! Ik bedenk me ineens dat ik nu mijn gegevens kwijt ben van mijn vorige twee pendels, das balen, wat was het ook alweer....
Ok hij is dus al genoemd, ik ken wat mensen in Maarhezen en Weert (familie van mijn man) verder is alles voor mij onbekend. wel leuk trouwens dat er wat dames "uit de buurt" hier zitten
Pfff Bianca was me al voor! Kris zit nu te balen dat haar ZP niet sneller heeft gereageerd!! 1 bericht per 30 seconde is gewoon niet snel genoeg!!